Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1469 211450
Sitat av PyroMann Vis innlegg
Takk, har nå testet 2 måter å prime de på, skal teste de i morgen kveld.
Vis hele sitatet...
Jeg må si at jeg har stor sans for aktivitetsnivået ditt!
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Jeg må si at jeg har stor sans for aktivitetsnivået ditt!
Vis hele sitatet...
Har vel kanskje blitt en smule hektet og har ikke noe bedre å foreta meg.
Skal sette opp ett uthus å drive i til sommeren, etter den første uka med pyro på kjøkkenet luktet det svovel av den ene katta i en uke.
Har blitt flinkere med vaskekosten nå
Og føler att jeg trenger noen smell vær uke, er en kompis som er på jobben å lager en bensinbombe "morter" til meg nå
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Ikke snakk om det, jeg fikk chems en dag før jeg dro til Dublin, begynner å bli småtussete... Så kom jeg i tillegg på at nabokidden har ganske lange fingre, mang en flaske tennvæske har blitt borte der ja, så jeg har gått å vært redd for at han skal ødelegge noe hele helga...

Edit: Planlegger å bygge en boks til verdifulle kjemikalier, og ferdig BP, som jeg kan grave ned. Blir nok alle kjemikaliene nå som jeg ikk har så mange...
Sist endret av Ffojt; 4. april 2010 kl. 21:22.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
ohh, den er kjip! ligger de fortsatt i postkassen eller, og hvor bor du? er det andre i boligen din? hehe, neida anmeld ungen hvis han rører noe!
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Har henta dem og fått lagd akkurat nok til å få blod på tann Skal hjem i morgen
Nabogutten er et åt yngre enn meg og rundt 1.40... Prøver ikke tråkke noen på tærne, er 1.58 selv, men han er lett å true... Gleder meg, tenkte og teste litt sensitiviteten til perklorat-flash. Tenkte hammer-test/støt, voldsom diapering/friksjon, og elektrisk gnist, alt i ørsmå mengder, selvfølgelig!

Noen innvendinger/forslag? For en stund siden foreslo noen og ta et shell med perklorat-flash og skyte mot en vegg med morter eller kraftig sprettert. Tenkte kanskje jeg skulle teste dette også, samt hva som skjer når et shell ikke tenner og så treffer bakken igjen...
Sitat av PyroMann Vis innlegg
Har vel kanskje blitt en smule hektet og har ikke noe bedre å foreta meg.
Vis hele sitatet...
Da har vi noe felles. Har somregel ofte ikke anledning til å skyte, men har alltid tid til å lage ting... Har ikke fått skutt det shellet jeg lagde i tutorialen grunnet grusomt vær... Men som en bonus har jeg nå i løpet av uka før og i påsken laget 15 stk 2" sylinder shell, nesten klare, de fleste mangler bare lift... + 2 stk 3" og 1 stk 2.5"...
Kan bli kjekt til sommeren om jeg ikke får skutt dem før da... Men så har møllebeltet mitt røket, så vi får se...

Sitat av Ffojt Vis innlegg
For en stund siden foreslo noen og ta et shell med perklorat-flash og skyte mot en vegg med morter eller kraftig sprettert.
Vis hele sitatet...
Ikke vet jeg, men jeg tror det var perklorat flash mange pyro og våpenfan bruker i eksploderende blinker. Rør fylt med flash i hvertfall og småstein...

http://www.youtube.com/watch?v=jifYJujYJLo

Kan vel være det går av da? Hvis det treffer hardt nok, og det er nok friksjon så...
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Dette er jo for å teste nettopp sensitiviteten til perklorat-flash... Vil nok føle meg litt tryggere når jeg finner ut av hva som skal til
Det kan være greit og teste sensitiviteten, men du må ikke bli mindre forsiktig når du håndterer det...

Perklorat flah er som du vet en veldig kraftig type flash, viss du er riktig uheldig kan statisk elektrisitet sette av flashen, som igjen kan være veldig skadelig for både deg og omgivelsene dine, men viss du da har andre brennbare ting i nærheten (krutt, gardiner, ferdige shell, o.l) kan skadene være mer eller mindre katastrofale..

