Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1008
Noen som kan kjemien bak dette? Har funnet ut for kodein men er vel ulike approaches til det vil jeg anta.
Nei...

Kodein er vannløselig - det er ikke valium.

Det må betydelig betydelig mer til enn kaldtvanns-ektrahering til på valiumen.

Google er en fin ting, ikke at jeg helt skjønner greia - men det er din greie uansett

Fiiin helg.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
men hvorfor? skal du snorte eller skyte?
Sitat av Attica83 Vis innlegg
Nei...

Kodein er vannløselig - det er ikke valium.

Det må betydelig betydelig mer til enn kaldtvanns-ektrahering til på valiumen.

Google er en fin ting, ikke at jeg helt skjønner greia - men det er din greie uansett

Fiiin helg.
Vis hele sitatet...
Prøvd google men har hørt det er å få tak i til 1200kr grammet

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
men hvorfor? skal du snorte eller skyte?
Vis hele sitatet...
Skal gjøre det til pulver og sende det i posten
Sist endret av Andybuzz; 6. oktober 2018 kl. 15:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Så hva er egentlig poenget, vil du ekstrahere 10mg valium, for å tjene penger på det, eller for å innta det? Vil ikke påstå at det er veldig smart, med tanke på hvor potent dette, er? Og du taper vel penger, viss du skal selge dette, for 1200 kr grammet, eller er jeg helt på jordet, nå?
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Så hva er egentlig poenget, vil du ekstrahere 10mg valium, for å tjene penger på det, eller for å innta det? Vil ikke påstå at det er veldig smart, med tanke på hvor potent dette, er? Og du taper vel penger, viss du skal selge dette, for 1200 kr grammet, eller er jeg helt på jordet, nå?
Vis hele sitatet...
Har ikke gjort regnestykket på det, men det til sin tid. Hører jo mye rart fra folk så mulig man går i tap. Poenget er at det skal ta så liten plass som mulig.
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
6-12kr for 100 10mg diazepam piller. 100 piller=1g om de er korrekt dosert. Med extract kan du regne med å enten tape noe virkestoff, eller få med deg uønskede fillers/binders/flowing eller anti-caking agents. Du taper på det uten tvil.

Diazepam er mye billligere en 1200kr fra rett source.

Men;

Finn først vannløsligheten på diazepam i vann. Knust opp til finfint pulver og tilsett vann. Filtrer og ta vare på det som ikke løser seg opp. Bruk så lite vann som mulig da noe diazepam vil løse seg opp. Tørk så det som ikke løste seg opp.

Nå bruker du varm alkohol av så høy prosent som mulig, tilsetter, og lar det kose med pulveret til du tror diazepamen er løst opp.
Filtrer det, behold det som er flytende og tørk. Usikker på hvor rent dette er, men kan gjøres om igjen flere ganger.

Illegale piller inneholder stort sett crystalline cellulose, magnesium stearate og noe annet jeg ikke husker navnet på da jeg leste om det. Sjekk water/alcohol osv, solubility på disse stoffene så skal du klare å extracte problemfritt.