Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  65 6027
Hei!
Vi er en jentegjeng på 7 som har lyst på en morsom logo i og med at vi er russ i mai08.
Vi har tenkt på navnet SMASH - det skal godt gjøres og bare ta en,
men har funnet ut at vi vil ha smashing - det skal godt gjøres og bare ta en. hadde vært mer festelig.
Kunen noen prøvd å lage et forslag, lagt ved smashlogoen, eller noen morsomme bilder.

Mange takk på forhond.
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Be prepared to be grilled.
et år i forveien? jøsses for noen gærninger.lager det jeg.
kreativ nerd
devotio's Avatar
Med mindre det er penger innvolvert kan du se langt etter seriøse bidrag...
Soulgrind#2828
tribalgoth's Avatar
hehe fancy navn "smashing skal godt gjøres og bare ta en" ^^ en god under liggende invitasjon der hvorfor ikke bare kalle den bangbus 2
det skal godt gjøres Å bare ta en
takk for rettingen

Smashing - Det skal godt gjøres å bare ta en!!!!
Da slenger jeg på "Mange takk på forhÅnd."
bare ta en lizzm, lykke til med logoz. klemzi XX
Lazywriter
Gisse's Avatar
Sorry, kunne ikke dy meg xD
http://nff.bitsex.net/l/595

Og sånn additional info: Du får ikke noen spess bra logoer uten penger involvert (Sagt før). Dette tok meg et halvt min i photoshop og 1 min å finne videoen.
Sist endret av Gisse; 23. mai 2007 kl. 23:17.
Jeg foreslår at dere heller tar bilde av dere selv nakne, dyppet i sjokolade. Da kan dere også få en som kan det til spraymale det på bilen deres. Mye kulere!
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Jeg er villig til å påta meg dette oppdraget, dersom jeg får lønn i form av enten:

a) Naturalia
b) Inkriminerende bilder av samtlige medlemmer av SMASH


Det er dyrt, men jeg er verdt det.
Sist endret av Stormen; 23. mai 2007 kl. 23:20.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av GeirBauer
Jeg foreslår at dere heller tar bilde av dere selv nakne, dyppet i sjokolade. Da kan dere også få en som kan det til spraymale det på bilen deres. Mye kulere!
Vis hele sitatet...
Da er et krav at dere må poste logoen her, siden GeirBauer kom med forslaget
Dette er så mye dere får gratis. Jeg klarte ikke lage G'en.
http://nff.bitsex.net/596
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Bare å legge til en apostrof så får du "Smashin'"
Jeg gjør det for et par tusen, send meg en mail på , så kan jeg sende over litt arbeidsprøver.

Torstein
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Ser ut til at de regner med å få det gratis ja. Men om de begynner å planlegge allerede nå, så kommer de nok til å ha russebuss og allting, og da kan det være de skjønner at de enten må lage det selv, eller spørre noen de kjenner som går på formgivningsfag, eller betale noen. (Eller ikke ha logo, men det er jo OOQ)
Skal knækkes
Golder's Avatar
http://nff.bitsex.net/597
M*A*S*H er bedre enn den aktuelle sjokoladen.
Sist endret av Golder; 23. mai 2007 kl. 23:46.
M*A*S*H står jo for ; More Alcohol Served Here Og er også bedre en den aktuelle sjokoladen.
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Golder, du har så mye kreativitet i deg - som bare venter på å få slippe fri
Skal knækkes
Golder's Avatar
Sitat av Stormen
Golder, du har så mye kreativitet i deg - som bare venter på å få slippe fri
Vis hele sitatet...
Jeg er en satan på copy-paste.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
S*M*A*S*H står da for Sexy Mobile Army Surgical Hospital?
Hallo? Det står jo for: Slikk Meg Aldri Så Hardt!
Jeg skjønner ikke dette.
Man har sjansen til å få en jentejeng på 7 som skal være russ til neste år evig takknemlig, og man er ute etter penger?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Beklager, lenge siden jeg så på (S*)M*A*S*H ^__^

(Denne tråden har potensiale for å gå veldig offtopic og bli stengt...)
I had no choice :P

Har den i bedre kvalitet om ønskelig.,..
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Men i helvete da? Du hadde et valg, og burde virkelig latt være.