Så uansett om du finner ut at en liten gnist e.l ikke setter av flash under testen din, så betyr ikke dette at det ikke kan skje..

Gjør noen forsvarlige tester du, men uansett hver forsiktig
Selv har jeg som regel å teste sensitiviteten på allt av høysensitive ting jeg produserer. Alltid hver batch AP, Alltid hver batch Flash, Sølvacetylid, NG, EGDN, ETC ETC.. Fordi den ene batchen kan vær JÆVLIG forskjellig fra den forgje. Ta kontaminasjon i betraktning og. Play safe and happy!
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Jeg er fortsatt like forsiktig! Akkurat ferdig med å teste ting og tang med perklorat-flash, og spike og paste en 10g salutt jeg tenkte å stikke bort i skogen og fyre av i kveld...
husk å filme den da!
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Tenkt til det! Irriterende dårlig mikrofon på kameraet mitt, og ingen mulighet til å plugge inn en ekstern, men jeg skal filme!
Valgfri brukertittel
Nygaard's Avatar
Sitat av Pyrotecnican Vis innlegg
Ikke vet jeg, men jeg tror det var perklorat flash mange pyro og våpenfan bruker i eksploderende blinker. Rør fylt med flash i hvertfall og småstein...

http://www.youtube.com/watch?v=jifYJujYJLo
Vis hele sitatet...
Dersom noen er fristet til å forsøke selv: Dropp småstein! Helt unødvendig risiko. Vanlig 70/30 +5% grov titan fungerer fint, selv til .22. Dersom du ikke får det til å gå av kan du forsøke med litt tykkere vegger på beholderen. Eller grovere kaliber, naturligvis.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
ok, jeg var på en byggeplass idag og fant en type rød reim i plast med pigger på.
rundt piggene var det forbrendt, piggene så ut som tomme kulehylser.
men, det var to udetonerte, de var røde på toppen.
hva er dette? kan det brukes til noe? hvordan får man ut innholdet?
dette er IKKE kuler

det er av merket wurth vis det har noe og si?

http://de.itsbetter.com/commercial/d...Neu0310680.gif

ingen? titegn
Valgfri brukertittel
Nygaard's Avatar
Ta et bilde.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
kan ikke, sorry
Tomhylser til spikerpistol.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
kansje det, kan det brukes til noe? ta ut kruttet?
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Har akkurat fyrt av saluttene... Adrenaliet nekter å gi seg Skal redigere det nå, så legger jeg det ut i løpet av kvelden...
De to "udetonerte" kan du spikre med, hvis du har rett type spikerpistol og spiker.

La sånt noe ligge. Du risikerer å skade seg selv hvis du prøver å åpne de, og det er minimale mengder krutt i dem.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
fikk ut kruttet, skal prøve det i morgen
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Og: DER! var filmen ute. Hehe, min første youtube upload Nytt redigeringsprogram, så jeg hadde litt trøbbel, men her er den: http://www.youtube.com/watch?v=F41J2MhRx0c
Ikke vær for negative, da
Sist endret av Ffojt; 5. april 2010 kl. 20:26.
Valgfri brukertittel
Nygaard's Avatar
Artig med kinaputter Og godt å se at du bruker rikelig med lunte, alltid greit å være på den sikre siden i så måte! Litt titan, nattestid og skutt opp i lufta synes (og høres) disse meget godt! Det eneste jeg vil be deg være litt forsiktig med er å holde slike saker i hendene når du tenner dem. Om lunta skipper, er feilprodusert etc. får du deg plutselig en stygg overraskelse.
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Jeg elsker salutter... Lager 1g batcher med flash hele tiden og lager 3-4 polumnaer, de tar jeg bare i hagen, men det er gøy med større ting også. Tar bare fem minutter til den gamle militærbasen, og der kan jeg sprenge ting uten å tenke på splintfare, hvilket gjør at man kan være barnslig og teit og sprenge ting som ikke burde sprenges, som sparegriser, og sprenge men allikevel ha trygge forhold(Tenker ikke på rørbomer eller lignende, det er for barnslig...)

Gleder meg til den første batchen med BP er klar, må fikse litt på mølla. Jeg kan forsåvidt sende opp ting nå også. Noen som har blandingsforholdene til slowflash? Jeg har kun black000 aluminium, og da blir perklorat-flash litt voldelig til lift, tror jeg...

