Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1006
Jeg kan plutselig av en enner annen grund ikke lenger forandre oppløsning på videoen på youtube, det er noen få ganger jeg kan det med de aller fleste gangene kan jeg ikke det.
Når jeg trykker på tannhjuler i hjørnet er det eneste alternativet jeg kan velge om jeg vill ha annoteringer eller ikke, får ingen andre alternativer.
Det begynte å skje for ca. et par uker siden.
Jeg bruker nyeste firefox og alle programmtilegg er oppdaterte, bla. adobe flash, macromedia flash, silverlight, quicktime osv.

Hva kan være galt?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Videoene du prøver å se ligger ikke ute i flere oppløsninger.
Trådstarter
53 0
Sitat av Tias Vis innlegg
Videoene du prøver å se ligger ikke ute i flere oppløsninger.
Vis hele sitatet...
Har prøvd flere videoen jeg veit har 1080p. Uansett om jeg har full screen eller hvor lenge jeg ser er det samme lave kornete oppløsningen hele tiden.

Selv om det kunn finnes en oppløsning tilgjenelig har mann hele tiden fått beskjed om hvilke oppløsning som vises, jeg altså ikke en gang opp et alternativ hvor jeg kan se hvilken oppløsning som vises eller velge en annen.
Har samme problemet i Chrome. Vært mye tull med Youtube i Chrome fortida ihvertfall..