Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3269
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg skal ta speed i nermeste framtid og denne gangen vill jeg sørge for at det blir rett, for jeg har en tendens til å sovne timer etter inntak. Denne gangen har jeg fått noe i beste kvalitet og har ca 3gram, tenke å kanskje selge 2 av de. Men når burde jeg starte å sniffe/droppe, og evt hvor mange ganger iløpe av kvelden/natta bør jeg redosere, denne gangen vill jeg være våken en stund, JA jeg er klar over alt med nedtur, mat og bivirkninger. Setter stor pris på serriøse svar og viss mulig klokke slett på når & når. Takk på forhånd
Har du vekt? Hvor lenge vil du gå våken? selger du 2 av 3 gram, del opp ett gram i 10 like streker, da har du ca 100mg pr strek. Når du begynner er det vel ingen som kan si noe om,iom at du er ute etter tenning.
Om du velger å snorte eller droppe hver 100mg`s stripe er smak å behag.
Begynn med 100mg, vent en liten time, å kjenn på formen.
Redosering kjenner du fort på hue å kropp, når ting begynner å bli tungt å kjipent i hue å kropp, da fyller du på.
Dette funker dog ikke i evigheter.
Er du bekymret for å sovne, så starter du med 200mg, er det ordentlige varer så sovner du iværtfall ikke.
Pass på å drikk vann!
Jo lengre du drar tenning, jo værre kan nedtur bli.
glhf
Sist endret av Eyeamare; 23. mai 2017 kl. 17:26.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Har du vekt? Hvor lenge vil du gå våken?
Vis hele sitatet...
Har 0.000 vekt og vil være våken i 1-3d max, trenger ikke selge noe
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har 0.000 vekt og vil være våken i 1-3d max, trenger ikke selge noe
Vis hele sitatet...
3 dager?! aldri prøvd før haha. hvordan er d å være våken så lenge?
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av lonleyfighter Vis innlegg
3 dager?! aldri prøvd før haha. hvordan er d å være våken så lenge?
Vis hele sitatet...
Var ung å dum å tok alt som var igjen i ritalin brettet til en kompiss, førte til nøyaktg 4,3 dager med våkenhet, kom mæ så vidt opp trappa når jeg ble kjørt hjem, men tenkte kanskje 2 dager, men hjelp meg litt da med dosering, hvor mye å når å hvor mye i dt heletatt jeg trenger.
Nøyaktig 4,3 dager? Hvor lang er en dag? Er det døgn du mener? så 24t x 4d + 8t?
Sitat av lonleyfighter Vis innlegg
3 dager?! aldri prøvd før haha. hvordan er d å være våken så lenge?
Vis hele sitatet...
går greit det, om du har hodet med deg, å tåler litt psykisk juling. Men alle er vi forskjellig.. You never know, befor you know, you know..
Anbefaler absolutt ikke å dra det lengre enn 24 timer før du tar en time eller fler med Ole lukkøye...
har testa 48 timer+ helt sober, å d ble bare helt ville tilstander.
Sober våkenhet å speeda våkenhet er to vidt forskjellige ting.
Sist endret av Eyeamare; 23. mai 2017 kl. 19:52.
Å være våken så mange dager i strekk er absolutt ikke bra for kroppen på noen som helst måte og bieffektene av det kan være værre en hva du får av speeden, men dette vet du jo allerede.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Var ung å dum å tok alt som var igjen i ritalin brettet til en kompiss, førte til nøyaktg 4,3 dager med våkenhet, kom mæ så vidt opp trappa når jeg ble kjørt hjem, men tenkte kanskje 2 dager, men hjelp meg litt da med dosering, hvor mye å når å hvor mye i dt heletatt jeg trenger.
Vis hele sitatet...
Ritalin å amfetamin er lysår fra værandre i virkning og ettervirkning, i mine øyne.
Dosering har jeg gitt deg ca måling på, 1G= 10 striper ala 100mg.
100mg burde kicke ganske greit vist du ikke er vandt.

+1 til Slæsken!
Sist endret av Eyeamare; 23. mai 2017 kl. 19:55.