Skal huske på den "ikke i hånda" greia. Vil heller få temmelig vondt, evt miste en finger, fremfor å miste underarmen
Sitat av Ffojt Vis innlegg
Jeg elsker salutter... Lager 1g batcher med flash hele tiden og lager 3-4 polumnaer, de tar jeg bare i hagen, men det er gøy med større ting også. Tar bare fem minutter til den gamle militærbasen, og der kan jeg sprenge ting uten å tenke på splintfare, hvilket gjør at man kan være barnslig og teit og sprenge ting som ikke burde sprenges, som sparegriser, og sprenge men allikevel ha trygge forhold(Tenker ikke på rørbomer eller lignende, det er for barnslig...)

Gleder meg til den første batchen med BP er klar, må fikse litt på mølla. Jeg kan forsåvidt sende opp ting nå også. Noen som har blandingsforholdene til slowflash? Jeg har kun black000 aluminium, og da blir perklorat-flash litt voldelig til lift, tror jeg...

Skal huske på den "ikke i hånda" greia. Vil heller få temmelig vondt, evt miste en finger, fremfor å miste underarmen
Vis hele sitatet...
du kunne bruge H3 eller blande nok sukker i KClO4/Al hvis du absolut skal bruge flash til lift :P
du rimelig heldig du har sådan en forladt melitær base tæt på dig
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
stilig genser du har der
litt lang lunte men ellers fint
Valgfri brukertittel
Nygaard's Avatar
Sitat av Ffojt Vis innlegg
Jeg kan forsåvidt sende opp ting nå også. Noen som har blandingsforholdene til slowflash? Jeg har kun black000 aluminium, og da blir perklorat-flash litt voldelig til lift, tror jeg...
Vis hele sitatet...
Regner med du mener burst og ikke lift? Slowflash fungerer fint med 2:1:1 KNO3-S-Al, der aluminiumen er bright flake.
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Sitat av Nygaard Vis innlegg
Regner med du mener burst og ikke lift? Slowflash fungerer fint med 2:1:1 KNO3-S-Al, der aluminiumen er bright flake.
Vis hele sitatet...
Nei, jeg mente lift. Er det helt på trynet? Har tilgang til følgende:
kno3
kclo4
svovel
aluminium(atomisert og black000)
fe2o3

Kan jeg lage lift og burst ut av dette?

Sånn jeg tenkte, da, var slowflash som lift og kraftig flash som burst, rein aerial salute... Helt på jordet?

Edit: Takk, yndlingsgensern min

Nå har forresten czort åpnet en midlertidig greie på sin gamle nettadress, www.czort.cba.pl, siden problemene med den nye nettsiden var større enn han trodde...
Sist endret av Ffojt; 5. april 2010 kl. 21:49.
Sitat av Ffojt Vis innlegg
Nei, jeg mente lift. Er det helt på trynet? Har tilgang til følgende:
kno3
kclo4
svovel
aluminium(atomisert og black000)
fe2o3

Kan jeg lage lift og burst ut av dette?

Sånn jeg tenkte, da, var slowflash som lift og kraftig flash som burst, rein aerial salute... Helt på jordet?

