Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  198 19004
Emne forklarer det meste men, bare lurer på om du/noen du kjenner har gjort noe merkelig i søvne? Skal ikke nekte for at jeg har gjort noe sprøtt selv. Kan vel starte med mine merkelige historier.


Den første:
Hadde seg slik at jeg på en søndag la meg irundt 23:00, sovna ganske fort etter det jeg husker. Men saken er at jeg drømte at jeg løpte omkamp med noen kamerater fra der jeg bor til skolen som er 5-10min gågang unna(kommer såklart ann på hvor fort du går), så vi drev som sagt å løpte. I det jeg våknet så jeg skolebygget rett forran nesa på meg, jeg ble helt slått ut og skjønte ikke en dritt. Var forresten 5 sinte måser som drev å svevde rett over hue på meg. I all hast løp jeg til en benk under ett tak for å samle tankene litt (Jeg forstod rett og slett ikke hvordan jeg hadde havnet der). Tok ikke lange tiden før jeg bestemte meg for å løpe hjem. Skal nevnes at jeg aldri har løpt så fort i hele mitt liv, heller har jeg aldri vært så flau som når en bil kjørte forby meg. Hva tenkte han tro? En 14år gammel gutt i bokseren ute å jogger? Kom meg omsider hjem, fant ut at klokka var ca 01:00 og at det var 0 grader ute, samt at jeg hadde blo under føttene.

Den andre:

Kanskje en smule kort i forskjell til den første men. Jeg våkna med hånda i kjøleskaps døra. Mulig jeg var sulten? Aner ikke


Døm historien, ikke hvordan jeg skriver(Snartgjort)
Sist endret av Berre; 22. september 2006 kl. 15:39.
Haha, herlig! Enn om du hadde blitt påkjørt e.l imens du gikk i søvne?
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Passer kanskje ikke helt til tema, men jeg voknet en ganske merkelig plass etter en fest.
Det var fest på en skolegård med basketball bane og slikt. Jeg må ha drukket en del for jeg husker fint lite. Uansett, når jeg voknet syntes jeg jeg hadde en veldig fin utsikt, samt at det var ganske kaldt rundt meg. Når jeg endelig fikk summet meg innså jeg det umulige. Jeg hadde rett og slett voknet i en basketballkurv ca. 2.30 meter over bakken. Hvordan jeg hadde kommet meg opp dit er fremdeles et mysterium.
Sitat av Bjølg
Haha, herlig! Enn om du hadde blitt påkjørt e.l imens du gikk i søvne?
Vis hele sitatet...

Hehe, det hadde virkelig vært no. Men glad jeg ikke våkna med morgensbrødet på skolegåren i halv ni tia jeg.

Kan legge til at muttern hadde vært ut å kjørt etter meg siden hun hørte døra smalt og jeg var borte men tingene mine var der (Sko, klær osv). Hun fant meg da jeg kom inn inngangsdøra i huset vårt Jeg var dessuten meget kald og forskremt.

Sitat av Antim0n
Passer kanskje ikke helt til tema, men jeg voknet en ganske merkelig plass etter en fest.
Det var fest på en skolegård med basketball bane og slikt. Jeg må ha drukket en del for jeg husker fint lite. Uansett, når jeg voknet syntes jeg jeg hadde en veldig fin utsikt, samt at det var ganske kaldt rundt meg. Når jeg endelig fikk summet meg innså jeg det umulige. Jeg hadde rett og slett voknet i en basketballkurv ca. 2.30 meter over bakken. Hvordan jeg hadde kommet meg opp dit er fremdeles et mysterium.
Vis hele sitatet...

Haha nice Hovd, undres på hvem som kunne ha putta deg oppi der. Evnt du var vel ikke høy? :P


Ah ja stemmer, Fattern vurderte å snekkre igjen ruta mi etter min lille tur til skolen
Tror jeg hadde vært sånn passe forvirra hvis jeg plutselig våkna opp på skolen. Har selv gått i søvne, men har våknet igjen bare en 5-6 meter unna rommet mitt.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Vel, dette var ikke jeg som gjorde, men jeg opplevde det.

