Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1832
I et anfall av kjedsomhet har jeg flikka litt på verdens dårligste blog: min egen

Om noen har noe bra å si, eller aller helst noe konstruktivt om hva som kan gjøres bedre hadde det vært kos

Clickety Click!

et par ting jeg kan si først som sist:
- om teksten er for liten/stor kan du bare endre fontstørrelse i browseren din, siden skal skalere helt lekkert oppover og nedover, og jeg er generelt litt motstander av at jeg skal leke nazi-hund og sette brødtekst til 80% av standard

- headeren er litt svær og vil nok sannsynligvis bli litt mindre når jeg kommer meg hjem fra jobb, har også vurdert å putte bittelitt tekst inni den, men det blir litt h4x0r for å få bakgrunnen til å skalere pent

- sida validerer visst ikke...det blir vel fikset på en eller annen gang

Det hadde vært spesielt hyggelig om noen oppdaget noe funky i en eller annen obskur browser og legger ved screenshot av hva som skjer, såvidt meg bekjent skal det funke bra i de fleste nå
Elsket designet ditt

Putt for all del ikke tekst inn i headeren, synes den var herlig simplistisk slik den var nå. Tror dog du kan tjene endel på å jobbe tekstformateringen. Blir litt kaotisk slik det er nå synes jeg.
Nydelig... Men jeg ville hatt noe tekst i headeren. Kanskje i ramma rundt? Bare en bitteliten pekepinn på hvor man har havnet.

Så ville jeg brukt en time på formateringa. Tror Arial og Verdana i 10px ville funka fint i det designet.
Enig med noe av det som står over her. Med f.eks sette noe tekst i headbannere, som hvertfall må matche resten av thema. Du kan også sentrere nettsiden.

tekst
nettsiden her et pixel theme, så synes du skal bruke noe bitmap tekster.
skjekk på www.dafont.com

Du kan også prøve med arial eller verdana på 10 eller mindre.
Logotytme
liasis's Avatar
Trådstarter
Satte ned fontstørrelsen litt nå, mindre enn dette syns jeg faktisk ikke det bør være pga lesbarhet
hvis du lar id/class'en være position:relative, kan du sette venstre og høyre margin som "auto", så får du sentrert siden istedet for å ha den dassende til venstre som den gjør nå..
Flott side!

Men;
Dukket opp et problem i Firefox 2.0.
Klikket meg inn på kategoriene (music/ blog/ gaming etc.) og da så siden din sånn ut nederst:

http://www.thomasrino.com/temp/trondslampnet.jpg
Sist endret av thomasrino; 6. november 2006 kl. 13:39. Grunn: For stort bilde, endret til link.
Logotytme
liasis's Avatar
Trådstarter
Jaggu...jeg har glemt å endre den fila, bra jobba Thomasrino

...og jeg er enig i at sida ser bedre ut midtstilt
Sist endret av liasis; 6. november 2006 kl. 14:26.
Ja, nå ser det skitbra ut!

(Det var igrunn ikke ment som noe negativt det istad, men det blir oftest bedre sentrert, og det ble det jo..)
Fin blog dette, men ville dog hatt en sterkere hover effekt på linkene.. Ellers smud
▼ ... noen uker senere ... ▼
En av de bedre designene jeg har sett


-T
▼ ... over en uke senere ... ▼
Beste desing ever

Offtopic: Bare av nyskjerrighet; leser du WoT, ettersom at du kaller deg moridin
Bloggen var flott den. Design messig er det lite å pirke på.

MEN du må jobbe litt med engelsken din Sikkert ikke dumt å øve på tegnsetting heller!
Sist endret av shakin; 5. desember 2006 kl. 23:10.