Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 872
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg kommer på det dummeste her, men har en del kokosnøttolje med potent brunt jeg ikke orker å spise da jeg blir for påvirka og liker mer den følelsen av at den kommer sigende enn at den slår deg rett i bakken
Kan du røyke det på noen måte?. Hvis ikke, må jeg invitere en haug med folk på browniesparty
Lag skakkao eller noe så kan du drikke det isteden.
Bruker du litt mindre mengder så blir du ikke helt slått i bakken heller.
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Lag skakkao eller noe så kan du drikke det isteden.
Bruker du litt mindre mengder så blir du ikke helt slått i bakken heller.
Vis hele sitatet...
Jeg har funnet ut at jeg egentlig ikke er så glad i å spise/drikke det. Har tatt små doser og enten virker de ikke noe særlig eller så blir jeg ubehaglig fjern i mange timer. Så har nok innsett at jeg foretrekker en joint der vrkningen ikke sitter i på samme måte og jeg kan styre formen litt selv.
Ta heller å bytt det i røykbare greier. Man skal ikke trekke ned kokosolje i lungene.
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av moret Vis innlegg
Ta heller å bytt det i røykbare greier. Man skal ikke trekke ned kokosolje i lungene.
Vis hele sitatet...
Jeg bytter gjerne jeg , men det er ingen å bytte med dessverre. . Har få venner som bruker dette og de tar da kun en joint i ny og ne. Spiselig og du må belage deg på en hel dag på sofaen i værste fall.
Nei , å røyke olja går vel uansett ikke , måtte vel få tørket den på noe måte.
lykke til med å tørke olje. =P Grunnen til at du blir enten eller er fordi det er mange forskjellige virkestoffer med ulike tetthetsgrader, som da holder seg på forskjellige høydenivåer i olja. Du må sørge for å ha en homogen olje/bakeverk før du spiser den for å forsikre samme effekt på samme dose hver gang.