Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  183 22180
Sitat av Goophy
Det var en spøk?
Alle refleksene dine er 'primitive instikter'. Uten de hadde du trolig slått deg fælt en haug ganger.

Jeg slår forresten jenter ganske ofte, ikke noe verre enn å slå gutter.
Tåler sånn ca. like mye uansett.
Vis hele sitatet...
Nei det var ikke en spøk. Menneskene har lagt fra seg mange primitive instinkter i sin utvikling. hvis å banke opp folk inngår i dine reflekser så bør du få det sjekket opp. dyr handler stort sett etter instinkter mens mennesker har utviklet noe som heter kognitiv tenkning, og er ikke så avhengig av instinkter lenger, bortsett fra noen grunnleggende som vi fremdeles trenger.

reflekser og instinkter er forøvrig to forskjellige ting.

Her er det vel en som har misforstått noe.
Denne tråden handler hverken om paralympics eller special olympics.
Vis hele sitatet...
beklager, skal ta det privat neste gang.
Sist endret av bo1e; 24. mai 2007 kl. 16:15.
Sitat av Onkel Smågodt
kvitt deg med kjerringa. finnes flere.

ang juling av fyren og sånn, get over it. Fitte er fitte. aldri vært full eller?
Vis hele sitatet...
Wow, ditt syn på det motsatte kjønn er nesten skremmende fasinerende. Fitte er fitte, du er en sån hjernedau neandertaler som vi ser på amerikanske filmer/tv serier i form av high school fotball players. Når du en gang måtte forelske deg i en dame, og faktisk være så heldig å få henne, så skal jeg forføre henne, få henne til å fylle opp munnen sin med mitt lem, fange hele seansen på film og sende den til deg. Så skal vi se om ditt behov for å gi meg juling er noe større enn det du gir utrykk for i din elegante fine post. Og når du føler en stikkende jævlig følelse langt inne i brystkassa di, så er kanskje dama ikke lenger bare fitte ?
kardemommeby's Avatar
Trådstarter
82 7
Hadde du sent den videoen til meg, ville jeg lagt den ut på YouTube.

For meg virker det som om det er ganske vanlig blant guttevalper og andre machomenn at de skal slå, eller må slå, det er ikke bare ukontrollert sinne i situasjonen vi snakker om her. Av diskusjonen ser vi jo også at det er forskjellige holdninger ute og går mht hvor legitimt det er, noen synes det er helt ok å slå andre som ligger med dama di, selv om det er en liten Woody Allen stilk, som ikke engang visste at hun var i et forhold.

Jeg klarer liksom ikke helt å like dette mannlige idealet om at en må banke andre gutter som gjør noe galt, men en skal holde seg unna jenter. Det er så jævla ordinært og gjennomsnittlig hjernedødt. Det har kanskje også litt med sårbarhet å gjøre, men er dette noe som skyldes måten vi er skrudd sammen på, eller er det bare denne jævla machokulturen som gjør det? Jeg må f.eks ikke skyte kompisen min om han ler og kaller meg morrapuler, men i enkelte drabantbyområder er jo det å skrive under på masseslagsmål. Jeg lurer på om ikke dette er litt av det samme.

Jeg liker best meitemarkens forslag og Carrier Returns story. Jeg satt og tenkte i de samme baner sjælv, men jeg er litt usikker på om jeg ville klart å være så behersket.
Sist endret av kardemommeby; 24. mai 2007 kl. 16:44.
Situasjonen der skjedde med en kompis av meg. Bare at dama hans, hadde han vært gift med i 4 år og hadde 2barn. Den er kjei
Sitat av bo1e
Nei det var ikke en spøk. Menneskene har lagt fra seg mange primitive instinkter i sin utvikling. hvis å banke opp folk inngår i dine reflekser så bør du få det sjekket opp. dyr handler stort sett etter instinkter mens mennesker har utviklet noe som heter kognitiv tenkning, og er ikke så avhengig av instinkter lenger
Vis hele sitatet...
Mange personer slår fortsatt andre instinktivt som reaksjon på enkelte ting.
Det er mye kognitiv tenkning ikke kan overstyre, uansett hvor mye man ønsker det, fornuften er ikke alltid det første som slår inn.

Har ikke fått testet ut om det gjelder meg enda, men du kan vel henvise meg til en god psykolog for litt preventiv terapi sånn for sikkerhets skyld?

Jeg streber fortsatt etter sex også, antar jeg ligger noen hundre år bak resten av menneskeheten.
Har faktisk vært i den situasjonen at samboer var utro etter 6 års forhold.

Lot begge få på seg nok tekstiler til å dekke det aller mest nødvendige, og kastet begge ut fra min ringe bolig med beskjed om å ikke noensinne ta kontakt med meg igjen.