Edit: Takk, yndlingsgensern min
Vis hele sitatet...
du kunne jo stadig lave H3 som er i vægt 70 KClO4 og 30 trækul pulver.. (: lidt ligesom sort krudt.. bare anderledes (youtube, der er et par videoer på..)
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Haha, visste det ville innhente meg... Har omtrent 12g trekull, men jeg skal utnytte det til fulle! Hva bruker jeg H3 til? Lift mener jeg det står på pyroguide...
Valgfri brukertittel
Nygaard's Avatar
Det enkleste/beste er i grunn å bruke svartkrutt til lift. Lag kull selv eller kjøp.
Sitat av Ffojt Vis innlegg
Haha, visste det ville innhente meg... Har omtrent 12g trekull, men jeg skal utnytte det til fulle! Hva bruker jeg H3 til? Lift mener jeg det står på pyroguide...
Vis hele sitatet...
ja H3 bruges ikke så meget da det godt kan detonere i større mængder.. (: ellers også til break men er ret sikker på det ikke duer til raketbrændstof :P *griner over idioterne der prøvede at lave KClO3 + P4 raket*
H3 detonerer ikke små mengder. Det kan være farlig å bruke siden det er sensitivt for sjokk, støt og friksjon.
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Jeg hadde nok kull til en 300g batch med BP. Mølla mi som er problemet. Den går for fort, og den har begynt å smelte, men det tror jeg jeg kan få fiksa i morgen...
Sitat av mikkello Vis innlegg
H3 detonerer ikke små mengder. Det kan være farlig å bruke siden det er sensitivt for sjokk, støt og friksjon.
Vis hele sitatet...
nej i større :P men ja alt klorat/perklorat baseret 'lavexplosiv' er følsomt over for tryk og friktion..
tænker.. man kan vel nok bruge alt slags flashpowder og enddag kno3/sukker som sekundært??
jeg har lavet H3 før, bare meget langsomt, men brugte også noget lorte trækul.. og det var nok en god ide at vådblande eller granulere det (:

Sitat av Ffojt Vis innlegg
Jeg hadde nok kull til en 300g batch med BP. Mølla mi som er problemet. Den går for fort, og den har begynt å smelte, men det tror jeg jeg kan få fiksa i morgen...
Vis hele sitatet...
for at pulvarisere trækul eller til BP? kaffekværner virker fint til trækul ^^ tænker på.. man kan jo helt sikkert også godt bruge en kaffekværner til BP istedet for ball mill' det.. tror jeg skal prøve det hvis jeg nu får nogen kemikalier :P elsker at experimentere med alternativer
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Leste på en eller annen side at de påstod man kunne våtblande BP i blender, hvis man bare brukte skjøteledning og var langt unna, men foretrekker å få fiksa mølla... Får nok fikset den i løpet av uka eller til neste uke...
Sitat av Ffojt Vis innlegg
Leste på en eller annen side at de påstod man kunne våtblande BP i blender, hvis man bare brukte skjøteledning og var langt unna, men foretrekker å få fiksa mølla... Får nok fikset den i løpet av uka eller til neste uke...
Vis hele sitatet...
såfølgelig kan man da det? :P problemet er bare når man skal rydde det op, tror det vil være bedre at først proppe det i en blender (eller kaffekværner) i en del tid, og SÅ vådblande det.. ^^
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Poenget med kan er vel sikkerhet, det høres ganske risikabelt ut... Ville nok ikke blanda BP tørt i blender, høres utrygt ut.. Synes litt synd på deg, du høres ut som du har seriøse problemer med å få tak i kjemikalier...
Sitat av Ffojt Vis innlegg
Poenget med kan er vel sikkerhet, det høres ganske risikabelt ut... Ville nok ikke blanda BP tørt i blender, høres utrygt ut.. Synes litt synd på deg, du høres ut som du har seriøse problemer med å få tak i kjemikalier...
Vis hele sitatet...
ja, dét er rigtigt (: har dog alligevel en hel del, som var lette at skaffe rundt i danmark.. håber en gut fra min klasse godt kan modtage en uskyldig lille pakke og som modbetaling et par kanonslag (;
har hørt det kan koste 300 kr. for bankoverførsel fra DK til en i polen? regner med at købe fra czort.. ellers er der altid døgnpost, hvor man selv henter pakken, den største risiko er så bare hvis der står i det brev man får tilsendt, med en kode i hvad det der døgnpost noget er.. tror jeg vil have fat i et fake brev, som jeg vil vise min mor at det var det der var i, hvis hun spørger hvad der var i (:

bruger lige for tiden det utroligt kraftige anh. CuSO4 + Mg flash virker godt og er også dejligt at høre braget fra noget man selv har lavet, hvis jeg så bare selv havde lavet kobbersulfaten..
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Hehe, ja... Lykke til, bare ikke ta en Nitro på det å gi kompisen din kanonslag... Ikke vondt ment, Nitro, synes bare det er et veldig godt eksempel. Veldig tøft av noen å stå frem med sånt, til skrekk og advarsel!
Sitat av Ffojt Vis innlegg
Hehe, ja... Lykke til, bare ikke ta en Nitro på det å gi kompisen din kanonslag... Ikke vondt ment, Nitro, synes bare det er et veldig godt eksempel. Veldig tøft av noen å stå frem med sånt, til skrekk og advarsel!
Vis hele sitatet...
åh ja men regner med at han kan få et par 10' gram eller et 25 gram i modbetaling, som ikke vil være så destruktivt som 5 kg apan hehe.. ^^ 5 kg.. nej nej :P ville da max give 200 gram til en jeg stolede meget på :P

