Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 783
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan er den komboen ifht blackout risiko?

Har hatt benzo i blodet før flere ganger også sammen med øl.

Dette skal nytes utover en hel kveld. Beste måten å gå fram på?
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Røyker også fast hver dag opptil flere ganger
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg skal på møte, skrive kontrakt; selv om jeg bevisst brenner meg abstinens messing, har jeg tatt 5mg xanor og er på siste og 2 øl. Toleransen og hva man tåler ift. blackout er veldig individuell. Jeg ville ikke anbefalt og gjøre slik jeg gjør. Skål!
Anonym bruker
"Sub-tropisk Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke noe risiko for blackout om du mener å pæse ut. Men å ikke huske kvelden dagen etter kan nok være du ikke gjør. Hold deg hjemme når du blander alkohol og piller, så du ikke blir en kuk på byen som enten blir en dust mot andre eller ender opp med å bli rana eller gi bort bankkortet ditt fordi du er så susa. Ikke få ganger jeg har endt opp på glattcella fordi jeg har vært på bar med piller i blodet. En gang kom jeg hjem uten jakke, genser, tskjorte og penger og hadde hamra på vinduet til naboblokka istedet for vinduet der dama lå å sov. Bartendern fortalte meg neste gang at jeg hadde sitti med no lugubre folk og trolig dem som bøffa jakka og spenna, åssen jeg fikk av meg genser og t skjorte på høsten veit jeg ikke men de i naboblokka hadde ringt politiet om dem ikke kjente meg igjen som nabo.
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Blackout/pæse ut jeg mente ja. Blir å chillern hjemme med film og kompiser