Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 683
(førstegangsbygger)
Alt gikk fint før jeg skulle begynne med strømforsyningen, var veldig dårlig forklaring i manualen, har fått på plass 24pin, 8pin og sata kablene til Hdd/sdd/dvd-drive

Corsair ax850, MSI Z77 MPower, ASUS GeForce GTX 670

Skal begge PCI-e kablene inn i skjermkorte? etter hva jeg fant ut så ville ikke dette gå, siden jeg trenger en kabel til hovedkortet, å har ikke flere slots på strømforsyningen til enda en PCI express kabel

Følgte med en 6pin molex, vet ikke helt hva jeg skal bruke den til

Sliter også med at jeg mangler plass til 1 vifte(7 montering på Corsair Vengeance C70) brukte en dobbel adepter til csu viftene

Prøvde å søke frem noen guider på hvordan man installerer modular psu, men var ikke til mye hjelp
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Jeg har to skjermkort på ax850, så det skal nok gå helt fint med et da! Er veldig enkelt å få på plass PCI-E kablene? begge to skal inn i skjermkortet ja.

Trådstarter
aha, hadde feil 8pin kabel inne!
Nå skal det nok gå

Hva skal jeg gjøre med vifte problemet?

Never mind, fant en dobbel kontakt til vifta