Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1724
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har tidligere prøvd sopp, LSD og ecstasy. Så hva kan jeg egentlig forvente å oppleve? Hvor lenge varer det? Hvor mye væske bør jeg få i meg? Er det best med venner eller alene? Hjemme, ute i byen, ute i naturen?
Mye farger, MYE. Ulike mønster, gjenstander som smelter i hverandre, ting forandrer størrelse (stua mi ble like stor som en gymsal) mye mønster på mennesker, taroveringer som dukker opp. Jeg så mitt eget skjelett.

2cb er meget morsomt du kan forvente å få latterkrampe i starten uten å klare å stoppe det, det her jeg fått hver gang. Etter min erfaring er dosering veldig viktig på 2cb, 5-10mg forskjell har mye å si hvor intenst det blir. Jeg har brukt å droppet 20-30mg og varigheten har brukt å vært 3-4t.
Det er et psykedelika som de fleste andre. Minner om både sopp og LSD, men finner det mindre lokete enn sopp og mindre morsomt enn LSD. Ganske visuelt, lite headspace, og lite rare tanker.
Du kan ta det hvor du måtte ønske, det er et stoff som er rimelig anvendelig når det kommer til set og setting; nattklubb, fest, chill i skogen, henge hjemme. It all works.
Det varer fort en 4-8timer ved oralt inntak, med peak på en 2-4 timer og ganske lang avslutning.
Drikk som normalt, dette er ikke exctasy.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Veldig visuelt.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
I lavere doser er det sosialt, i høyere kan det bli litt for mye å holde styr på. Passer best flere timer før leggetid, helst så du kan legge deg etter nedturen. Høye doser passer best hjemme eller et avslappende sted, lave/moderate på fest eller byen. Samme om du tar det med venner eller ei, det er ikke som sopp. Du kan forvente masse halliser, og eufori i høye doser. Mange opplever det som en blanding av syre og emma, effektmessig.
Sist endret av Mekkern; 24. juni 2020 kl. 17:18.
Har bare tatt det i lave doser og følte meg ikke trippa, kanskje litt gladbrisen så å si. Alt av farger og lys ble mer flytende og mønstre på veggen, klær, hud osv utviklet seg litt som en tribal tattoo. Jeg vil si 2cb føles ut som det tryggeste psykedelika jeg har tatt, men tok som sagt i lav dose.
For min del er det som LSD uten headspace.
Prøvd en gang. Begynte med masse røde prikker overalt. Deretter så det ut som ting som bevega seg hang igjen. Så ting på en avskrudd pc og snakka til handa mi og trodde det var telefon (jeg snakka egentlig på messenger, men måtte snakke i tlf av en anna grunn. Og det var heller ikke noe messenger eller noe påskrudd teknologi der.)
Alt som sto på bordet så plutselig ut som det var tegna der, som fra en tegnefilm. Ellers var det endel latterkuler å noe noia.
2cb gir et headspace om du svelger det som lsd men når jeg har sniffa det får jeg ikke den samme mindfuck følelsen og mye kraftigere visuelt og stimulerende følelse. Ikke stimulant stimulerende men "i og wow denne psytrance sangen stimulerte virkelig hjernen" stimulerende
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan si meg enig med resten som sier at headspace uteblir. Man loker litt, men blir ikke mindfucked som f.eks. sopp.

Jeg ville unngått byen om du tar mye. Skulle på byen med noen kompiser for er par år siden, men alt smeltet for mye sammen at det bare hadde blitt stress. Bare det å gå til toalettet var en krevende oppgave ��
Hvis du snorter det kan du forvente en ekstrem svie i nesa. Altså noe infernalsk til svie i 10min så går svia over til en merkelig følelse.

Hvis du svelger det, tar det litt lengre tid før det begynner å funke. Men du får en like god form.

Når det gjelder formen er den vanskelig å beskrive. Mennesker og ansikter blir veldig rare. Farger og bilder beveger seg ofte sakte på en bølgende måte. Gjerne i takt med musikk og bass.2c-b varer kortere enn LSD virkningstiden er 6-8 timer. Jeg ville anbefalt at du prøver det i rolige omgivelser først, det kan bli litt heftig hvis du tar mye. Det er lurt å ha No rolium (beroligende piller) liggende som du kan kline innpå hvis formen holder på å ta over litt for mye. Ville hvertfall ikke satsa på byen.

Håper vi får en oppdatering?
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for alle svar, setter pris på alle tips og deling av historier

Sitat av Sondre Vis innlegg
Håper vi får en oppdatering?
Vis hele sitatet...
Jeg kommer til å gi en oppdatering etter jeg har prøvd det, men en kompis av meg fikk akkurat tak i mye brunt, så da ble 2C-B utsatt for nå.