Jeg overnattet med en venninde, og på grunn av manglende soveplasser andre steder i huset lå vi to i samme seng. Hun sovnet rimelig tidlig, mens jeg var våken og sendte meldinger med noen (elns). Når jeg til slutt la meg ned for å sove fikk jeg en arm slengt tvers over ansiktet. Hun traff med albuen midt på nesen min og det var jo selvfølgelig vondt, så jeg begynte å kjefte og smelle. Det hjalp jo selvfølgelig lite siden hun allerede sov. Jeg la meg ned igjen og prøvde å sove igjen.

Rett etter det begynte hun å halv-rope og halv-brøle mange stygge og teite ord. Jeg svarte jo og kjeftet litt til. Igjen var det meningsløst siden hun var i en tilsynelatende dyp søvn etter det.

I et tredje forsøk på å få meg noe søvn, begynte hun å sparke og slå rundt seg igjen. Jeg lå allerede litt på kanten av senga, og vips, jeg falt med ræva først ned på gulvet. Etter denne episoden dro jeg på meg buksa og skubbet henne helt på andre sia av senga og presset armene hennes under dyna.

Som om ikke den ubevisste volden var nok begynte hun selvfølgelig å snorke som en gris resten av natta. Etter flere forsøk på å legge henne på siden, vekke henne og skifte sovestillinger på henne, gav jeg opp og prøvde å sovne inn til tross for de horrible snorkelydene.

Det høres kanskje ut som en ganske normal opplevelse, men jeg ble iallfall irritert nok etter å ha mistet en hel natts søvn på grunn av de "merkelige tingene hun gjorde i søvne".

Edit1: Litt festlig var det jo at jeg tok opp snorkelydene hennes og lot henne løpe rundt og slå litt på meg før jeg omsider gav meg og slettet opptaket
Sist endret av thomasf; 22. september 2006 kl. 15:57.
Jeg selv har ikke gjort noe spessielt i søvne men søstra mi er litt sånn.. hva skal man si, litt som deg goillum, bare at hun snakker for det meste i søvne. Men en gang (en stund siden ja..) hadde vi onkelen min på besøk, det var litt sent, søstra mi hadde lagt seg men jeg var oppe for det var jo ikke hver dag at man hadde en onkel i huset. Vi sitter i stua og ser etter en stund at søstra mi går foribi. ikke noe merkelig med det..(?) hun ser på oss og sier noe som ikke var helt forståelig eller jeg bare husker det ikke, vi jeg spør henne om hva hun sa, men fikk ikke noe respons. Hun ser litt zombie-aktig ut, bare uten de "arma rett fram"-greiene, det ser ut som om at hun har øynene mer eller mindre lukket også. Etter den lille samtalen vår går hun ut på trappa og blir der litt. Så er hun tilbake. Hun påpeker at det var kaldt ute og går og legger seg igjen. jeg går og lukker døra for den lot hun stå oppe. Siden har hun ikke gått så mye i søvne.
Pissa i skolesekken min.
Pissa i en pose som lå ved siden av sengen min.
Våkna opp i armkroken til en kompis på fotball tur.
Dette skjedde da ikke meg men en venn av meg mens vi var på skoletur til Polen.
På kvelden festet alle sammen ganske hart med billig vodka og Heiniken. Neste morgen våkner han med et ark med masse skrift på. Han spør oss som var på rommet om hvem dette er sitt, men det viste seg at han hadde skrivd en A4 sides rap tekst i søvne. Det verste var at han var den eneste som ikke hadde drukket den kvelden grunnet kyssesyke.
Har kun gått 1 gang i søvne. Det var når jeg var 8år ca! Jeg hadde laga meg telt midt i stua, å stått opp midt på natta. Da har jeg tydligvis drømt at jeg var ute i fri natur, siden jeg gikk inn på rommet til mor, åpna kleskapet(ikke spør hvorfor) å pissa bunnen full. Deretter gått å lagt meg igjen.
Husker en gang at jeg våkna med smerter over hele kroppen i bunn av kjellertrappa! Var for 1 år siden eller noe. Jeg drømte noe med rulletrappene på et kjøpesenter hvor de solgte Playboy-jenter til 1kr i annen etasje
haha, har ikke gjort noe sånt siden jeg var liten. tror jeg var 5-6 år eller noe da jeg sto opp for å gå på do men gikk inn til venstre en dør for tidlig så kom inn i feil rom. stilte meg der doen skulle være (i forhold til rommet) og endte da opp med å pisse i vasken (var en sånn gammel type som gikk langt ned. Ellers så gikk jeg vel litt sånn smått i søvne på den tia men ikke noe senere.

