Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1620
Yo freaks!

Har lenge tenkt på å kutte ut alkoholen, men jeg er ikke helt klar for å kutte ut alt det sosiale som kommer med alkoholen. Hva er deres go to drug for og kompentsere alkoholen vist dere skal på byen?
4FMP er det kuleste.
Eller bare noe smått med mdma.
Kanskje også en snill dose psykedelika, men her er det lett å dosere feil og enten ende opp på tur eller ikke få nok.
Iceball aka Meth + Heroin eller annet opiat
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En halv rivotril får meg i godt og pratsomt humør uten å bli for rusa. Problemet er bare hvis jeg drikker samtidig...

Vil du kutte ut alkohol anbefaler jeg deg egentlig å heller bare kompensere med alkoholfri øl. Placebo gjør mye
Psykonaut
Trådstarter
Sitat av moret Vis innlegg
4FMP er det kuleste.
Eller bare noe smått med mdma.
Kanskje også en snill dose psykedelika, men her er det lett å dosere feil og enten ende opp på tur eller ikke få nok.
Vis hele sitatet...
Skal sjekke ut 4FMP! Har tatt litt syre på byen før, dog blandet med alkohol!

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
En halv rivotril får meg i godt og pratsomt humør uten å bli for rusa. Problemet er bare hvis jeg drikker samtidig...

Vil du kutte ut alkohol anbefaler jeg deg egentlig å heller bare kompensere med alkoholfri øl. Placebo gjør mye
Vis hele sitatet...
Må nok ha noe sterkere en alkoholfritt øl skal jeg klare å omgåes fulle mennesker Skulle vært en mellomting. Problemet er jo at jeg ikke klarer å styre alkoholinntaket når jeg først begynner
Sist endret av Heyhoti; 5. august 2020 kl. 13:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ghb kunne jo kanskje gjort jobben der, så lenge du ikke tar for mange korker ��
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heroin pluss amfetamin d er beste miksen ass mye bedre enn alkohol
Anonym bruker
"Parallell Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
klarer du ikke styre alkoholinntaket der jo risiko for at du ikke klarer å styre inntak av annet heller.

selv ville jeg satset på et par jointer om jeg var deg, eventuelt edibles da det funker lengre, men på en litt annen måte.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ville personlig bare tatt benzo (xanax eller valium) og noen spliffs underveis. Føler jeg blir greit sosial av det, samtaler blir litt spennende, bare ikke ta for mye så du ikke oppfører deg som en retard Ville kjøpt grønt sativa i dette tilfellet.
Jeg synest alle rådene er elendige. Ikke at alkohol er den snilleste gutten i klassen, men å erstatte den med noen like jævlige og det som er værre er et elendig råd. Heroin får deg fort hektet, og benzo får deg til å bli så idiot at du risikerer å måtte drikke for og glemme resten av livet. Dømmekraften blir så svekket at du garantert kommer til og ta deg noen øl(som smaker ekstra godt på benzo). Benzo blir du og fort hektet på.

GHB er egentlig ikke så ille for kroppen i normal dose, men veldig vanedannende og lett å overdosere på.

Av erfaring basert på mange års helgemissbruk av alkohol kan jeg si at indre ro får deg til å drikke mindre. Trening hjelper, men meditasjon tar kaken. Men da må du meditere gjerne hver dag. Ellers er et par puff av en spliff(kun to trekk) noe som og fikk meg kraftig oppstemt uten at jeg trengte å drikke så mye mer. Mikrodosering på psykedelia er det og mange som skryter av. Men hold deg for guds skyld til fornuft, ikke hør på idiotene her inne.

Ellers er det synd kratom er ulovlig da det egentlig kan brukes fornuftig.

Så finnes det og gøyale ting du kan ruse deg på som er lovlige...Og jeg kødder ikke...Rå sjokoladebønner gir rus i store nok mengder, og en god rus. Men det er en rus som blir forsterket over tid om du bruker det hver dag.

https://www.verywellmind.com/snortin...powder-4098590
Sist endret av pipestilk; 5. august 2020 kl. 22:33.
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ingenting kan kompensere for alkohol.. Min største fiende, min store kjærlighet.
Jeg har ikke funnet noen annen løsning selv enn å bare dra når bordet begynner å bli høylydt dersom jeg ikke skal drikke alkohol på byen.
Psykonaut
Trådstarter
Sitat av pipestilk Vis innlegg
Jeg synest alle rådene er elendige. Ikke at alkohol er den snilleste gutten i klassen, men å erstatte den med noen like jævlige og det som er værre er et elendig råd. Heroin får deg fort hektet, og benzo får deg til å bli så idiot at du risikerer å måtte drikke for og glemme resten av livet. Dømmekraften blir så svekket at du garantert kommer til og ta deg noen øl(som smaker ekstra godt på benzo). Benzo blir du og fort hektet på.

GHB er egentlig ikke så ille for kroppen i normal dose, men veldig vanedannende og lett å overdosere på.

Av erfaring basert på mange års helgemissbruk av alkohol kan jeg si at indre ro får deg til å drikke mindre. Trening hjelper, men meditasjon tar kaken. Men da må du meditere gjerne hver dag. Ellers er et par puff av en spliff(kun to trekk) noe som og fikk meg kraftig oppstemt uten at jeg trengte å drikke så mye mer. Mikrodosering på psykedelia er det og mange som skryter av. Men hold deg for guds skyld til fornuft, ikke hør på idiotene her inne.

Ellers er det synd kratom er ulovlig da det egentlig kan brukes fornuftig.

Så finnes det og gøyale ting du kan ruse deg på som er lovlige...Og jeg kødder ikke...Rå sjokoladebønner gir rus i store nok mengder, og en god rus. Men det er en rus som blir forsterket over tid om du bruker det hver dag.

https://www.verywellmind.com/snortin...powder-4098590
Vis hele sitatet...
Piller og heroin er såklart helt uinteressant for min del Ghb også forsovidt. Hasj blir jeg veldig innesluttet av, så det fungerer veldig dårlig i sosiale settinger for min del. Har tidligere tatt en halv syrelapp, så dratt ut, fungerer til en viss grad. Var egentlig mest nysgjerrig på hva andres personlige valg var, og kanskje få litt inspirasjon samtidig! Alkohol for min del er den beste oppskriften på uønskede hendelser. En halv lapp syre feks, så er det ingen som legger merke til denna karen!

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
klarer du ikke styre alkoholinntaket der jo risiko for at du ikke klarer å styre inntak av annet heller.

selv ville jeg satset på et par jointer om jeg var deg, eventuelt edibles da det funker lengre, men på en litt annen måte.
Vis hele sitatet...
Når det kommer til rusmiddler har jeg gått på et par smeller opp igjenom og lært av det, så der kjenner jeg mine grenser og har null problem med å kontrollere det. Man kjøper det man skal ha, og that's it. Alkohol er det værre med merklig nok, for der har jeg gått på ekstremt mange smeller men lærer aldri. Sikkert fordi alkohol er akseptert, så det er liksom litt godtatt å drite seg ut på fylla. Og når man er tom for øl er det bare å bestille seg en ny i baren til man blir for full og ubruklig, så går man til nabo pøbben osv osv....

Sitat av Relevant Vis innlegg
Jeg har ikke funnet noen annen løsning selv enn å bare dra når bordet begynner å bli høylydt dersom jeg ikke skal drikke alkohol på byen.
Vis hele sitatet...
Frykter at det er veien og gå for egen del også dessverre!
Sist endret av Heyhoti; 6. august 2020 kl. 10:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.