Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 954
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!

Noen som har erfaring med «thehup.org», og er det noen grunn til bekymring når man bestiller dette fra utland? Vet de har lignende på head sjappene rundt om i Oslo, men det funker ikke for meg. Fint å ha et sett liggende klar, tenker nå jeg.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke kjent med den sia men bestilt FDA godkjente tester fra ebay som funker bra. Om du tenker urin
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har litt vansker med å ordlegge meg rundt dette. Det er altså snakk om «reagent testing» av forskjellige kjemikalier, for å finne ut av hvorvidt det er hva det blir hevdet.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skjønner da ville jeg heller kjøpt innenlands pga fare for å bli merka i tollen
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Føler på det samme, jeg vet at tollen er klar over hva disse blir brukt til. Om man havner på en «liste» av noe slag kan vel ingen her si noe om, men om noen har erfaringer, del gjerne!
Du havner ikke på liste for testkitt.
Sitat av Crimson Snow Vis innlegg
Du havner ikke på liste for testkitt.
Vis hele sitatet...
Jo, det gjør du dessverre. Det har Tolletaten tilogmed bekreftet selv på twitter. Tollerne varsler politiet når de oppdager test-kits i en forsendelse, fordi fuck skadeforebyggende tiltak. Du vil selsvagt få pakken din, men du vil også ende opp på en liste hos politiet. Dette kan de bruke mot deg som en indikator på at du driver med noe ulovlig.
Sist endret av Juicekongen; 7. august 2020 kl. 17:18.
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De driver aktiv overvåknig og kryssprofilering. Tolletaten samarbeider med Palantir, som er den Europeiske grenen av Cambridga Analytica, kjent fra anklager om Amerikansk valgmanipulasjon via Facebook.

https://www.dagbladet.no/kultur/stor...r-deg/69411920
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om du betviler dere intensjoner, legg merke til at de har oppkalt selskapet sitt etter krystallkula til Sauron.
Hvorfor sier du bare ikke "drug testing kit" så folk skjønner med en gang?