Det eneste jeg har prestert å gjørt i senere tid er å svare på ting eller ha korte samtaler mens jeg egentlig sov. Husker jo ingenting av det når jeg våkner så kan være litt frustrerende.
Drømte at jeg sloss med noen og våknet av at jeg slo meg selv i trynet.
Når jeg var 5-6 år gammel, gikk jeg opp på kjøkkenet og pissa i eska til frokostblandingen
Husker ikke dette selv men har fått det fortalt om og om igjen :P
Hehe, kan si til dere som trur jeg var frustrert da jeg våkna på skolen at jeg aldri har vært så frustrert før.

En ting til jeg har gjort/sagt i søvne:

Jeg og bruttern (som er 6 år eldre enn meg) sov på samme rom, vær vår seng på vær vår ende av rommet. Han hadde sommerferie, så han skulle se litt tv før han skulle sove. Mens jeg skulle på skolen og la meg til å sove. Etter en halvtime med snorkingen min hører han plutselig "Faen ta broren, æ ska dræpen". Bruttern skvatt og lå halv-våken hele natta
Sitat av goillum
Hehe, kan si til dere som trur jeg var frustrert da jeg våkna på skolen at jeg aldri har vært så frustrert før.

En ting til jeg har gjort/sagt i søvne:

Jeg og bruttern (som er 6 år eldre enn meg) sov på samme rom, vær vår seng på vær vår ende av rommet. Han hadde sommerferie, så han skulle se litt tv før han skulle sove. Mens jeg skulle på skolen og la meg til å sove. Etter en halvtime med snorkingen min hører han plutselig "Faen ta broren, æ ska dræpen". Bruttern skvatt og lå halv-våken hele natta
Vis hele sitatet...
Haha Han må hatt en syk dårlig følelse då ja
Kan fortelle om noe som har hendt andre.

Dark på forumet her var på LAN med meg og Torquil, så sovnet han etter maange timer, så plutselig åpner han øya, reiser seg opp, mumler noe om 10 kr og spilling, så detter han sammen og sover videre. Vi satt bare å måpte før vi knakk sammen i latter.

En Torquil svømmer sammen med på stevner osv har en sær vane når han sover, de har vært på mange stevner hvor de har sovet i samme rom, så skriker han alltid "HOLD KJEFT, HOOOOLD KJEFT!" i søvne :P Traumatisk opplevelse kor?

EDIT: noe som har hendt meg og: lå og sov, snorket sånn passe mens en kompis sov over, så filmet han meg, og plutselig skriker han sinnsykt høyt: "KAN DU SE TIL HÆLVETTE OG SLUTTE Å SNORKE??" ...først reagerer jeg ikke, så tar jeg sakte på meg brillene mens jeg reiser meg opp, så tar jeg hånden over øya for å skygge for lyset i beste kaptein-stil mens jeg titter meg rundt...så ser jeg han...mumler noe, og sier "du er død.." også sov jeg videre...husker ingenting av det.
Sist endret av Viva la Opium; 22. september 2006 kl. 18:09.
nå som jeg kommer på det, så var det en gang jeg drømte at jeg holdt på å fingre ei, så når jeg våkna, lå jeg å fingre lufta...skremmende om andre folk hadde vært til stede .
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Noe jeg her opplevd:

