Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1794
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
God morgen i det langstrakte land.

Har fått labbene på noe Racemisk meth som en venn av meg kom med. Kjøpt på DNMNO, så kvaliteten er nok der den skal være.
Planen er å smake litt på dette etter en god frokost nå, men så var det gårsdagen... Fra kl 18 i går og utover ble det inntatt 6 stk Lorazepam á 2.5 mg og 5 diazepam á 10mg.
Har lite/moderat toleranse på benzo.

Kjenner jo selvsagt en god baksvai i dag, men ikke verre enn at jeg klarer å stå på en fot for å få på meg labbene, samt vannlatingen står til 10/10 hva gjelder presisjon for å treffe skålen.

Hva tenker dere freaks? Vil effekten av den racemiske methen bli kraftig redusert? Noen andre innspill?
kan være en fin kombo spesielt når man blir amfstein
Min erfaring, men med rivo og vanlig god pepper er at virkningen blir jo halvert den første. På den andre dosa så blir man Stein, blååst. Lykke til
Hva i alle dager er "Racemisk Meth" ?
Sitat av ztaale Vis innlegg
Hva i alle dager er "Racemisk Meth" ?
Vis hele sitatet...
https://dailymed.nlm.nih.gov/dailyme....jpg&id=384985
Sitat av svartemaja Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Jeg føler ikke jeg har fått noe mere svar på hva racemisk meth er av denne labelen som er for tabletter med metamfetamin, jeg ser ikke hvor den racemiske delen kommer inn i bildet?
Sitat av ztaale Vis innlegg
Jeg føler ikke jeg har fått noe mere svar på hva racemisk meth er av denne labelen som er for tabletter med metamfetamin, jeg ser ikke hvor den racemiske delen kommer inn i bildet?
Vis hele sitatet...
Molekyler av samme stoff, altså samme molekyl, kommer i to varianter. Tenk deg at du speiler en kjemisk forbindelse - forbindelsen er lik, men speilvendt. Eller se på hendene dine - de er like, men tommel og pekefinger sitter på motsatt side på hver hånd. I de fleste tilfeller har dette lite til ingen betydning for molekylets egenskaper; med noen viktige unntak.

Racemisk amfetamin vil si en mix hvor halvparten er høyreorientert (dextroamfetamin) og den andre halvparten er venstreorientert (levoamfetamin).
Sitat av stranger Vis innlegg
Molekyler av samme stoff, altså samme molekyl, kommer i to varianter. Tenk deg at du speiler en kjemisk forbindelse - forbindelsen er lik, men speilvendt. Eller se på hendene dine - de er like, men tommel og pekefinger sitter på motsatt side på hver hånd. I de fleste tilfeller har dette lite til ingen betydning for molekylets egenskaper; med noen viktige unntak.

Racemisk amfetamin vil si en mix hvor halvparten er høyreorientert (dextroamfetamin) og den andre halvparten er venstreorientert (levoamfetamin).
Vis hele sitatet...
Jada, jeg vet godt hva racemisk betyr, jeg sliter dog fortsatt med å se hvordan labelen som ble posta har noe som helst med racemisk meth å gjøre, og jeg har ikke hørt om at racemisk meta er en greie før heller 🙂
Sitat av ztaale Vis innlegg
Jada, jeg vet godt hva racemisk betyr, jeg sliter dog fortsatt med å se hvordan labelen som ble posta har noe som helst med racemisk meth å gjøre, og jeg har ikke hørt om at racemisk meta er en greie før heller ��
Vis hele sitatet...
Riktig, det er en helt unødvendig spesifisering å komme med, da metamfetamin i natur er racemisk.
Sist endret av Relevant; 11. august 2020 kl. 16:00.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Riktig, det er en helt unødvendig spesifisering å komme med, da metamfetamin i natur er racemisk.
Vis hele sitatet...
alle varianter? Crystal også?
Sitat av storetårn Vis innlegg
alle varianter? Crystal også?
Vis hele sitatet...
Om det er krystallisert eller ei forandrer da ikke det...
R.i.p 23.04.2021
Det er vel egentlig et ord kjemiker liker å adde til så produktet høres mer WOW ut en bare ^meth^