Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1469
Jeg har brukt heroin en god stund nå. Har alltid brukt tramadol når jeg har kuttet ut heroinen, som alltid funker bra og jeg blir ikke noe dårlig. Men nå har jeg ikke det tilgjenglig. Men jeg har tilgang på oxicontin 80 mg. Kan disse funke når jeg skal av heroin, eller vil de bare gjøre at abstinensene kommer etter at oxicontinen er ute av kroppen? Evt hjelper det å dele opp oxicontinen, og evt hvor mange mg er passe? Noen som har erfaring og kan hjelpe meg her? På forhånd takk til dere som kan svare/hjelpe meg😊
Hvor lenge har du gått på tramadol og vært uten heroin da? Har du førerkort, barn, eller ønske om å få B-preparater utskrevet i fremtiden? Hvis nei på alle tre, kan du prøve å kontakte legen din. Er lettere å slutte når man får hjelp fra de som kan sakene.

Tror det kan fungere å fortsette på Oxy hvis du tar svært lite og gjør det kontrollert, og fortsetter å trappe ned. Prøv med en liten dose, se om du blir syk. Blir du det, ta litt mer, og ta det derifra. Blir du ikke syk, ta mindre.

Har du klart deg dritlenge på bare tramadol, kanskje du kunne prøvd cold turkey, men skjønner godt at det ikke frister.
Sist endret av TrippyKing; 9. september 2015 kl. 10:55.
Tramadol er vidunderkur mot heroinabstinenser for meg. Bruker 100 mg tre ganger i døgnet i 4 dager. Har verken abstinenser i de fire dagene, eller etterpå. Jeg kjøper de i utlandet; mange apoteker i Spania og Portugal selger de uten resept. Men ikke alle, men i løpet av ett par timers runde i Lisboa eller Barca, så har jeg nok til ett års forbruk.
Jeg må av heroin i helgen, så derfor tenkte jeg skulle høre mtp oxy. Men jeg fikk tak i paragin forte, som fungerer nok til at det er overkommelig å slutte, men fungerer mye dårligere enn tramadol. Fatter ikke hvorfor man ikke gir ut tramadol, og viser folk hvor lett det er å slutte med heroin på det, i stedet for å putte folk på metadon eller subutex, som er nesten umulig å slutte med. Rart land og verden vi lever i.