Leide deretter en kontainer fra Linjegods hvor jeg pakket tingene hennes, og sendte henne en sms hvor hun kunne hente de.

Snipp snapp snute så var det forholdet ute.

Man skal da søren meg ikke finne seg i hva som helst, det finnes nok av andre hunkjønn i verden.
Sitat av Goophy
Mange personer slår fortsatt andre instinktivt som reaksjon på enkelte ting.
Det er mye kognitiv tenkning ikke kan overstyre, uansett hvor mye man ønsker det, fornuften er ikke alltid det første som slår inn.

Har ikke fått testet ut om det gjelder meg enda, men du kan vel henvise meg til en god psykolog for litt preventiv terapi sånn for sikkerhets skyld?

Jeg streber fortsatt etter sex også, antar jeg ligger noen hundre år bak resten av menneskeheten.
Vis hele sitatet...
Folk som slår instinktivt eller som en refleks har et psykisk problem i mine øyne. opplyste mennesker bør etterhver vite at vold ikke løser problemer, og klare å beherske seg dersom trangen til å utøve vold oppstår. de som ikke klarer det hører ikke hjemme ute i samfunnet (jfr norske lover etc).
Sist endret av bo1e; 24. mai 2007 kl. 17:07.
Sitat av bo1e
Nei det var ikke en spøk. Menneskene har lagt fra seg mange primitive instinkter i sin utvikling. hvis å banke opp folk inngår i dine reflekser så bør du få det sjekket opp. dyr handler stort sett etter instinkter mens mennesker har utviklet noe som heter kognitiv tenkning, og er ikke så avhengig av instinkter lenger, bortsett fra noen grunnleggende som vi fremdeles trenger.

reflekser og instinkter er forøvrig to forskjellige ting.


beklager, skal ta det privat neste gang.
Vis hele sitatet...
Her tar du grundig feil. Men jeg ser du har bestemt deg for at det har du ikke. Hvis du tror mennesket er noe opphøyet tenkende kognitivt noe som har evnen til å sette instinkter til side for rasjonell refleksjon, så tror jeg du er ganske naiv. All den dritten som skjer i verden kan skyldes våre dyreinstinkter. Til og med krig skyldes instinkter (kanskje ikke i nyere tid).

Beklager å måtte skuffe deg, men mennesket er ikke noe annet enn et dyr, trygt plassert i dyreriket med alt det medfører.

(Nei jeg betviler ikke evnen til refleksjon, bare evnen til å sette den fremfor reaksjonsmønstre og instinkter).
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av bo1e
Folk som slår instinktivt eller som en refleks har et psykisk problem i mine øyne. opplyste mennesker bør etterhver vite at vold ikke løser problemer, og klare å beherske seg dersom trangen til å utøve vold oppstår. de som ikke klarer det hører ikke hjemme ute i samfunnet (jfr norske lover etc).
Vis hele sitatet...
Hvordan kan du bastant fastslå at vold ikke løser noen problemer?
ved scenario 1:
1. Funnet et kamera, helst video (husk dato-stamp). Filma så mye som mulig av akten. ( uten at noen la merke til meg selfølgelig.)
2. Redigert filmen.
3. Sendt den til eventuelle foreldre og nære venner.
- Vente til du er sikker på at 'de' har sett den.
4. Lagt seg sammen med "kjæresten" om kvelden, og skrudd på filmen".
Sitat av tnt
Hvordan kan du bastant fastslå at vold ikke løser noen problemer?
Vis hele sitatet...
Man kan tenke seg problemer hvor vold kan være løsningen, men det siviliserte samfunnet vi lever i har vel blitt enig om at vi skal unngå vold som problemløsning. Det er ikke jeg som har bestemt det.

Sitat av Kanoner
Her tar du grundig feil. Men jeg ser du har bestemt deg for at det har du ikke. Hvis du tror mennesket er noe opphøyet tenkende kognitivt noe som har evnen til å sette instinkter til side for rasjonell refleksjon, så tror jeg du er ganske naiv. All den dritten som skjer i verden kan skyldes våre dyreinstinkter. Til og med krig skyldes instinkter (kanskje ikke i nyere tid).

Beklager å måtte skuffe deg, men mennesket er ikke noe annet enn et dyr, trygt plassert i dyreriket med alt det medfører.

