Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2391
heisann

har søkt og søkt uten å finne svar så prøver her i håp om at noen har relevant erfaring.

skal fylle kapser med amfetamin for fokus og energi, hvor mye burde det være i de?

selv tenker jeg 30-40mg, men vanskelig å si styrke på Norsk speed.

kommer fra kjent selger på dypnettet så helt søppel er det nok ikke.

noen som har prøvd liggnende?


takker på forhand for alle svar!
Spørs vell hvor mye fokus og energi du ønsker, men hvis du skal prøve å holde bruken under kontroll ville jeg ikke tatt så mye mer iallefall. Vet ikke hvor flink du er til å kontrollere inntak, men om du tar såpass lave doser at du ikke blir skikkelig speeda regner jeg med at det kanskje er lettere.

Lykke til!
K93
K93's Avatar
Trådstarter
Glemte foresten å si at de skal inntas oralt
Er det fra Pac bør du ikke ta mer enn 20mg oralt uten toleranse. Du ønsker å fremtre normal, ikke bli rusa. Prøv hjemme først! Jeg har prøvd nøyaktig det du beskriver. Målte opp 20mg i en kapsel, og ble rusa av det. Rusa nok til at det granmet forsvant i løpet av det neste døgnet

Men ja, det kan for all del funke. Du vil nok føle deg litt shit på kvelden. Litt av grunnen til å ta litt mindre enn man tenker er for å slippe følelsen av å ville redosere og ender opp med å sitte hjemme og skrive tre bøker, utgi et spill, finne opp et nytt språk, og 2g mindre amfetamin.