Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 704
Jeg og min kjæreste reiser til københavn, eller rettere sagt Christiania rundt 27-30. Vil gjerne oppleve noe fint innen eventuelt konserter eller noe lignende. men finner ingen side der eventsene i Christiania står. Hovedsiden dems har ikke blitt oppdatert så langt, og finner ingenting på Google. Noen som bor der, eller har godt kjenskap som vet om noe?
Største spillestedet i staden er Loppen ( loppen.dk ) men vet ikke om de er åpen i romjula.

Operaen i christiania ( operaen.net ) er etter min mening den feteste plassen, men kan ikke umiddelbart se at de har noen arrangementer, men tipper det blir holdt noe allikevel. Sjekk deres facebook side, hvor det nok blir annonsert.

Skal dere allikevel på resturant så sjekk ut www.spiseloppen.dk Top Nice som danskene sier :-)

Kan garantere at det skjer masse fete ting i kbh i romjula (har bodd her mange år) sjekk ibyen.dk og aok.dk for oversikt når det nærmer seg.