Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1176
Anonym bruker
"God Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei Jeg har liten kunnskap om blanding av forskjellige stoffer, så jeg håpte på at noen her kunne svart meg på noe, evt om noen har noen egne erfaringer å dele.

Jeg har en venn som sliter med sterk angst, og han har tatt to 2mg rivotriler i dag. Han sliter også en del psykisk, og sier han trenger en "feriedag". Han har planer om å ta en extacy (qp?) i kveld, og når peaken er over skal han ta en kapsel med 2cb (ca 20mg, mulig litt mer. Hjemmepress). Han har prøvd xtc-2cb-kombo tidligere, og sier at det funker bra sammen. Men han har aldri blandet de to med rivotril før. Hva kommer mest sannsynlig til å skje? Hvor lenge vil effekten av alt vare? Rivotrilen ble tatt for noen timer siden, de to andre har han tenkt å ta senere i kveld.

Jeg føler en liten trang til å passe på, derfor jeg spør dere om hjelp og råd. Feak har som regel svar på alt På forhånd, takk for alle svar
Er karen innspist på Rivotril? Hvis ikke er det godt mulig han blir en klassisk rivomongis når han lander. Utover det vil nok effektene av X og 2C-B bli noe dempet.
Anonym bruker
"God Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Er karen innspist på Rivotril? Hvis ikke er det godt mulig han blir en klassisk rivomongis når han lander. Utover det vil nok effektene av X og 2C-B bli noe dempet.
Vis hele sitatet...
Han er ikke vant med rivo. Han har tatt 15mg sobril tidligere for angsten (fra lege), men det var null funk i. Han tok også en og en halv xanor fordelt utover helgen sist helg. Men han er vel kanskje ikke innspist.

Hvor mye extaxy bør han ta? Skal han ta en hel, eller skal han dele den i to og ta andre halvdel når første peak er over så han får en mildere peak? Hvordan funker egentlig en peak? 2c-b kapselen skal tas rett etter peaken er over.

Han har en 2mg xanor, seks 2mg rivotril og et brett med 25mg quetiapin (seroquel) om ting går skeis. Hva er faresignaler man bør se etter? Hva er viktig å huske på når man tripper? Hvor lenge vil effektene vare? Eneste jeg har kunnskap om er

TS
Var da fælt så tante du skulle være...
Det er helt greit å være føre var, men å føle en trang til å passe på? i tura form kan du ta det litt for seriøst å det blir ikke bra.
Jeg hadde ikke giddet å dra på tur med en som føler at han må være barnevakt, tripsit er helt greit for de er som regel på et annet rom eller tar lite del i turen.
Benzo vil dempe effekten litt, pent tviler på at han blir mongo når han lander, da skal det nesten være alkohol inne i bildet.

La han ta så mye han vil ta, trenger selvfølgelig ikke overstige normale doser vell og merke.
Start med mdma og dropp 2cb på tur ned, det er en meget fin kombo om man ikke er for sliten etter mdma.
Kan derfor være lurt å starte en sånn tur tidlig på dagen.
Anonym bruker
"God Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Våknet nå, trippen var gaaaaaaanske chill. Tok en sterk J og, for å booste 2c. Vi hadde de sykeste hallisene, og vi skal helt klart gjøre det igjen.

Jeg sa det var for en venn, fordi jeg er flau over diagnosene mine. Dødsangst og hypokondri gjør at jeg MÅ vite mye om stoffer før man tester dem første gang. Jeg har prøvd alt sammen før, men ikke samtidig. Jeg ville bare vite hva som kom til å skje med meg. Og kjæresten min var han som hadde prøvd komboen før, men jeg hadde aldri prøvd det + jeg hadde benzo med i bildet. Og alle reagerer forskjellig, u know? Så derfor spurte jeg dere.

Men takk for svar, folkens Barnevakt is checking out