Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1302
Hei, har aldri prøvd fleinsopp før men ønsker å ha en psykedelisk opplevelse. fra før av har jeg bare prøvd mdma (krystall form og knips) og hasj.
Jeg har røyket hasj regelmessig (2-3 ganger ukentlig) siden siste halvår av 10 klasse (går vg2 for øyeblikket) , og jeg har tatt mdma (krystaller) 2 ganger og knips 1 gang, så jeg er ikke akkurat veldig erfaren med noe annet enn beis.

Personlig føler jeg meg klar til en mild tur iallefall og har tenkt å ta 2-cb til helgen hvis jeg får tak i.
Det jeg lurer på er om at jeg burde vente med noe så heftig som fleinsopp til jeg er eldre (er 16 for øyeblikket) fordi jeg har hørt en del utsagn som at man burde vente til hjernen er ferdig utviklet Osv.
Så spørsmålet er vell: er det lurt å vente eller har ikke fysisk alder noe å si så lenge man føler seg klar psykisk?
anser ikke svar som oppfordringer.
Det er det ingen som vet.
Generelt skal man vente med alle rusmidler til man er gamlere enn 16. Du er et barn. Spiller ingen roller hvor klar du føler deg psykisk. Selvfølgelig burde du vente. Men det jeg tenker er at du har allerede prøvd langt farligere dop enn flein. Pass på hvilken sti du ønsker å følge! Skjønner godt interessen din for psykadelika. Hatt det selv siden jeg var yngre enn deg. Spis i alle fall flein i stedet for knips/MDMA. MDMA og ting som inneholder MDMA må du holde deg langt faen unna i noen år til. Seriøst.

Har ikke noe ja/nei svar til deg, for det finnes ikke. Tolk det som du vil.
Går på vg1 og åt fleinsopp for første gang for litt siden. Om du føler deg psykisk stabil og fornuftig, vil jeg absolutt anbefale en så meningsfull opplevelse! Hadde ingen erfaringer fra før av bortsett fra alkohol, og tok også derfor en mindre dose på 1,1 gram. Lykke til!
ja har vel egentlig bestemt meg for å gjøre det, måtte bare sjekke om det var noen som visste om eventuelle fysiske skadevirkninger.
har ikke planlagt å ta mer knips på en stund, tok mange ganger anbefalt dose forrige gang (idioti jeg vet) og hadde den jævligste uka i mitt liv. men kan ikke se for meg at noen klarer å bli avhengig av mdma, så hvorfor burde jeg holde meg unna? bortsett ifra farene for seratonin syndrom/dehydrering/vannforgiftning osv.
takk for svar foresten.
Sist endret av soppgutten; 14. september 2015 kl. 22:35.
Sitat av soppgutten Vis innlegg
ja har vel egentlig bestemt meg for å gjøre det, måtte bare sjekke om det var noen som visste om eventuelle fysiske skadevirkninger.
Vis hele sitatet...
Når du bruker psykadelika er det psykiske skadevirkninger du skal være redd for. LSD, flein, dmt, etc. er veldig lite fysisk skadelig.

Sitat av soppgutten Vis innlegg
men kan ikke se for meg at noen klarer å bli avhengig av mdma, så hvorfor burde jeg holde meg unna? bortsett ifra farene for seratonin syndrom/dehydrering/vannforgiftning osv.
takk for svar foresten.
Vis hele sitatet...
Fordi hjernen din utvikler seg. Du vil ikke plutselig stå der ferdigutviklet med en fucka serotoninproduksjon.
[/quote]
Fordi hjernen din utvikler seg. Du vil ikke plutselig stå der ferdigutviklet med en fucka serotoninproduksjon.

Takk for svar.
Hadde utrolig noia under den forrige nedturen min for at jeg var fucked beyond repair, fikk i meg 1 gram krystaller tilsammen på 2 dager etter hverandre.
Den følgende uken var det nesten som at jeg var bilsjuk hvis jeg ikke var stein og satt helt stille, jeg var deprimert og svimmel konstant samt at jeg svettet mye og hadde 0 matlyst.
Misstenker at jeg hadde seratonin syndrom, kan jeg ha pådratt med permanente skader etter dette? selv om jeg føler meg helt normal nå etter 2 uker og kanskje til og med litt mer selvsikker og positiv.
beklager får ikke helt til å bruke quote greia.
Sist endret av soppgutten; 14. september 2015 kl. 23:18.
Du fikk ikke serotoninsyndrom. Dette er en dødelig lidelse, det du opplevde kalles en MDMA nedtur, du har for lave serotoninmengder i hjernen. Ja, mdma er nevrokjemisk og du kan få ødelagte reseptorer. Dersom du ikke føler deg noe verre i etterkant er det ikke merkbar ødeleggelse. Tror jeg har litt svidde serotoninreseptorer, da jeg har vært på nedtur i mange måneder. For å bruke ''quote'' Skriver du f.eks [quote]her skal det stå tekst[quote=soppgutten;3256195]. Quotsa skal egt stå i motsatt rekkefølge, men måtte gjøre det slik ellers hadde det tatt effekt.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Du fikk ikke serotoninsyndrom. Dette er en dødelig lidelse, det du opplevde kalles en MDMA nedtur, du har for lave serotoninmengder i hjernen. Ja, mdma er nevrokjemisk og du kan få ødelagte reseptorer. Dersom du ikke føler deg noe verre i etterkant er det ikke merkbar ødeleggelse. Tror jeg har litt svidde serotoninreseptorer, da jeg har vært på nedtur i mange måneder.
Vis hele sitatet...
Takk for svar.
Ja jeg vet hva nedturen er og går ut på, men vennene mine har ikke beskrevet den kvalmen og svimmelheten som jeg opplevde på noen av sine nedturer, derfor jeg var litt skeptisk.
Men seratonin syndrom trenger ikke å være dødelig og den går over av seg selv.
Leit å høre at du ennå kjenner bivirkninger, tok du mye knips i forkant? og var det testet?
Sist endret av soppgutten; 14. september 2015 kl. 23:47.