hvis jeg bliver busted efter at have fyret noget stort af vil jeg bare sige at det var noget jeg havde tilovers fra nytårs aften, et kanonslag jeg havde købt af en jeg ikke kunne huske navnet på da jeg var fuld nytårs aften :P så kan de ikke gøre noget.. hehe ^^
Valgfri brukertittel
Nygaard's Avatar
Sitat av Ffojt Vis innlegg
Leste på en eller annen side at de påstod man kunne våtblande BP i blender, hvis man bare brukte skjøteledning og var langt unna, men foretrekker å få fiksa mølla... Får nok fikset den i løpet av uka eller til neste uke...
Vis hele sitatet...
Fra req.pyrotechnics:

"Although it's not as good as commercially-made powder, you can make very acceptable BP for lifting shells in a blender. However don't use water! All it will do is leach out much of the nitrate as it dries. I've used methyl alcohol mostly, you could use others such as isopropy (must be at least 90% alcohol-10% H2) Alcohol with high water content WILL NOT WORK. The alcohol isn't acting as a solvent, it's only there to liquefy the dry chemicals into a slurry and cool the bearing in the blender jar. The total amount of chemicals and alcohol will depend upon the capacity of your blender jar, and you may need to start smaller and see what fits well without overflowing when it's up to speed. Keep the lid on the jar as much as possible. Start the blender slow then step gradually up to high speed so it doesn't overflow. Also, do not attempt this indoors!

Over the 1/2 hour you run the blender at high speed, the mixture will get quite hot from all the mechanical energy being imparted. That's normal. Use a rubber spatula to push any chemicals that collect on the sides of the jar back into the slurry from time to time. After a half hour of milling the slurry, pour it on to pizza pan lined with wax paper and let dry in the sun for 1 hour or so. After dry, lift the wax paper and pour it into a safe container (non glass).

It is not as unsafe as it might sound though. As a test we inserted the end of a metal rod heated red-hot into the BP/alcohol slurry and all it did was ignite the alcohol vapor at the top of the jar. It burned quite peacefully for a few seconds and went out. A few little bits of BP that had dried on the side of the jar sputtered and that's about it. The BP won't truly ignite until it is mostly dry."

Hvor godt krutt dette blir er jeg noe usikker på, men det kan jo være verdt et forsøk.
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Hehe, høres jo interessant ut. Tror muttern er borte i mer eller mindre hele morgen, kabskje jet burde prøve? Vil rødsprit funke?
Valgfri brukertittel
Nygaard's Avatar
Tror det er en dårlig plan å gjøre det i blenderen dere har på kjøkkenet, altså. Kull er vrient å vaske skikkelig vekk. Rødsprit bør fungere fint
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Hm... Da går jeg nok for kulemølle istedenfor. 1 meter med ståltråd og et gammelt liggeunderlag så er jeg i gang igjen
Sist endret av Ffojt; 6. april 2010 kl. 02:29.
"fungerer fint, selv til .22. Dersom du ikke får det til å gå av kan du forsøke med litt tykkere vegger på beholderen. Eller grovere kaliber, naturligvis."

Om man ikke har annet enn 22.Bly, eller at man ikke har tilgang på grovere kaliber/ annen type ammo, fungerer det både å borre et lite hull i tuppen og lage den om til holowpoint, krysskutte eller flatkutte.

Noe jeg har testet for morroskyld og for mye fritid er å "trakte" ut 22. cal LR (Long Rifle) for så å komprimere litt ETN nederst i "trakten" for så ett lite minilag AP oppå det første ETN laget, og så toppe av med bittegrann ETN, så en liten dråpe NC lakk med høy viskositet eller bare tette resterende hull med tykk nylaget gips.