(Nei jeg betviler ikke evnen til refleksjon, bare evnen til å sette den fremfor reaksjonsmønstre og instinkter).
Vis hele sitatet...
Hvorfor er mennesker så forskjellige da hvis opprinnelige instinkter er en så stor del av menneskets oppførsel? Jeg tror at miljøet vi lever i har mye mer å si for menneskenes oppførsel enn instinktene i vår tid.
Vet ikke hvordan jeg ville reagert i en slik situasjon før jeg havner i den, men det jeg håper jeg ville gjort er å ganske rolig spørre dama om det var en hevnaksjon. Hun ville antagelig ikke skjønt så mye, så jeg ville svart med å spørre litt mer utfyllende "Er det for å ta igjen på meg fordi jeg var utro?" Og så ville jeg dratt den rimlig mye lenger, og sagt at jeg hadde vært utro over en lenger periode bare for faen. Spørsmålet er bare om jeg hadde klart å oppføre meg så kaldt i en slik situasjon. Om jeg hadde klart det ville jeg kontaktet den mest slutty venninna hennes og hooka opp no årnings der, for så å være sikker på at hun fikk vite om det
hevn som innebefatter å synke like lavt (og gjerne enda lavere) er alltid en slager
your girlfriend is a slut? be an even bigger slut right back at her!
Du kan eventuelt gjøre som en venn av en bekjent gjorde for ikke så alt for lenge siden.
Lat som om du ikke vet om det overfor dama. Gå hjem til henne, fei over ho, kle på deg, si takk for turen og sleng en femtilapp på nattbordet. Gå deretter ut og aldri ta kontakt med henne mer.

Men Carrier Return's metode var jo desidert best.
Sist endret av catolh; 24. mai 2007 kl. 18:52.
Sitat av Kanoner
Er ganske morsomt å lese alle som skulle "grisebanket" typen her. Har dere tenkt på at noen kanskje er større og sterkere enn dere selv. Keyboardtøffinger er ganske moro å lese på. Jeg sier ikke at dere ikke kommer til å gjøre det, bare at utfallet ikke nødvendigvis blir det man håper på.

Hadde jeg pult en dame som viste seg at hadde type, og han skulle grisebanke meg, så hadde jeg ikke bare sittet rolig og ventet på at dritten skulle treffe viften.

På den andre siden så må jeg jo si at hadde typen som damen min var utro med begynt å lage kvalme, så hadde jo det vært en annen sak.
Vis hele sitatet...
Hadde dama vært utro som i scenario nr.1 så hadde du praktisk talt ikke trengt å vært så svær for å banka typen.
Kunne feks. gitt et par bank på soveromsdøra, stelt seg bak døra med en 38mm fastnøkkel eller et balltre for den saks skyld å klinka te i bakhue te kar'n når han kom ut...
De fleste ligger på gølvet med et event. kraniebrudd etter noen reale slag i bakhue.
For min del, hvis dama er utro, så er det ikke mi dame,
det blir som et menneskerørt måkeegg; totalt verdiløst og overhode ikke noe å vise oppmerksomhet i det hele tatt.
Sitat av Kanoner
1. Er hun utro en gang, så er det hennes problem. Er hun flere enn en gang så blir det ditt problem.
2. Man banker ikke den hun er utro med, da han forsåvidt ikke har noe med dette å gjøre (Nei faktisk ikke).
3. Man banker ikke henne heller, siden man ikke skal banke kvinner.

Man snakker sammen som nevnt over. Personlig ville jeg sett det litt an. Hvis forholdet var bra, så villeg tilgitt henne (men aldri glemt), hadde det vært bajseforhold, så hadde jeg bare pakket og dratt uten å si et ord. Så kunne hun sittet der med skylden.
Vis hele sitatet...
1. Skjønner ikke konklusjonen din om at det blir ditt problem hvis ho er utro flere ganger. 1 gang er 1 gang for mye, og hvem sitt problem det er er vel uvesentlig siden det angår begge to i et forhold.

2. Du sier han ikke har noe med det å gjøre. Vel, han knuller jo dama di. Og da er det jævlig vanskelig/umulig å tenke "Jøss. Knuller du kona mi? Det var ikke snilt gjort, men ta på deg klærne igjen og ikke glem sokkene. Skal bare snakke litt med fruen"
Den fremmede entrer grenser som bare DU har tilgang til. Å tenke "aiai er ikke hans skyld" er mer ufornuftig enn å la følelsene ta kontroll for ikke å glemme instinktet. Hvorfor skal det være fornuftig å stenge inne følelsene i en slik situasjon?
Jeg veit ærlig talt ikke hva jeg ville gjort, men det ville ikke lignet et vanlig te-selskap med fryd og gammen og "fornuftig" tankegang. Jeg ville latt instinktet spille inn å la dyret inni meg ta overhånd med brøl og gloser fra en annen verden. Tror kanskje jeg ville tydd til håndgemeng, men aldri tatt livet av typen.

