Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1130
Hei! Jeg er en jente på 16 år som skal til polen med foreldre å med en venn. Jeg å vennen min ser ut som vi er på alder mellom 17-19 å jeg lurer på om hvordan de i Gdansk er på kjøping av alkohol i butikk å lignende? Har lest mye om hvordan de er i Karkow, men lurer på hvordan det er i Gdansk?
Å om hvordan det er gjennom toll på flyplasser? er veldig fresk i å kjøpe drikke i utlande å lurer på om å bli fersket med det i kofferten er noe som kan skje?
"Øko-Terrorist"
Kan ikke svare ang. Polen, men det er like stor sjangs for at du blir stoppet i tollen og må åpne koffertene som for alle andre, ingen triks å bruke her annet en å ikke se nervøs ut.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
I Polen får du sannsynlegvis kjøpt alkohol problemfritt i mindre sjapper.

Vert du stoppa med det i tollen vanker det forenkla forelegg, frå 600,- og oppover avhengig av mengde.
Sitat av vidarlo Vis innlegg
I Polen får du sannsynlegvis kjøpt alkohol problemfritt i mindre sjapper.

Vert du stoppa med det i tollen vanker det forenkla forelegg, frå 600,- og oppover avhengig av mengde.
Vis hele sitatet...
Det og at foreldrene dine får vite det
Kan forøvrig ikke drikke offentlig (på gata, parker ol.) i Polen.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Jeg tok tatovering og drakk, røkte det jeg maktet når jeg var 15 år gammel i Kraków