Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 6085
hei, fått mer og mer smak for amf i det siste. begynt og skyte det hver dag føles helt fantastisk alt av depresjon er bort noe som jeg har slitt med i flere år, har til og med klart og slutta med alt av piller takket være denne gaven fra gud . eneste negativen er at jeg må ta nozinan hver kveld for og sove (host c prep) men kan fint leve med det.

skjønner jo at dette korter ned levetiden noe lurer litt på hvor lenge man kan leve på speed liksom er 30 år nå og vil gjerne leve en stund til men om det korter ned en 10-20 år er det helt greit for meg, peace
Du skal ikke bruke litt av den energien på å skaffe deg litt langsiktig hjelp da?
Trådstarter
30 2
Sitat av Trollegutten Vis innlegg
Du skal ikke bruke litt av den energien på å skaffe deg litt langsiktig hjelp da?
Vis hele sitatet...
nei er lei av psykolger osv til ingen hjelp
Det finnes intet definitivt svar på hvor lenge du kan leve. Det kommer i stor grad an på hvordan du ellers fører livet ditt som rusmisbruker. Renslighet med nåler, inntak av næring, søvnkvalitet osv. Det finnes mange gamle speedfreaks. De ser som regel ikke helt sunne og friske ut, men det er da liv i skrotten.
Trådstarter
30 2
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Det finnes intet definitivt svar på hvor lenge du kan leve. Det kommer i stor grad an på hvordan du ellers fører livet ditt som rusmisbruker. Renslighet med nåler, inntak av næring, søvnkvalitet osv. Det finnes mange gamle speedfreaks. De ser som regel ikke helt sunne og friske ut, men det er da liv i skrotten.
Vis hele sitatet...
ja spiser, bruker bare rent utstyr, tar vitaminer, trener litt og sover hver natt. så kan vel bli en gammal speedfreak after all da hehe
Det hjelper imidlertid lite at utstyret ditt er rent, hvis du skyter skitten gatespeed rett inn i blodstrømmen din med det fine, rene utstyret ditt.
Sist endret av mentalmelt; 12. september 2015 kl. 10:46.
Trådstarter
30 2
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Det hjelper imidlertid lite at utstyret ditt er rent, hvis du skyter skitten gatespeed rett inn i blodstrømmen din med det fine, rene utstyret ditt.
Vis hele sitatet...
er ikke gatespeed kjøper bare av folk jeg kjenner med bra stuff
Bra for deg. Sjelden folk har hookup på farmasøytisk ren amfetamin i pulverform. Det høres ikke helt sannsynlig ut, men du vet det vel best selv.
Trådstarter
30 2
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Bra for deg. Sjelden folk har hookup på farmasøytisk ren amfetamin i pulverform. Det høres ikke helt sannsynlig ut, men du vet det vel best selv.
Vis hele sitatet...
nei er jo ikke akkurat apotekvare hehe, men bra er den vertfall
Med gatespeed, så mener jeg ikke speed du bokstavelig talt har kjøpt på gata. Om du kjøper det i en stue, så er det ikke rent av den grunn. Jeg snakker altså om illegalt framstilt amfetamin, som ikke er produsert i henhold til de strenge krav som legemidler ment for injeksjoner skal være. Ved å injisere slike stoffer over lang tid, så utsetter du deg for stor risiko for virus og bakterieinfeksjoner i blodet. Du må påregne å være mye sjuk, eller finne gode måter å rense varene dine på, både for eventuelle kuttstoffer, og andre urenheter. Hadde jeg vært i dine sko, og så fast bestemt, så hadde jeg lest meg godt opp på kjemien og medisinen som angår rensing og renslighet.
Sist endret av mentalmelt; 12. september 2015 kl. 11:05.
Trådstarter
30 2
holder det med en aceton rens?
Det er nok ingen som kan fortelle deg akkurat hvor lenge man kan leve med dette, men jeg tror nok at du kan holde det gående en stund om du ellers har en sunn livsstil. Det er nok langt flere enn vi aner som har en slik hemmelighet.

