Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2541
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spiste 6 stesolid og 2 sobril, snart drukket 5 øl. Ingen toleransen på benzo.
Sitter med pappa som vet jeg ruser meg men vil helst ikke bli helt ape. Takk for svar
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du har null toleranse og dytter i deg de mengdene?
Du kan nok forvente å bli ganske så gorilla.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Pass på å spise, man blir mer psyko på alkohol og benzo av å ha lavt blodsukker
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du blir helt ape, men du skjønner ikke det før imorgen. Ikke sikkert du gjør noe så altfor dumt, men relativt sløv og snøvlete er du sikkert allerede. Du kan forvente at du blir griserusa. Ikke forvent at du husker så jævlig mye av kvelden heller.
Lykke til, forvent blackout og ape. Best å gå på rommet ditt/hjem/vekk fra far før du får narkisstempel i familien og snakker om masse loka privat shit de aldri skulle hørt.
Sist endret av Mefibon; 16. juni 2020 kl. 20:27.
Detta kan bli kvalitets binding, skjønner ikke at du ikke ville være til stede sjøl. Altså hvis du ikke har toleranse, hvorfor sitter du der med far din og dytter innpå?

Håper det går bra og at ingenting alvorlig skjer.
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Krysser fingrene for deg ! Som andre her skriver så vet du vel nå hva du har i vente.
Call it the night og si du ble akutt trøtt og finn senga er mitt råd.

Mvh.
En som har driti seg ut x antall ganger på benzo med og uten alcohol
Dette er det jeg elsker med freak. Knask først, spør etterpå.
Lykke til med å drite deg loddrett ut, uten å huske en dritt av det imorgen! Statue til deg for god reseach!
Sist endret av Sondre; 16. juni 2020 kl. 21:59.
R.i.p 23.04.2021
Du kommer til og bli helt mongo i oppførselen. Denne fortjener en darwin award
Sist endret av Tarm; 16. juni 2020 kl. 22:26.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Råder deg til å gå å legge deg i meget nær fremtid. Helst nå med en gang. Forstår heller ikke hvorfor du gjør dette i selskap med faren din? Rus og familie er jo greit å holde separat så godt det lar seg gjøre ...
Tune innom imorgen da så vi får høre gårdagens historie, om du husker noe da
Hvordan gikk det mr.?
Følger med på VG nå
Vet jeg er sånn typ 22 timer for sein, men du oppgir ikke hvor mange milligram stesoliden og sobrilen er på og du sier ikke om ølla dine er på 0,33 eller 0,5. Så basicly så er det ingen her som vet hvor mye du har tatt.
R.i.p 23.04.2021
Vis man går utifra at det er norske 5mg stesolid og 10mg sobril den laveste så vil fortsatt den dosen kombinert med la oss si 5x 0.33 vanlig Ringnes være en veldig stor dose for noen uten benzo toleranse. Og vis ts har for fåt tak i 10mg stesolid fra Tyskland og 25mg sobril + 5x sterkøl så ja da er det enda være.
Sist endret av Tarm; 17. juni 2020 kl. 18:30.
Si det er dem minste stesolidene og sobrilene og det er 0,33 øl det er snakk om så tviler jeg på at det går så jæveligt i svart som alle andre her skal ha det til.

Sitat av Tarm Vis innlegg
Vis man går utifra at det er norske 5mg stesolid og 10mg sobril den laveste så vil fortsatt den dosen kombinert med la oss si 5x 0.33 vanlig Ringnes være en veldig stor dose for noen uten benzo toleranse. Og vis ts har for fåt tak i 10mg stesolid fra Tyskland og 25mg sobril + 5x sterkøl så ja da er det enda være.
Vis hele sitatet...
De minste stesolidene er på 2mg
Sist endret av Alge; 17. juni 2020 kl. 18:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Han sover sikkert enda for å si det sånn.
Er ikke sikkert vi hører mer fra denna her
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det gikk overraskende bra. Gikk til noen venner og snakket litt skit og drakk noen øl. Gikk å la meg og våknet klokken 05 på morgenen etterfylt av noen øl til.
Dro på visning og fikk leiligheten. Ble overrasket mtp alle svarene jeg fikk her
R.i.p 23.04.2021
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det gikk overraskende bra. Gikk til noen venner og snakket litt skit og drakk noen øl. Gikk å la meg og våknet klokken 05 på morgenen etterfylt av noen øl til.
Dro på visning og fikk leiligheten. Ble overrasket mtp alle svarene jeg fikk her
Vis hele sitatet...
Kan du opplyse oss hvilken mg doser du tok? Så vi får en klarhet i situasjonen din,thx.