Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 882
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For litt siden kjøpte jeg en vaporizer som kan brukes sammen med alle slags concentrates som feks vax. Dette er en billig modell (Yocan Magneto) som bare har av/på knapp og ikke temperaturkontroll, men de fleste anmeldelser var positive. Vaxen laget jeg ved å pakke hasj inn i et filter, så bakepapir, og i en rettetang, trykket ned, sånn at det som skulle røykes gikk igjennom filtere. Etterpå skrapa jeg av det som satt fast på bakepapiret (konsistens var litt tjukkere enn honning). Jeg tok greiene inn i vaporizeren og satte i gang. Det kommer omtrent ingen skyer når jeg røyker. Man forventer jo også at det smelter det som er inni der, men det har ikke skjedd. Innholdet ser igrunn ganske likt ut som da det ble satt inn. Selv etter 10 - 15 gode drag føler jeg meg bare lett påvirket. Noen som kan tenke seg hva jeg gjør feil, hvorfor det ikke kommer skyer, hvorfor innholdet ikke smelter, og hvorfor jeg blir såpass lite påvirket?
bruker du en vax pen eller bruker du en ordinær e siggaret? hvis du bruker en e siggarett så funker det der rimelig dårlig selv prøvd. om du bruker en e sigg må du mikse det med vegetabilsk glykol og glykol mener jeg er bare researche litt på det.
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Som sagt er dette en vaporizer som kan brukes med konsentrater, hovedsakelig vax, altså en vax pen. Grunnen til det er som du sier, vax funker dårlig med en vanlig e-sigarett.
Har ingen erfaring med denne men det virker jo som om det ikke blir varmt nok. Blir den i det hele tatt varm når du skrur den på?

Hvis jeg forstår det riktig er delene inni bare stablet i et rør. Går det å ta delene ut og sette de sammen igjen? Kan det være dårlig kontakt et sted?

Du skal bli veldig påvirket selv med vaporizere som nesten ikke lager skyer så noe er hvertfall galt.
I mange vaporizere blir materialet en vaper nedkjølt når man trekker for hardt slik at temperaturen blir feil, men siden du sier at materialet ser likt ut som når du puttet det inn tviler på at det er tilfelle. Lar du den stå å bli varm en stund før du bruker den?

Her er en tråd om vaporizeren. http://fuckcombustion.com/threads/yocan-magneto.25621/

Ville prøvd der om du ikke finner ut av det.
Sist endret av KnutAnkhAton; 12. mars 2019 kl. 16:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vet du hvilken coil du bruker? Isåfall kjøp deg en keramikk coil ment for wax å dabs.