3. Nei man slår ikke damer. Selv om det er ho som har skylda, så ville følelsene for ho vært for sterke til at jeg kunne såret henne på den måten.
To ord og et utropstegn: Evig Singel!
Sist endret av MadSky; 24. mai 2007 kl. 19:50.
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Mye tøffinger ute og går... Det er en ganske primitiv måte å reagere på da; å skulle banke opp kisen som har gjort det. Jeg mener, ligger ikke det i mannens natur - å være opportunistisk når det gjelder sex?

Dersom jeg hadde blitt utsatt for noe slikt, så ville jeg umiddelbart skrudd av alle følelser jeg hadde for personen - slik at følelsene ikke hadde påvirket min dømmekraft - og så spurte meg selv: Kan jeg leve i et åpent forhold?

Det ville jeg ha tenkt lenge og hardt på, og sannsynligvis ville jeg kommet frem til at jeg ikke kunne det. Så ville jeg dumpet dama; men ikke på noen brutal måte, som anvist ovenfor - og som jeg bare syntes er helt tafatt og vitner om manglende selvinnsikt.

Nei, jeg ville bare sagt: "Greit, du var utro. Det kan skje, vi er alle mennesker. Men fordi du var det, og fordi jeg trodde vi hadde et eksklusivt forhold, så har du brutt min tillitt på en så grov måte at vi ikke kan være sammen."

Og så hadde det vært slutt. Og så hadde jeg truffet en ny dame uka etterpå. Jeg ville ikke sørget eller vært lei meg for at det var over; vi hadde jo egentlig aldri noe uansett. Jeg ville meg ha feiret det med en øl
Sist endret av nso; 10. april 2019 kl. 00:09.
Sitat av Stormen
Mye tøffinger ute og går... Det er en ganske primitiv måte å reagere på da; å skulle banke opp kisen som har gjort det. Jeg mener, ligger ikke det i mannens natur - å være opportunistisk når det gjelder sex?

Dersom jeg hadde blitt utsatt for noe slikt, så ville jeg umiddelbart skrudd av alle følelser jeg hadde for personen - slik at følelsene ikke hadde påvirket min dømmekraft - og så spurte meg selv: Kan jeg leve i et åpent forhold?

Det ville jeg ha tenkt lenge og hardt på, og sannsynligvis ville jeg kommet frem til at jeg ikke kunne det. Så ville jeg dumpet dama; men ikke på noen brutal måte, som anvist ovenfor - og som jeg bare syntes er helt tafatt og vitner om manglende selvinnsikt.

Nei, jeg ville bare sagt: "Greit, du var utro. Det kan skje, vi er alle mennesker. Men fordi du var det, og fordi jeg trodde vi hadde et eksklusivt forhold, så har du brutt min tillitt på en så grov måte at vi ikke kan være sammen."

Og så hadde det vært slutt. Og så hadde jeg truffet en ny dame uka etterpå. Jeg ville ikke sørget eller vært lei meg for at det var over; vi hadde jo egentlig aldri noe uansett. Jeg ville faen meg ha feiret det med en øl
Vis hele sitatet...
Det der syns jeg høres ut som en plan! Er det gjennomførbart? Vi får håpe vi slipper å finne det ut
Sist endret av bo1e; 24. mai 2007 kl. 20:09.
Jeg hadde satt meg ned med min kjære å fortalt henne att det såret mine følelser...



errr.. kødder, jeg hadde dratt den fyren opp av senga å hevet han veggimellom og sparket han i ballan åså hevet han ut a huset naken..
Så hadde jeg sikkert kjeftet på dama å fortelt henne diverse og så stormet ut av huset, sikkert grenet litt også tvinge meg til å glemme henne!

Og DET er ikke galt av meg! Reagerer man ikke sånn så hadde du aldri sterke følelser for dama..
Sist endret av Tang0; 24. mai 2007 kl. 21:16.
Jeg trur reaksjonen med å banke opp personen som har seg med din kjære kan hjelpe prosessen med å komme over henne. Det er bedre å angre på noe man har gjort enn ikke å ha gjort(jeg trur dog det gjelder i ytterst få situasjoner )
Jeg skjønner ikke dere som skal banke typen, jeg mener: En erigert penis er vel ikke noen fordel i en slosskamp?
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Om jeg hadde funnet kjæresten min og en annen fyr i vår seng, hadde jeg blitt mildt sagt forbannet. Det jeg først ville gjort hadde vært å rive fyren opp av sengen etter nakken og så smelt hodet hans inn i veggen på soverommet flere ganger. Så ville jeg brukket ene armen ved albuen og knust kneet på benet på motsatt side av den brekte armen. Deretter ville jeg fortsatt med å gå løs på ribbein og kjeveben, gi streng beskjed til kjæresten min; "DU HOLDER DEG HER!!" og til slutt dumpe han utenfor et sykehus. Så ville jeg dratt hjem snakket med kjæresten min om hva faen hun tenkte på og så kastet henne på huet og ræva ut av leiligheten og aldri snakket med henne igjen (med mindre det var mulighet for en blowjob fra henne først, da mottar jeg den først og så er det på huet og ræva ut).
Sist endret av kosepaa; 25. mai 2007 kl. 00:47.
Jeg tar tilbake med samme mynt, altså er utro, gjerne med noen hun kjenner, veninner og slekt er gode "offre"..

