Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1544
Hej

Er det noken som veit om det går an å få engelsk tale på Cartoon Network. No e d bere norsk og dansk og sånt og det blir så teit.
Dustebikkje!
Mipp mipp *sus* (bippe stankelbein)
Med digital dekoder kan du velge
Swifty's Avatar
Trådstarter
34 0
Men åssen?
Har digital decoder.. den som følger med når du bestille Canal Digital abbonement.
hvilken tuner har du da?
Jeg har en phillips som følger med canal digital abb. Jeg skifter ved å trykke på "+" knappen, så kommer det opp en meny der jeg kan velge.
det er bare å glemme... de signalene som kommer ned fra satelittene har ikke engelsk tale. Jeg hadde det samme problemet som deg. Digga cartoon network, men plutselig, til min store forbauselse (og forferdelse kan også nevnes), begynte de med svensk tale. Jeg la godvilja til i starten, og fant tilslutt ut at jeg skulle ringe inn å høre, liksom, om de kunne få heltene mine til å snakke ordentlig. Men det var uaktuellt. Så nå ser jeg aldri på cartoon network. Og det henger ikke sammen med at vi ikke lenger har det, for dette var lenge siden. Nå har vi viasat. det er igrunnen smuth, for hvis filmen allerede har begynt, så kan du bare vente til neste visning (som aldri er lenger enn 1 time unna). men de kjører nickelodeon isteden, da. og da er faen meg barneTV på NRK bedre!
The Rhymenocerous
polle's Avatar
Svensk tale på CartOOOOn Netwrk eier jo ræv! lite som slår Cow and Chicken på Svenska. eller I.R. BabOOOOn. Men på norsk suger Cartoon netwrk hardt *litt off topic*
Swifty's Avatar
Trådstarter
34 0
JEIJ!!
Sprett opp champisen kara! Idag feirar vi V-dagen for engelsk tale
Det var som IDE her sa, man tager 1stk kontroll, trykker + og får opp 1stk meny der man velger.
Beklager XyleneAddict... du er blitt lurt av Canal Digital, ring tilbake og KREV et års fritt gull abbonement eller ka no hon dei kalla det. For tort og svie for at du måttte høyre på svensk og norsk tale.
Idag er en stor dag.
Et lite trykk for menneske, et digert trykk for menneskeheten.