1) Til trådstarter: Ingenting i livet er gratis, foruten gigantiske bukkakefester.
2) Til alle andre som I) bruker rettighetsbelagt materiale II) lager pikselbasert søppel: SLUTT!
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Sitat av Deviné
1) Til trådstarter: Ingenting i livet er gratis, foruten gigantiske bukkakefester.
Vis hele sitatet...
Hæh? Er det gratis? Jeg har alltid betalt inngangsbillet på de bukkakefestene jeg har deltatt i. Hvor er det disse pleier å forekomme? Jeg går her i Oslo, i Kirkegaten 12. Hver torsdag kveld klokken 20:00, ring på den grønne ringeklokken, betal 800 kr til han som kommer og åpner døra - og vips; du er inne.

Og nå sier du plutselig at dette er gratis?...
Sitat av eXpergefacio
I had no choice :P

Har den i bedre kvalitet om ønskelig.,..
Vis hele sitatet...
Hvis jeg får en kreftdiagnose de neste 14 dagene så holder jeg DEG ansvarlig.
Sist endret av Loud; 24. mai 2007 kl. 01:38.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av eXpergefacio
I had no choice :P

Har den i bedre kvalitet om ønskelig.,..
Vis hele sitatet...
Oh yes, you had a choice mister.

You could have sjekket etter hvordan man faktisk skal skrive det: Det skal godt gjøres Å bare ta én. (Fyrritakkern, hær ær d myeh satve fleil og gramatik fleit såm får exempl ord delings feit. Skam dere og skriv inn posten i f.eks. MSWord før dere poster)

Takk.
MINST 12år
tore-'s Avatar
Sitat av lars?
Jeg skjønner ikke dette.
Man har sjansen til å få en jentejeng på 7 som skal være russ til neste år evig takknemlig, og man er ute etter penger?
Vis hele sitatet...
Ja men det er jo det Stormen gjør, han mekker logo hvis han får betalt i form av bilder eller naturalia. Det er jo to fluer i en smekk for jentene!

Hvis STORMEN ikke er noe å bli evig takknemmelig for, så kan jentene bare ha det så godt!
hjerte hjerte hjerte <3 <3 <3
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
:::::: gamberi

1. Jeg er kreativ
2. Jeg er flink
3. Jeg liker daier
4. ???
5. Profit!

http://img237.imageshack.us/img237/7595/cooltext55676503vi2.gif

Legg merke til at A'en ser ut som en ubarbert vagina som er opp-ned. Det er et visuellt virkemiddel som spiller på det at dere er unike individer og går på tvers av alle normer.

Hvis du ikke liker det så er det allikevel stor kunst fordi jeg har laget det og når det er laget så er det kunst. Kunst er i oss alle og også i vaginaer som er opp-ned og derfor gjør jeg dette gratis selv om denne logoen vanligvis ville kostet deg en kald tier.
hrmf, unike... lett at jeg tar flere når det er en så bra logo, det med at den blinker betyr at det er åpent i alle grotter.
Skal knækkes
Golder's Avatar
Sitat av nso
:::::: gamberi

1. Jeg er kreativ
2. Jeg er flink
3. Jeg liker daier
4. ???
5. Profit!

http://img237.imageshack.us/img237/7595/cooltext55676503vi2.gif

Legg merke til at A'en ser ut som en ubarbert vagina som er opp-ned. Det er et visuellt virkemiddel som spiller på det at dere er unike individer og går på tvers av alle normer.

Hvis du ikke liker det så er det allikevel stor kunst fordi jeg har laget det og når det er laget så er det kunst. Kunst er i oss alle og også i vaginaer som er opp-ned og derfor gjør jeg dette gratis selv om denne logoen vanligvis ville kostet deg en kald tier.
Vis hele sitatet...
::::::::::::::::::::::bra dette, nso:
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Blir moro å se hvordan de skal ordne blinkedelen på logoen på russebussen sin.
Dei kjem nok til å spørje i elektroforumet om korleis ein koplar saman 23 ljosdiodar og får dei til å blinke.
Jøss! Nå hadde jeg forventet meg to leire som i den der "maskinen min er ødelagt, jeg kommer meg ikke på TG, noen som vil pule?"tråden. Men her har det vært ensporte satire hele veien. (L) NFF (L)

Forøvrig slenger jeg meg på Stormen sitt innlegg. Jeg har ikke skills, men med den rette "motivasjonen" så skal jeg nok få utrettet undere.

