Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1620
Nylig vært på min første outdoor trance party og forelsket meg i hele greia. Ingenting er som en utendørs psytrance party og det er definitivt noe jeg vil gjøre igjen.

Har sett tråder at folk reiser til Ozora/Boom her inne, men vet pent lite om trance miljøet. Så jeg lurte litt på hvordan er trance miljøet i Norge? Er det fester/festivaler? Hvordan er tilgangen på droger og hva tar folk? Jeg kjenner absolutt ingen som kunne tenkte seg dette, så hvor lett er det å komme inn i miljøet?
Det er en del i Bergen, men det blir mindre og mindre, og mye av grunnen til at miljøene forsvinner oppsummerer du jo fint selv...

Sitat av dinosauren Vis innlegg
Hvordan er tilgangen på droger og hva tar folk?
Vis hele sitatet...
Du kan sjekke ut Electric Fusion gruppa på Facebook
Bergen har fremdeles et fantastisk rave miljø.
Du må bare kjenne folk som vet hvor og når de er.

Det spilles ikke nødvendigvis kun trance, sist gang jeg var på et rave (tidligere i sommer) så var det alt i fra trap og hip-hop til masse random house musikk. Men er du på Molly så høres alt fantastisk ut uansett. Hvis du kjenner folk som har bodd i Bergen en stund så er det nok null problem for deg å finne ut når og hvor du finner et bra rave.
Sist endret av Juicekongen; 13. september 2015 kl. 22:27.