Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1880
hei jeg har sobril her hva er den perfekte doseringen. uten å få black out.
25-35mg uten toleranse 50-75mg med toleranse. IKKE DRIKK ALKOHOL DÅ FÅR DU BLACK OU..........kos deg
Hvordan skal du bruke det? Hjemme for å slappe av? I sosiale settinger? Har du ingen tolleranse for benzo kan 10-15mg være nokk for å kjenne seg lik brisen på alkohol. Spørs litt på kroppen din osv.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Bumper opp denne istedet for å lage ny tråd. Har fått tak i 25mg sobril, kan de deles selv om det ikke er delestrek? Tenker en hel blir for mye når jeg ikke har tatt slikt på år og dag ���� er bare for å slappe av hjemme og sløve foran tvn
Sitat av banshee_girl Vis innlegg
Bumper opp denne istedet for å lage ny tråd. Har fått tak i 25mg sobril, kan de deles selv om det ikke er delestrek? Tenker en hel blir for mye når jeg ikke har tatt slikt på år og dag ���� er bare for å slappe av hjemme og sløve foran tvn
Vis hele sitatet...
kan fint dele dem dog blir aldri helt 25/2 men nærme nok somoftest
Sitat av banshee_girl Vis innlegg
Bumper opp denne istedet for å lage ny tråd. Har fått tak i 25mg sobril, kan de deles selv om det ikke er delestrek? Tenker en hel blir for mye når jeg ikke har tatt slikt på år og dag ���� er bare for å slappe av hjemme og sløve foran tvn
Vis hele sitatet...
Jaja, bare å dele tabletten.
Anonym bruker
"Lei Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kan fint dele de selv om det ikke er delestrek
Takker for raskt svar, da prøver jeg med en halv først. Så får jeg prøve en hel senere.
Kommer an på hvor mye du veier og høyden din.
Og om du er garva nok fra før av på pillere.

Er du lav av høyde og tynn og knapt spist c-vitaminer før merker du sikkert det av 15 mg
Er ikke akkurat tynn �� tok en halv, sikkert nok med tanke at jeg ikke hat tatt sobril på flere år. Pleier å ta valium med tannlegen da, men bare 5mg, kjenner ikke noe særlig av den
Anonym bruker
"Lett Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Banshee girl du blir ikke sløv av normale doser sobril. Du vil ikke kjenne noe rus eller godfølelse heller, du bare har ikke angst. Du kunne fint tatt 25mg i kveld uten å bli rusa eller blacke ut. I kombinasjon med alkohol eller andre medikamenter kan den dosen få deg til å blacke ut.

Er det en avslappende rus du er ute etter er det bedre effekt med et glass rødvin.
Kjenner meg bare rolig. Kunne sikkert tatt en hel eller 2 stk. Er vel bare blitt litt forsiktig på mine eldre dager
Anonym bruker
"Lett Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av banshee_girl Vis innlegg
Kjenner meg bare rolig. Kunne sikkert tatt en hel eller 2 stk. Er vel bare blitt litt forsiktig på mine eldre dager
Vis hele sitatet...
Du vil bare føle deg rolig på sobril. Det gir ingen rus uansett om du tar 2 til. Tar du mange så sovner du bare. Uten rus. Som sagt et glass rødvin er bedre om du vil kjenne noe.
Anonym bruker
"Lei Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg får fin rus på sobril, men har jeg angst eller er veldig stresset så får jeg ikke rus, bare fravær av ubehag.

Men tar jeg det derimot for å kose meg så får jeg en veldig fin rus på de. Tror det er veldig i individuelt hvordan man opplever rus på benzo.
Tok en halv igår å, men da sammen med medisin jeg går fast på(sarotex) , ble bare skikkelig trøtt. Til helga blir det å prøve å ta en hel og et par pils ����