Så er det slutt liksom, takk å farvel, ikke værre enn det, kan godt være typen får seg en slags hevn han også men vold er alltid utelukket.
"Tilgitt" henne og deretter pult henne natten lang. Så før hun våkner dagen derpå, legger jeg en 50-lapp på nattbordet og sniker meg ut og lever livet uten den fitta hun egentlig er.

Men det er bare mas å ha dame uansett, så venter heller til jeg er litt oppi åra og er klar for barn og gifte meg til jeg binder meg til noen.
Alkoholisert gamer
Det er bare lavmål å banke dama...kanskje gjøre det slutt, snakke litt hardt til typen hu var utro med..og hvis han ikke bryr seg banke han sånn litt bare?:P
Sitat av SalkiN
Wow, ditt syn på det motsatte kjønn er nesten skremmende fasinerende. Fitte er fitte, du er en sån hjernedau neandertaler som vi ser på amerikanske filmer/tv serier i form av high school fotball players. Når du en gang måtte forelske deg i en dame, og faktisk være så heldig å få henne, så skal jeg forføre henne, få henne til å fylle opp munnen sin med mitt lem, fange hele seansen på film og sende den til deg. Så skal vi se om ditt behov for å gi meg juling er noe større enn det du gir utrykk for i din elegante fine post. Og når du føler en stikkende jævlig følelse langt inne i brystkassa di, så er kanskje dama ikke lenger bare fitte ?
Vis hele sitatet...

vel, godt sagt, men mitt behov for å _ungå_ å kline noe mer med dama som hadde ditt lem i sin munn, er _noe_ større ett mitt behov for å gi deg juling. Film kan du bare sende, alltid kjekt å få

Og når du føler en sviende jævli følelse rundt kølla, så kan du tenke om hvem som fikk det siste "stikket"

fred
usertitle import
bleh's Avatar
Hvorfor får jeg følelsen av at svært mange som svarer her aldri har hatt et seriøst forhold?

Uansett; hadde jeg fersket en eventuell kjæreste med en annen enn meg i sengen, så ville jo vold vært første instinkt. Noen tar det som er mitt = jeg beskytter det som er mitt. Men så må jo man tenke litt over hva man gjør, jeg mener; er det verdt å risikere fengsel, rulleblad, ++ for et forhold som aldri ville ha fungert i lengden? (ja, når noen er utro er forholdet dømt til å brenne i helvete i 99% av tilfellene.) Altså, når man er utro så er det jo fordi man ikke er glad nok i sin kjære.

For å se det i et litt større perspektiv:
I løpet av livet treffer man (dette er kun min personlige teori) la oss si ca 100 personer i en eller annen sammenheng som man 'klikker' med. Altså en som man passer jævlig godt sammen med og kjemien stemmer så absolutt. Ca 70% av disse kan man ikke gå videre med, enten fordi de er opptatt, du er opptatt, det ikke passer seg (dine egne ansatte fks) osv osv. Så da har vi forsatt endel som vi klikker med som vi treffer en eller annen gang i løpet av livet, men spørsmålet er jo NÅR man bestemmer seg for å gå for den personen. Selv gifte menn opplever dette, og det er ikke så mange som det gis utrykk for i dagens media som er utro. Altså, det er altfor mange som er utro, men alle er jo ikke det. Så det store spørsmålet blir jo hvem man satser på. Man kan liksom ikke hoppe videre (iallefall ikke når man faktisk starter familie(r) ) gang på gang hver gang man treffer en man klikker med. Man må velge. Og gjør du et valg, så står du for det. (dette gjelder jo selvfølgelig ikke alltid når man er ung, selvom endel faktisk ender opp med ungdomskjærligheten sin for resten av livet)

Dette ble kanskje litt utenfor spørsmålet, men synes det er litt viktig at folk faktisk tenker over hvorfor folk er utro og at man faktisk ikke kan styre sine egne følelser når det kommer til hvem man liker og ikke liker.

