Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 4491
hei!

jeg skal ut på byen idag med et par venner og tenkte å ordne noe 2C-B, hvordan fungerer det med alkohol?

har tatt syre på byen og ble skikkelig skuffa etter jeg hadde drukket litt:P
hvorfor ble du skikkelig skuffa av den comboen? tror ikke det er noe stress, tatt 2c-b og alkohol sammen mange ganger, jeg har ihvertfall ikke merket noe negativt, av alle gangene jeg har tatt syre har jeg kun vært edru 5 ganger eller noe, og jeg har tatt mange lsd trips, synes faktisk det er bedre med litt promille innabords
Jeg synes det er en kjempkombo, men det avhenger selvfølgelig av hvor komfortabel du er med det. Jeg ville ikke tatt syre på byen, men 2c-x i mindre doser kan være vanvittig morsomt. Pass på og få i deg en rikelig med veske, ja alkohol altså.
Vær forsiktig med den komboen der! Drakk litt mye engang, og blacka helt ut. Hadde en dyp samtale med en hund som var i et bur, og fikk for meg at han ville ut, så jeg slapp den ut. Ble leteaksjon etter den hunden i nabolaget. Prosjektilspydde og hoppa i et basseng med alle klærne på og oppførte meg generelt spacet. Husker veldig lite av dette. Tok først en dropper på 15-20mg når jeg var litt brisen, så heiv jeg innpå enda en når promillen økte. Skulle ikke gjort det! Be careful! Måtte bli kjørt hjem av noen gode venner, haha.
K93
K93's Avatar
Trådstarter
Sitat av Oshugon Vis innlegg
hvorfor ble du skikkelig skuffa av den comboen?
Vis hele sitatet...
det var lsd + alkohol jeg mente jeg ble skuffet av, begynte å drikke under peak og det "drepte" nesten hele trippen
Sitat av DotEXE Vis innlegg
det var lsd + alkohol jeg mente jeg ble skuffet av, begynte å drikke under peak og det "drepte" nesten hele trippen
Vis hele sitatet...
Min erfaring med 2CB er at det er vannvittig moro begge veier - både med alkoholen først og med 2CBen først, men tror jeg marginalt foretrekker å ta noen pils først og deretter droppe.
Om man skal ut å drikke, hva er da en liten dose med 2cb?

Tenker da på 2cb hcl.
K93
K93's Avatar
Trådstarter
Sitat av king123 Vis innlegg
Om man skal ut å drikke, hva er da en liten dose med 2cb?

Tenker da på 2cb hcl.
Vis hele sitatet...
Si det, jeg tok ihvertfall 20mg oralt, og snortet 20mg utover kvelden, ble litt for mye
På hcl?
Er nok alt for mye for meg!

Trippa en del på bare 10mg, så kanskje det holder med bare 5mg
Ville gjort ferdig noen kapsler på 5 eller 10mg per stykk og justert litt utover kvelden. Når alkohol tar effekt er det lett å bli dum, ikke noe sjakktrekk å måtte miligramsmåle doser da.
Sitat av DotEXE Vis innlegg
det var lsd + alkohol jeg mente jeg ble skuffet av, begynte å drikke under peak og det "drepte" nesten hele trippen
Vis hele sitatet...
værste jeg har hørt, hvor mye tok du, 10 mcg?
K93
K93's Avatar
Trådstarter
Sitat av Oshugon Vis innlegg
værste jeg har hørt, hvor mye tok du, 10 mcg?
Vis hele sitatet...

Tok 125mcg, alkoholen avsluttet hele trippen og endte opp med en ordentlig rar rus
Jeg og en kompis tura å 2C-b hcl(1,5g)mdma(1g - 84%) alkohol + 100 - rivotril og rev i helga. Fin tur

Slår bra den 2C-b en, men lurer litt på om man opparbeider tolleranse for den etterhvert.. vi tok mega doser utover..
Sitat av BrewGrow Vis innlegg
Jeg og en kompis tura å 2C-b hcl(1,5g)mdma(1g - 84%) alkohol + 100 - rivotril og rev i helga. Fin tur

Slår bra den 2C-b en, men lurer litt på om man opparbeider tolleranse for den etterhvert.. vi tok mega doser utover..
Vis hele sitatet...
Mao så er du fullstendig idiot. Du har garantert ikke tatt 1.5g 2C-B over en helg og hvorfor ødelegge en tur med 100 rivotril? Det der høres bare enten utrolig usannsynlig eller utrolig idiotisk ut.
Vi var to om det og vi kosa oss, liker å eksperimentre litt. Hva du tror og mener er ikke så viktig..
Sitat av BrewGrow Vis innlegg
Vi var to om det og vi kosa oss, liker å eksperimentre litt.
Vis hele sitatet...
Derfor og derfor. Dere tok isåfall 15 veldig sterke doser 2cb hver på en helg + det andre. Om det skjedde er det som sagt ikke det lureste man gjør. Ha litt respekt når dere eksperimenterer med 2c-stoffer. Kjefter ikke, moraliserer ikke, bare vær litt smart med hodet og kroppen. Makan til kos liksom
Jada, vi skjønner at vi tok litt av, og litt mye. Men alt gikk bra og har ikke tenkt til å gjøre det en gang til.