Jeg kjenner et par speedfriks i 50-åra (et par). De gjør som du sier, jobber, spiser, sover og har et ganske vanlig liv. Det er bare noen gamle venner som vet at de bruker amfetamin hver dag. Men tennene har ramlet ut en gang i 40-årene, og det sier vel sitt om at også beinbygningen begynner å bli ganske skral (?) uten at de har noen symptomer på det enda.

Ved siden av eventuelle helseproblemer man kan få, så dukker det jo opp noen andre humper i veien. En jeg kjenner fikk mistanke mot seg på arbeidsplassen, og beskjed om å avgi urinprøve. Endte med at han ga opp jobben og da raste alt, og han startet et mye mer omfattende rusmisbruk, fikk betydelige psykiske problemer osv. Så man lever jo nærmere kanten, selv om man i utgangspunktet mener at man har rusmisbruket under kontroll..

Vil anbefale deg å sette amfetaminen rektalt istedenfor i åra. Det er nesten like effektivt og mye mindre skadelig.
Det kommer an på hvordan du tar vare på helsa di ellers. Lemmy er jo ganske gammel nå. (Han tøffetom har som avatar). Nå kan du jo alltids gå på en smell å få i deg RC, du kan få skittent prodult, du kan havne i en ulykke, du kan ha en hjertefeil, og flere ting som kan gi deg en akutt død. Forresten, depresjonen din vil nok bli verre med amf. Tenk deg om du nå tok to forskjellige veier. Ene veien gikk du av drug og dro til terapi, og forsøkte å leve livet i fred og lykke som best du klarte. Den andre veien begynte du å skyte amfetamin for å føle deg bedre, du ble avhengig, tynn, blakk, paranoid og deprimert.
Et annet problem enn det rent fysiske er vel at man kan begynne å neglisjere andre ting i livet, som jobb/familie/venner/hygiene/økonomi/osv.

Da går det fort i nedoverbakke, og rusbruk kan bli et problem.
Trådstarter
30 2
helt omvendt for meg nå, alt er forbedra har endelig energi og kan gjøre alt mulig rart. gjør det jo ikke bare for rusen sin skyld er jo mer medisinsk grunn kan en si mot depresjon. mulig jeg har adhd føler meg roligere på speed men har mer overskudd.
Sitat av Dwayne Vis innlegg
helt omvendt for meg nå, alt er forbedra har endelig energi og kan gjøre alt mulig rart. gjør det jo ikke bare for rusen sin skyld er jo mer medisinsk grunn kan en si mot depresjon. mulig jeg har adhd føler meg roligere på speed men har mer overskudd.
Vis hele sitatet...
Og hvor lenge tror du den kongefølelsen varer? Når kroppen blir innkjørt på den greia der, så er du igjen like deppa. Men da blir du desto verre når du kutter ut!
Det er en god grunn til, at leger ikke skriver ut amfetamin for depresjoner i øst og vest!

Ellers så virker dette som en mirakelkur, ikke sant? Dessverre så er det veldig, veldig, veldig få mirakelkurer som virker her i livet! Men den som virker, og fjerner problemet for godt, er psykologisk terapi! Så da burde det ikke være tvil om, hva du burde gjøre, hvis du sliter med depresjon!..
Og gjør det, mens du har muligheten!
Jeg skjønner deg godt Dwayne. Jeg prøvde det samme. Funket 2-3 måneder. Speed fra morgen til ettermiddagen, intravensøst, og dermed i søvn hver kveld.

IV er genialt rent praktisk sett, fordi det er lettere å beregne hvor lenge effekten varer. Spesielt om du har en grei, stabil kilde. Men en Seroquel eller noe lignende får deg jo i søvn. Uansett, etter hvert begynte jeg å ville være våken bare lengre og lengre, og var våken om nattten. På kort til utviklet det seg til et mareritt. Gidder ikke å gå i detaljer, men det finnes mange speedhistorier her på forumet og jeg kjenner meg godt igjen i dem, for å si det sånn.