Som sagt, bare mine 2 cents..
kardemommeby's Avatar
Trådstarter
82 7
Jeg vet nå hva jeg hadde gjort!! Jeg hadde sneket meg ut døra igjen, så hadde jeg ventet til dagen etter når hun var på jobb, tømt leiligheten for tingene hennes og bytta lås. Satt hele dritten i en kontainer utafor.

Hadde det vært leiligheten hennes skulle jeg tømt alle tingene mine, tatt med noen søplekasser inn + rotter fra en dyrebutikk og lagd det litt hjemmekoselig i stua.

Viktig å være gentleman.
Tja, jeg ville vel hoppet opp i bingen og gratulert meg selv, min kjære og vår nye elsker(inne) med en lykkelig stund. Deretter ville jeg laget en fantastisk frokost hvor vi skulle hatt det koselig og ledd og spilt litt dårlig på onkel Karstens gamle banjo mens vi ler og det hele ender i en bringebærsyltetøykrig i pysj, saktefilm og mye latter.

Jeg tror, eller vet, man ikke reagerer sånn man hadde forestilt seg når man får sjokk (et mildt sjokk må vi vel kunne kalle å finne elskeden sin rulle seg i en annens saus)

Jeg for eksempel hadde mange tanker om hvor suverent jeg ville taklet en sånn situasjon. Men det ble sørgelig gjort til skamme da det plutselig ble realitet og jeg var bare 22 år og hadde fire kattunger og skulle gifte meg og elske bare ham for evig og bestandig og alltid ridende sammen inn i i solnedgangen.

Faktum er at jeg ble fullstendig sønderrevet og lå strødd rundt føttene hans som små sjelebiter i synkron dirring. Jeg lå der og var en patetisk blanding av følgende ingredienser/følelser/ord/lyder:

• Jasså var det bra eller? (Tøff tone som brister)
• Tårer
• h v o r f o r
• snørr
• Tårer igjen
• Litt snørr
• Jeg hater deg
• "var du opphisset? Få vite ALT med EN GANG (nei jeg vil ikke høre, Buhu-u-u)
• "Var hun deiligere enn meg, nei ikke fortell, men æsj ass fortell om kvalme ekle sexen du har valgt for en natt i steden for meg (MEG, Kjæresten din), nei jeg vil ikke vite det likevel, men helst alle detaljer"
• Mer snørr i tåremarinade
• hvordan kunne du drittsekkjegelskerdegFAENi H Æ L V E T E,
• Tårer, snøft og stakkars meg!
• orker ikke å se på deg, du har gitt bort det som var vårt med en annen!?!!
• Ikkegåååå (kom deg til helvete ut!)
• tårer med tilløp til neseblod
• Fy faen hun får ikke stjele mannen min – intenst knull
• neseblod
• Langsomt og giftig samlivsbrudd

The end (is allways to be continued)


Sitat av kardemommeby
..hva gjør du da?

To scenarioer

1) Du kommer hjem og fersker henne i senga med en annen type.

2) Du finner ut at hun har vært utro med en du kjenner fjernt for en uke siden.

Hvordan reagerer du, og hvordan syns du det er riktig å reagere?

Banker du henne?
Banker du typen?
Gjør du det slutt?
Hva sier du?

Roomien min ville banka typen, kjørt hodet hans i veggen og sparket han i ansiktet, hvis han ferska dem.

Jeg ville satt meg ned å venta mens de holdt på og pønska ut hva jeg ville gjort.
Vis hele sitatet...
Sist endret av robinson; 25. mai 2007 kl. 08:12.
Hadde banka begge to og gjort det slutt å sagt det til gud å værmann
Sitat av Cajsa
(masse u-sjørøversk)
Vis hele sitatet...
Her ser jeg at min 25år gamle barndomsillusjon om sjørøvere blir revet hardt og stygt i småbiter...
Sitat av Goophy
Jøsses, så mange tøffinger det var her.
Hvorfor gidde å banke opp fyren? Er jo dama sin feil, skal du banke opp alle hun står i med helt til hun holder på med en som gir deg grisejuling?

Oh btw, alle e-voldelige kan PMe meg adresse og tlf.nr til frøknene sine. PS: Bare de som har heite.
Vis hele sitatet...

vist fyren viste att jeg var typen og han ville være utro, da hadde det smelt (ikke att jeg hadde klart det, men hadde ikke gitt opp, konne altid komme med baltre eller noen med meg)
Jeg ville kastet både hora og fyren ut av kåken. Og alle hennes eiendeler ut vinduet.
Ingen knøvling for min del iaffall. (tror jeg, ikke godt å vite hvordan ting er in the heat of the moment)
Men så kommer det ultimate spørsmålet i denne tråden: Hva om dama di hadde vært utro med ei anna jente?
Fortsatt juling til den hu var utro med da?
Og ikke kom med masse bullshit om "da ville je vært med" osv
Tenk om det var en faktisk situasjon
Arghman, akkurat det var det snakk om på et annet forum jeg er på.
Utrolig hvordan folk mener det forandrer alt.