Jeg er fullstendig klar over kreftene kula utsettes for ved avfyring, hvor "hissig" Godt laget TATP er, så det er ingen vits å nevne moralprek etc. Fordi jeg tok stoe forhåndsegler med tanke på ett rifleløp med bittelitt HE i tilleg til en "fixa" paton/kule i kammeet som kan få en helvettes "bananpeal" om ikke verre.

Så måten jeg testet om dette ville virke, eller bare spenge, -en Gammel men fullt funksjonell og overflødig 22.LR til fanden sjøl, Festet jeg riflen meget godt til ett stødig og totalt stabilt stativ og stillte inn siktet på forskjellige ting.

Dette Igjen for Morroskyld og for mye fritid som tidligere nevnt!) Derretter stilte jeg meg på en sikker posisjon bak en grei, og solid nok muregg og trakk av avtrekker´n ved hjelp av fiskesen beregnet på fisk på ca 40kg om jeg husker riktig. litt tykkelse er bare bra å bruke.

Dette fungerte helt utmerket. dette er bokstavlig talt "Exploding bullets"!fikk ALDRI en eneste"blindgjer" heller, og riflen brukkes nå uten stati, håndholdt til å skyte evvt blindgjengere eller bare for å ha det morro.


Dette er seff enda råere med 7,62 eller 44/45 blyhollow som er KRAFTIG utvidet (Aldrig testet disse grove caL med HE enda, men skal dere prøve dere på dette, begynnm slik jeg forklarte med beskyttelsesmur, fjernavtrekker, HØESELVÆRN og briller og helst ikke pappas rifle til 100 000 KR, men for all del ikke overdriv, da risikerer du virkelig at løpet tar raskeste vei til helvette, og gjerne i ansiktet på skytter´n.

og grovere cal enn 22.LR kommer jeg aldri til å holde i mens jeg skyrer. men som sagt LR 22. håndholdt med helt rå exploding bullets on inpact thingelings.

Vel, konklusjonen er vel det att AP mekanismen jeg bruker her takkler glatt akselerasjonen på 10 av 10 forsøk, og gjør det fortsatt. (Har aldri testet med grovere cal, for det noen ikke meningen med å gjøre det nå i fredstid. Sist jeg sjekket var det ikke krig riktig ennå hvertfall.

SÅ, jeg annser det for å være rellativt trygt.

Lek med måte gutta, ha det rått og faen så gøy og ellers Fuck dem, hvis noen som bare kommer med dritt eller forkastelig, latterlig og barnslig sarkasme som det er en del her på forumet som bruker litt for ofte! test selv før dere påstår at AP´n smeller ved avfyring etc, for den gjør ikke det; -om dere da kan litt kjemi og lese så pass att dere forstår hva jeg skiver her nå i kveld..

Faen så lang tid jeg brukte her nå, så håper noen liker ekte eksploderende kuler/ammo, tro meg eller ei, men det råeste med denne typen ammo er at kulene ekslpoderer først bittelitt ETTER at kulen har penetrert objektet du skyter på, så den vil lage enorm skade, selv en liten "tass" av en 22.cal, men seff kommer det også ann på materialet som skytes på, hvem som skyter ikke minst, avstand, vind, luftmotstand og fuckin name it. Takk for meg og god natt! PS! halvbeklager min egen småsarkasme om noen. kommer ann på hvem som leser ville jeg trodd.
Fin den, men prøv med nitrert bensin i stedenfor da:P hehe
Sitat av Nygaard Vis innlegg
Artig med kinaputter Og godt å se at du bruker rikelig med lunte, alltid greit å være på den sikre siden i så måte! Det eneste jeg vil be deg være litt forsiktig med er å holde slike saker i hendene når du tenner dem. Om lunta skipper, er feilprodusert etc. får du deg plutselig en stygg overraskelse.
Vis hele sitatet...
Jeg ønsker også å tilføye at du må passe på at lunta ikke er for lang også.
Noen luntetyper er litt mer bøyelige enn andre typer. Dette kan faktisk føre til at den brennende delen krysser lunten helt inne mot sprenglegemet i det du kaster den.
Og man trenger ikke så mye fantasi for å skjønne hva som kan skje da.
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Takk for tips og råd!