Bare for ikke å virke som en useriøs sur cunt, så har jeg laget et temp forslag.

http://nff.bitsex.net/598.jpg
Sist endret av Kanoner; 24. mai 2007 kl. 12:22. Grunn: la til bildet
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av JonKanon
Dei kjem nok til å spørje i elektroforumet om korleis ein koplar saman 23 ljosdiodar og får dei til å blinke.
Vis hele sitatet...
Make it 24 and a gangbang, and I'm in.
Syke, syke folk. Visste ikke at nFF var en gjeng overkåte pervoer som går av skaftet når russejenter besøker forumet. Humor? Nei, pervo + diskusjonsverdig humor.
Skjerp dere.
Hahaha. Jeg slenger med på med et forslag i pur Kanoner-stil!
Sitat av ludus78
Syke, syke folk. Visste ikke at nFF var en gjeng overkåte pervoer som går av skaftet når russejenter besøker forumet. Humor? Nei, pervo + diskusjonsverdig humor.
Skjerp dere.
Vis hele sitatet...
Visste ikke? Herregud mann, følg med! Du har vært på forumet i over et år!

Her er mitt forslag: $|\/|@$|-|
Sitat av ludus78
Syke, syke folk. Visste ikke at nFF var en gjeng overkåte pervoer som går av skaftet når russejenter besøker forumet.
Vis hele sitatet...
Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal si...

Velkommen til forumet!
Faen, nso, jeg vil ha noen av dine skills og kreativitet.

Ellers, så heter det festlig, ikke festelig. Med det samme vi rettet opp på skrivefeil, lizm.

Til trådstarter; Valgt ut vinnerbidraget? Jeg gleder meg til å få vite resultatet!1
Sitat av Loud
Hvis jeg får en kreftdiagnose de neste 14 dagene så holder jeg DEG ansvarlig.
Vis hele sitatet...
*ler godt*
Sitat av Jonta
Oh yes, you had a choice mister.

You could have sjekket etter hvordan man faktisk skal skrive det: Det skal godt gjøres Å bare ta én. (Fyrritakkern, hær ær d myeh satve fleil og gramatik fleit såm får exempl ord delings feit. Skam dere og skriv inn posten i f.eks. MSWord før dere poster)

De kule folkene vi har i administrasjonen her på nFF
IKKE skriv SMS språk. Bruk komma og punktum der dem hører hjemme. Ingen liker å lese en setning fem ganger for å forstå hva som egentlig står der. Dette klarer alle å gjennomføre. Prøv å holde det grammatiske nivået høyt, les gjerne gjennom posten din før du sender den inn. Vi vet at det er noe som heter dysleksi, og derfor ser vi også at ingen kommer med spydige poster om en skrivefeil.
Vis hele sitatet...

Takk.
Vis hele sitatet...
Legg merke til at du siterer mot deg selv...
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av tekken20
Legg merke til at du siterer mot deg selv...
Vis hele sitatet...
Det kan nok stemme, men da det allerede var bemerket tidligere i tråden om hvordan saker og ting staves ...

Edit: Sånn går det med folk som pirker på andre og selv gjør stavefeil unger. Ikke gjør som jeg gjør, gjør som jeg sier!
Sist endret av Jonta; 24. mai 2007 kl. 18:48. Grunn: Mellomrom vær så god.
Sitat av Jonta
Det kan nok stemme, men da det allerede var bemerket tidligere i tråden om hvordan saker og ting staves ...
Vis hele sitatet...
Mellomrom her takk.
Kilde.
Fordi jeg føler meg veldig snill i dag, så prøver jeg å dra tråden litt i en seriøs retning, og gjentar derfor: 2-3000, så lager jeg en helt ordentlig reell (og kul) logo.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Lagde en "nydelig" logo i MS Paint. Logo.

Vet vel forresten ikke om det ble en logo... Ble litt stort og rart..
Sist endret av zorro; 1. juni 2007 kl. 20:50.