Idioter.
jeg hadde ikke banket noen som helst... MEN... skal hun pule han, så skal faen meg jeg også pule han...
Vet ingenting
Huff, her tror jeg at raseriet ville tatt overhånd. Ikke at jeg ville ha drept noen av de da, men tror seriøst jeg ville banket møkka utav duden, for så å reise dama til helvete. Mye bedre å få ut hele greia enn å bare stikke derifra for så å sippe i flere uker etterpå. Ville også gitt dama så skyldsfølelse som overhode mulig.

Sitat av Arghman
Men så kommer det ultimate spørsmålet i denne tråden: Hva om dama di hadde vært utro med ei anna jente?
Fortsatt juling til den hu var utro med da?
Og ikke kom med masse bullshit om "da ville je vært med" osv
Tenk om det var en faktisk situasjon
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig forandrer dette ingenting. Utroskap er utroskap.. spiller ingen rolle om det er samme kjønn, motsatt eller tvekjønn for faen.

Edit: Når jeg tenker meg om vet jeg ikke hva jeg ville gjort egentlig, siden jeg ikke har vært i den situasjonen. Tror INGEN her inne vet hva de ville gjort (Unntak av de som har opplevd det seff), så i grunn kan de som sier at de ville pratet med dama gjort noe helt annet. Man vet ikke hva som skjer når følelser tråkker inn.
Sist endret av margido; 27. mai 2007 kl. 22:21.
ja selvfølgelig endrer det ikkenoe, men hvordan hadde du da reagert? anderledes enn med en kar? samma måten?
Vet ingenting
Jeg ville nok reagert på samme måte om det var en fyr, men jeg driver ikke vold mot kvinner, så ville vel bare blitt utrolig såret og kjeftet som faen. Det høres kanskje teit ut at jeg ville banket motparten om det var en fyr, men det er lettere det.
Jeg hadde dengt dritten ut av begge to... Satt de litt på plass...
Jeg vil egentlig igjen bare påstå at folk reagerer annerledes enn man har forestilt seg, fordi det ikke går an å forestille seg hvordan vi kommer til å reagere i en gitt situasjon.

Men det er mulig å bestemme seg for (og øve på) hvordan man skal reagere i forskjellige scenarier. Og jeg tror at alle reaksjoner er riktige, bare man ikke påfører andre mennesker enn Judasene i sengen noe vondt (som man ville gjort for eksempel ved å drepe dem. Barn, søsken mor far venner etc har ikke vært utro mot deg, så det er vel ikke helt på plass med en overreaksjon som drap. Sjalusi er for øverig drapsmotiv nr 1 mange steder).

I noen situasjoner er ikke utroskap feil heller. Noen ganger er det til og med nødvendig for å redde et forhold. Det er ikke i alle kulturer man ser like skrått på utroskap som vi normenn gjør. I Frankrike kan hustru og elskerinne stå snøftende og hikstende bak sorte skjerf ved siden av hverandre i begravelsen til en mann.

Personlig velger jeg å håpe på at jeg klarer å leve et helt liv uten å måtte være illojal og svikte følelsene til den jeg elsker.

Sitat av Carrier Return
Her ser jeg at min 25år gamle barndomsillusjon om sjørøvere blir revet hardt og stygt i småbiter...
Vis hele sitatet...
[COLOR=Gray]Selvfølgelig brølte jeg og truet begge ut på planken med sabelen min
[/COLOR]
Sist endret av robinson; 28. mai 2007 kl. 01:38.
Sitat av Arghman
Men så kommer det ultimate spørsmålet i denne tråden: Hva om dama di hadde vært utro med ei anna jente?
Fortsatt juling til den hu var utro med da?
Og ikke kom med masse bullshit om "da ville je vært med" osv
Tenk om det var en faktisk situasjon
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke spørre om man kan være med? Det ville helt klart jeg spurt om...
Sitat av Cajsa
Jeg vil egentlig igjen bare påstå at folk reagerer annerledes enn man har forestilt seg, fordi det ikke går an å forestille seg hvordan vi kommer til å reagere i en gitt situasjon.
Vis hele sitatet...
En kjeks til Cajsa for klar tankegang.. Tenk dere om, barn, sjansen for å slippe unna med å banke opp en fyr i sinne på grunn av en slik ting er tynn som en anorektiker. Uansett utfallet er det garantert ikke verdt straffen man potensielt kan pådra seg, hvertfall om man skader eller i verste fall dreper vedkomne. Det beste man kan gjøre for sin egen stolthet er å bare innse at verden er urettferdig og gå videre i livet uansett hvor hardt sviket må føle.

