Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2940
Jeg har Get bredbåndsabbonement. Får man da tildelt lagringsplass? Hva er evt. adressen dit? Finnes det evt. andre servere med gratis lagringsplass?
Foreslår du ser på hjemmesiden til get som reklamerer med gratis skylagring.
Jeg har for øyeblikket 94TB lagret på min google drive, og dette koster meg en drøy hundrings i mnd. Da får jeg samlet mail, android bruker, disk og alt på ett sted. Funker helt perfekt.
Sitat av Mrlarsen Vis innlegg
Foreslår du ser på hjemmesiden til get som reklamerer med gratis skylagring.
Vis hele sitatet...
Jeg fikk denne beskjeden da jeg prøvde å aktivere Get Sky:
--------------------------
NOE GIKK GALT

En uventet feil oppstod. Vennligst forsøk igjen.

Om feilen fortsetter ber vi deg om å kontakte kundeservice på tlf 21 54 54 54.
---------------------------------

Må jeg slå av brannmur og antivirus for å få til dette?
Sist endret av seriouslowitch; 15. juni 2020 kl. 23:22.
Du går som det står i feilen - Kontakter kundeservice.
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Sitat av RaveX Vis innlegg
Jeg har for øyeblikket 94TB lagret på min google drive, og dette koster meg en drøy hundrings i mnd. Da får jeg samlet mail, android bruker, disk og alt på ett sted. Funker helt perfekt.
Vis hele sitatet...
Du er også tilfeldigheter unna å miste all dataen din. Les deg litt opp på nettet om Google og deres policies. Selv de som betaler for G Suite er ikke immune mot the wrath of Google.

Hvis du bryr deg om dataen din så bør det ikke være eneste kopien av den.
Sitat av Deezire Vis innlegg
Du er også tilfeldigheter unna å miste all dataen din. Les deg litt opp på nettet om Google og deres policies. Selv de som betaler for G Suite er ikke immune mot the wrath of Google.

Hvis du bryr deg om dataen din så bør det ikke være eneste kopien av den.
Vis hele sitatet...
Viktig data er selvfølgelig lagret andre steder. Hvilket sted står det at jeg ikke kan lagre 94TB data, når jeg betaler for ubegrenset lagring? Hadde det vært piratkopier, så kanskje. Men alt er selvfølgelig kjørt med rclone og rsync, og dermed kryptert. Google aner ikke hva slags data dette er.
Sitat av RaveX Vis innlegg
Viktig data er selvfølgelig lagret andre steder. Hvilket sted står det at jeg ikke kan lagre 94TB data, når jeg betaler for ubegrenset lagring? Hadde det vært piratkopier, så kanskje. Men alt er selvfølgelig kjørt med rclone og rsync, og dermed kryptert. Google aner ikke hva slags data dette er.
Vis hele sitatet...
G Suite tilbyr ubegrenset lagring. Men da må man ha 5 brukere minst.
Inntil videre er ikke dette noe de håndhever. Men det kan altså skje at det kommer en endring her. Bare ha backup av det viktigste

Forøvrig så finnes det folk som har fått slettet innhold ifølge reddit, da har de hatt copyright shit ukryptert.