Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1854
Er ganske desperat for tidene, og lurer på om jeg kan tørke rulletobakk, legge til litt salt og vann, og snuse det. Eventuelt, kan jeg svelge saften. Trenger svar litt kjapt :-)
Kan du ikke bare røyke shitten hvis det er så krise?
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Kan du ikke bare røyke shitten hvis det er så krise?
Vis hele sitatet...
Er da ikke noe glad i å røyke, kan uansett ikke rulle for shit
Hva har du rulletobakk for da? O.o
Men ja, det går helt sikkert, om det er noe digg er en annen sak.
Ja da det går bra det. Men det smaker ikke så godt. Du kan blande det med et krydder du liker, for eksempel muskat eller peppermynte. Jeg ville ikke tørket det for mye, må være litt fuktig. Kanskje det funker å legge det i rullepapir å gjøre rullepapiret litt våt.

Mange ting du kan gjøre her, trenger bare litt kreativitet.
Maler tobakk

Ferdig, da gjenstår det å teste

Ikke dårlig, effekten virker ikke som mye å skryte av, men det hjalp
mot suget, og smakte faktisk ganske greit. Anbefales
Sist endret av YamaVirago; 14. september 2015 kl. 01:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg har snuset rullings før jeg og, og ikke gjort noe spesielt med den først.
Jeg har prøvd dette før. Jeg tok tobakken, la den i et lite glass saltvann og fuktet den. Deretter knadde jeg den til en ball og tok den under leppa. Det fungerer, men innsiden av leppa di vil bli fucka.