Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2551
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis en selger forsvinner fra dnmno, dog med din ordre kansellert og krypto returnert, hvor fucked er man?

Hvis site adminsbsier at vedkommede selv valgte å avslutte konto, hvor trygg kan man være på det?

Bør man i slike tilfeller rydde hjemme og ta en pause? Dersom en sak blir henøagt kan man likevel få besøk senere i tid?

Noen ganger er det vanskelig å vite, da noen virker til å overdrive veldig mens andre underdriver.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dessverre site admin sier at han selv valgte å avlsutte konto kan du være ganske sikker på det. du har ingeting å bekymre deg for
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Enten er du lurt eller han busta. Admins vil forsvare businessen ved å si at politi ikke er innblandet, og det kan være nettopp derfor at han avslutta kontoen sin selv for å fjerne spor før politiet fant det.
Finner politi bestillinger og lagrede navn og adresser vil de inngå i etterforskningen så ligg lavt noen måneder nå er mitt tips.

Ellers enig i at å handle på nett er dumt da det både er tryggere forhold til politi, svindel og kvalitet å handle fra lokale kontakter i byen. Dessuten har du vel fått med deg at man skal støtte lokale bedrifter? Ellers forsvinner de og det går utover kundene veit du..
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Exit scam, pause, ferie, tom for varer for en god stund, sykdom, andre prioriteringer, blitt busta, funnet ett annet marked, osv osv.
Det kan være veldig mange grunner.
Anonym bruker
"Harm Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ellers enig i at å handle på nett er dumt da det både er tryggere forhold til politi, svindel og kvalitet å handle fra lokale kontakter i byen. Dessuten har du vel fått med deg at man skal støtte lokale bedrifter? Ellers forsvinner de og det går utover kundene veit du..
Vis hele sitatet...
Newsflash: Ikke alle bor i "byen".
Det går ann og tenke på andre enn seg selv vettu.
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hvis man bor i en storby gidder politiet å bruke ressurser på razzia mot forbrukermengder?
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du er så fucked at pakken ikke kommer, men at pengene har du fått igjen, så ikke så veldig fucked egt.
Du har fått crypto returnert? Ville bekymret meg minimalt, kanskje vært litt flinkere på å gjemme hva enn jeg har i leiligheten. Tror sjansen er veldig liten for noe trøbbel
Vell, visst pengene ha logge i escrow og blitt returnert derfra hadde jeg ikke stresset så mye. Da handelen i bunn og grunn ikke har funnet sted. Husk å alltid bruke pgp når du sender sensitive opplysninger! Får de tak i datamaskinen til vedkommende så er det ikke så mye hjelp i. Men vil anta at de fleste av selgerne bruker tails ?
R.i.p 23.04.2021
Med mindre purken sparker in døra til vendor og finner en konvolutt med adressen din og innhold så har du ikke noe og frykte.
Sitat av Tarm Vis innlegg
Med mindre purken sparker in døra til vendor og finner en konvolutt med adressen din og innhold så har du ikke noe og frykte.
Vis hele sitatet...
At navnet ditt er på en konvolutt er ikke godt nok til å straffe. hvem som helst kan bruke ditt navn og adresse for å motta sånne pakker. Skulle det mot all formodning være at TS blir innkalt til avhør så er det bare til å nekte for alt. Da har de i utgangspunktet ikke noe å gå på.
R.i.p 23.04.2021
Jeg fikk purken på døra når en vender ble busta med konvolutten min med diverse innhold.jeg nektet sefølgelig på at jeg hadde noe kjennskap til det og sa det må være noen som bruker mit navn. Det fungerte fint ,dog de fant lsd oss meg jeg ble straffet for. Men brevet ble henlagt
Anonym bruker
"Harm Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Tarm Vis innlegg
Jeg fikk purken på døra når en vender ble busta med konvolutten min med diverse innhold.jeg nektet sefølgelig på at jeg hadde noe kjennskap til det og sa det må være noen som bruker mit navn. Det fungerte fint ,dog de fant lsd oss meg jeg ble straffet for. Men brevet ble henlagt
Vis hele sitatet...
Kjipt, men husk og aldri slippe inn politiet viss de ikke har ransakelses ordre.
R.i.p 23.04.2021
De hadde ransakings ordre + bilde av pakke med innhold ,der adressen min stod. Jeg hadde sefølgelig ingen kjennskap til dette.
Anonym bruker
"Harm Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Tarm Vis innlegg
De hadde ransakings ordre + bilde av pakke med innhold ,der adressen min stod. Jeg hadde sefølgelig ingen kjennskap til dette.
Vis hele sitatet...
Wow nå skal jeg sende brev med ulovlig innhold og dårlig stealth til alle mine fiender
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke helt saklig, men er tilbake etter mange år borte fra darknet markets og ser reddit kontoen darknet marketsNo er stengt, hvor finner jeg forum med norske marked anbefalinger og veiledning nå egentlig??