Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2265
Hei! Har et problem som starta nå for en time siden. Plutselig fikk jeg opp "Torrent is not valid bencoding" når jeg lastet ned torrenter. Har søkt og overalt vil de at man skal prøve en annen tracker. Får opp samme beskjeden på alle privat-trackerne jeg bruker, og på tpb legger torrenten seg under merkelapper og starter ikke.
Lastet ned BitTorrent, og der fungerer det som vanlig. Men har over 60 torrents seeding på utorrent så er en del jobb å legge alle over. Og kan kun bruke en client av gangen, så hjelper ikke å legge alle nye i BitTorrent.
Har prøvd å restarte klienten, upgrade til den nyeste, downgrade til en eldre og å skru av PCen, men ingenting fungerer. Noen som vet hva annet jeg kan gjøre? Sitter på LAN med et par hundre MB/s opp og ned og ville utnytte det til å fikse på ratio, men hjelper ikke mye når jeg ikke får lastet ned nye torrents..
Opplevde dette en gang for lenge siden, fant da ut at det var pga linja/servern på LAN'et. En form for kræsj, uten at jeg er kyndig nok til utdype dette :P
Fant ut av det. Hadde utorrent på en annen skjerm som jeg koblet fra. Så selve utorrent kom på den skjermen som var kobla til, mens det vinduet som kommer når du åpner torrenten "ble igjen" på den andre skjermen..
▼ ... flere år senere ... ▼
Istedenfor å lage en ty tråd så spør jeg heller her. Hver gang jeg vil se ett bilde på pc'en, så kommer denne feilmeldingen opp. Akuratt slik den er beskrivd; Kan ikke laste D'31274082 Torrent is not valid bencoding. What the fuck betyr det?? Jeg kan ikke se ett eneste bilder på computeren. Den har vært bugga slik i noen dager nå desverre. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få det til å slutte?