Men hvem vet, kanskje du klarer det. Du kommer sikkert til å prøve uansett. Men jeg tror det kommer til å gå til helvete, desverre.

Lykke til
Har selv vært der jeg tenkte at dette var veien å gå resten av livet, men mine verste mareritt ble fort til virkelighet.
Du kommer til å møte veggen snart, det garanterer jeg deg.
Sitat av Dwayne Vis innlegg
helt omvendt for meg nå, alt er forbedra har endelig energi og kan gjøre alt mulig rart. gjør det jo ikke bare for rusen sin skyld er jo mer medisinsk grunn kan en si mot depresjon. mulig jeg har adhd føler meg roligere på speed men har mer overskudd.
Vis hele sitatet...
Hvem tar amfetamin for å bli hyper som 10 åringer med redbull?
Amf, ritalin, concerta, pepper osv.. gir utflod av dopamin i hodet, det gjør deg glad og kan konse mye bedre enn uten, hos meg holder kaffe til å utløse dopamin.

Speed er medisin til alle rusmisbrukere, tidligere venn av meg sa hasj var først medisin pga ADHD, noen år senere var hasjen bare avkobling fra speed som var den nye medisin.

Men vi alle lever slik man vil, og om du er villig å kutte 10 - 20 år av livet ditt, så er det ditt valg For uansett kan man være dement til den tid, om man levde et liv uten, så da blir de 10 - 20 årene bare tull.
Amfetamin åpner slusene i hjernen din, du trenger dobbelt så mye mat som uten amfetamin, og du går på de stoffene du har i hjernen som dopamin og serotonin. Over lengre tid så blir opplevelsen annerledes enn det du opplever nå.

Det er mange som har prøvd den kombinasjonen med varierende hell. Du kan prøve å være rutinert på vitaminer og mineraler, omega stoffer og mat. Good løkk
Sitat av amdb73 Vis innlegg
Og hvor lenge tror du den kongefølelsen varer? Når kroppen blir innkjørt på den greia der, så er du igjen like deppa. Men da blir du desto verre når du kutter ut!
Det er en god grunn til, at leger ikke skriver ut amfetamin for depresjoner i øst og vest!

Ellers så virker dette som en mirakelkur, ikke sant? Dessverre så er det veldig, veldig, veldig få mirakelkurer som virker her i livet! Men den som virker, og fjerner problemet for godt, er psykologisk terapi! Så da burde det ikke være tvil om, hva du burde gjøre, hvis du sliter med depresjon!..
Og gjør det, mens du har muligheten!
Vis hele sitatet...
Som sagt her og tidligere, det finnest ingen mirakelkur, det er de dorlige tidene som gjør de gode så mye bedre.
Kjenner folk som har gått rimelig fort inn i syke psykoser. Kjenner også folk som har gått hardt på nålen i 10 år etter å ha sniffet i 20-30 og komt seg ut av det.
Det kommer aldrig noe godt ut av det til slutt. Ødelagte ekteskap, miste retten til å se barna sine, gjeld etc.
Spørsmålet er vel hva du har tenkt til å gjøre når du har kjørt kroppen din så langt at du ser på deg selv som en missbruker. Ikke hvor lenge du kan holde på, heller hvor vanskelig det er å slutte.

Speed er ikke en erstatning for piller, da er det bedre å spise en valium for dagen vist det er nerver du sliter med. Vet Remeron har virket for flere, det er ett antidepresiv (ikke RSSI) Men da må du innom en psykolog, som ikke er så jævlig som jeg tror du synst. Det er en fyr som vimser rundt med spørsmål fra barndom til nådtid, og vist du ikke er helt korka klarer du å styre fastlege og psykolog i en retning du selv ønsker. Uten å gi deg råd

Tennene ryker som sagt tidligere Få deg forsikring vist du fortsetter og gå til tannlegen minst to ganger i året for sjekk. Sliter selv med tennene og jeg rører ikke speed, men får hull i hytt og pine. Lykke til med helsen og livet videre Ønsker deg alt godt.