Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1530
Heisann. På min gmail får jeg som regel mail fra en haug med ting jeg selv har satt meg opp til igjennom åra, og som regel blir det endel mailer pr. dag.
Er det mulig inne på gmail og velge at jeg ikke vil motta mail fra et selskap eller en bestemt mail?`

Ville vært flott om jeg fikk hjelp med dette!
Spam filter? blacklist?

http://support.google.com/a/bin/answ...n&answer=60752
Sist endret av NoillStress; 28. november 2012 kl. 02:35.
Eller bare melde deg av nyhetsbrevene du ikke lenger ønsker og motta?
Melde seg av funker dårlig på ren spam. Det er bare en bekreftelse på at mailadressa er aktiv ennå og du kan forvente ytterligere spam. Får du nyhetsbrev av seriøse nettsteder så hjelper det nok.

Men gjør som ztaale sier.
Det stemmer det ompapa. Men slik jeg tolker teksten, spør ts om hvordan en stopper nyhetsbrev.

På min gmail får jeg som regel mail fra en haug med ting jeg selv har satt meg opp til igjennom åra, og som regel blir det endel mailer pr. dag.
Vis hele sitatet...
Tror den enkleste måten er å ta seg tid til å gå igjennom mailen din for å se hvilke nettsider du får nyhetsbrev i fra, for så å skaffe seg mailen til alle firmaene / nettsidene. Deretter skriver du en generell mail om at du ønsker at de fjerner deg fra mailinglista si, så legger du til alle e-postene du samla inn, og trykker send.

Dette er helt sikkert enklere enn å drive å logge seg inn på alle nettsidene for å leite etter hvor du kan stoppe nyhetsbrevene.

Når jeg tenker meg om, så vurderer jeg å gjøre det samme selv! Får rundt 10 mail pr. dag, og som du sier, det blir en del til slutt!
Sist endret av KarlsenK; 28. november 2012 kl. 03:12. Grunn: oh, those leifs..
Sitat av KarlsenK Vis innlegg
Dette er helt sikkert enklere enn å drive å logge seg inn på alle nettsidene for å leite etter hvor du kan stoppe nyhetsbrevene.
Vis hele sitatet...
De fleste seriøse nettstedene som sender ut mail pleier å ha en link for å melde seg av nyhetsbrevet helt nede i mailen. Klikker du deg inn her, kommer du vanligvis inn på en side hvor de ber deg bekrefte at du virkelig ønsker å fjerne deg fra listen. Kan tenke meg at dette er det beste å prøve først, da det gjerne tar de som leser support-mailen for aktuell side 1 måned å lese mailen din. Så er det typisk at personen som sitter i support sletter feil person fra lista eller stikker til lunsj og glemmer å gjøre det. Da er du like langt.
Vis man filtrerer ordet "unsubscribe" får man ikke f.eks. nyhetsbrev fra EA.