Når dette er sagt, ville jeg ha tvunget dama til å se på mens jeg voldtar karen hardt bakfra.
Sist endret av Nichotin; 28. mai 2007 kl. 16:12.
Hadde nokka trynet hans og gjort det slutt med dama, men før det ville jeg tatt igjen med å knulle en annen kjerring, filmet det og sendt det til hun da tror jeg både dama hadde fått noe å tenke på og fyren hadde noe å stelle med :P
Sitat av jibber111
Hadde nokka trynet hans og gjort det slutt med dama, men før det ville jeg tatt igjen med å knulle en annen kjerring, filmet det og sendt det til hun da tror jeg både dama hadde fått noe å tenke på og fyren hadde noe å stelle med :P
Vis hele sitatet...
Jeg er sikker på at du hadde blitt bitchslappet tilbake til Bankok av fyren, som sikkert heter Igor og ble oppdratt av ulver i Sibir.

Forøverig, om man tenker på å gjøre igjen ved å ligge med en annen. Sier ikke dette mer om din (mangel på) kjærlighet for kjæresten din?
Sant dette som Cajsa sier. Man kan øve på ''riktig'' oppførsel til man ser mannen med ljåen, men hvordan man kommer til å oppføre seg vet man ikke før det hender.

Jeg va selv borti en lei episode, hvor dama var utro med en same (!), og jeg fikk vite det fire måneder senere. Da, i og med at det var ganske lenge siden, klarte jeg å styre meg sånn nogenlunde. Jeg hadde umåtelig lyst til å be henne reise til helvette, MEN, jeg elsket jo denne jenta.
Så jeg oppførte meg som en sutreunge, og ga henne tilgivelse, og etter en liten stund var det ikke mer snakk om det. Noe jeg angrer på i ettertid. Etterhvert som følelsene har forsvunnet mer og mer, skjønner jeg jo hvilken tøs denne jenta egentlig er.

Er jævlig lett å si at OM man finner dama i sengehalmen med en annen kis, så smeller det.
Hva om han er Svær? (Ikke sånn ).
Hva om du blir paralysert av sjokket du får av synet av din elskede og en (eventuellt) svær satan som har seg?

Ikke like lett å si hva som hadde skjedd. Det kuleste ville vært å oppføre seg helt normalt mot disse to. Gått inn på rommet, tatt av seg klærne, stilt vekkerklokka og sagt ''Tar en blund jeg''.
Eventuelt sodomisert mannen som i dette øyeblikket pulte kjerringa di.
Tror jeg hadde gått for den siste
Uansett om den eventuelle lurifaksen som stod i med damen min hadde vært svær eller liten (ingen koffert-tenking her) tror jeg at mitt raseri hadde tatt fullstendig overhånd, og jeg hadde gått løs på ham uansett odds. Hadde så fått ham ut av leiligheten, knust diverse møbler og kjeftet (verbalt banket) damen, før jeg dro langt av sted/sparket ut damen (kommer an på, er det min leilighet så er det MIN leilighet).

Tror nok det hadde blitt slutt mellom oss hvis noen slik eventuelt skulle oppstå, ihvertfall om det var det morgendagen skulle bringe mens jeg sitter her og skriver. Jeg hadde nok fortalt det til en god del andre også, og gi damen et dårligst mulig rykte blandet med den utrolig elendige selvfølelsen hun mest sannsynlig hadde vært i besittelse av.

Jeg kunne blitt sittende her og skrevet all slags moralsk korrekte og riktige handlinger som burde utføres under en slik situasjon, men jeg er klar over at jeg har et lite raseri som tar ganske av hvis det først letter. Det raseriet vet jeg at hadde tatt fullstendig av hvis noe slikt hadde skjedd, så å sitte meg ned for å prate hadde nok definitivt ikke skjedd.
Sitat av bo1e
her er det vel noen som har misforstått noe. paralympics er for funksjonshemmede. ikke psykisk utviklingshemmede. utrykket du ser etter er vel "the special olympics" ?
Vis hele sitatet...
Du har rett i at det ikke utelukkende er for psykisk utviklingshemmende, men det er grener hvor det kun er åpent for dette (det er jo delt inn i grener og handycap).

hilsen

– Cajsa
(I dette tilfelle: stemamma til mongloid jente som har trent til Paralympics)