Jeg var på en leir så hadde vi kvelssamling rundt klokka 24, da hadde vist en av deltagerene på leiren sovna så plutselig hørte vi han si: "Mamma bake kake" du skulle hørt vi lo godt. (ca. 40folk)

eller så har ikke jeg gått i søvne noen ganger.
Var en gang mens jeg og en kompis overnattet på et hotell. Plutselig reiser han seg opp i senga og sier et eller annet. Jeg som ligger i senga i andre enden av rommet spør hva han sa, og han tar opp mobiltelefonen og sier "Men vi kan jo bruke den her!". Jeg ler litt og spør hva vi skal bruke den til. Han rister på hodet og sier "Nei, nå går det helt rundt for meg". Han står opp og går inn på badet, skrur på vannet og lar det renne i vasken en stund mens jeg hører han rote litt rundt på badet, før han igjen går å legger seg. Han husket ingenting av det dagen etter og trodde ikke på meg når jeg fortalte det.

En annen gang mens han overnattet hos dama hadde han plutselig ropt ut, midt på natta mens de begge lå å sov: "Faen i heeelvette!!!!".
Han husket ikke det heller og nektet for det, men dama fikk det med seg og var lys våken. Hun fikk ikke sove med det første etterpå...
En jentevenn av meg som har en type. Typen hadde nettopp lært seg tegnspråk. Og han brukte tegnspråk i søvne.
Når jeg var 6-8 år pissa jeg i sykkelhjelmen min og i kjøleskapet.
Mamma klikka vinkel
Heh å gå i søvne er noe jeg gjør flere ganger i uken. Bortsett fra å pisse på naboen bil så har jeg vel trasket rundt i nabolaget i boxer X antall ganger. Kommer allltid tilbake som en trofast katt da!
Jeg har rommet mitt i annen etasje, og jeg har gått ned trappa og innn på badet og begynt og kledd på meg osv. flere ganger. Det jeg ikke skjønner, er at jeg aldri har tryna i trappa!
Hehe, morsomt å høre at det er flere som er litt wildstyle i søvne da
Heh, mange rare historier her, kan nevne noe min mor fortalte her om dagen.
En natt når hun var rundt 19 år kom broren hennes hjem fra fest og hadde glemt nøkkelen.
Han ringte på men den eneste som reagerte var min mor.
Hun gikk i søvne og åpnet opp døren for broren.
Han takket men fikk bare et grynt til svar.
Neste morgen takket han henne for at hun hadde låst opp men hun husket ingenting av det.
Når han tenkte etter syns han at hun hadde sett litt sløv ut når hun åpnet.
Disse tingene skjedde når jeg drev og spilte cs. Noe som begynner å bli noen år siden nå.
Dette er ting min mor har sagt til meg. Og det skjedde når jeg var veldig syk, hadde hovne mandler og hele pakka, og rundt 40 i feber.
Ho hadde ikke hørt noe fra meg på lenge. Fordi jeg pleier vist å snorke. Men denne natten kom det nesten ikke lyd fra meg. Så hun hadde vist gått inn på rommet, så hadde jeg plutselig skreket: "Faen Espen! Jeg sa du ikke skulle hive den HE'n der!!! GÅ B1 FOR FAEN" skikkelig høyt. Jeg husker faktisk selv litt av drømmen, så ble litt morsomt når hun fortalte det til meg dagen etterpå.
Jeg er vist også veldig flink til å prate i søvne, og si ting som: Faen, DØ!. Og egentlig bare prate mye bullshit. Er vist også veldig flink til å samtale med den jeg "drømmer" om også. Huff, håper ikke mamma har hørt for mye av det jeg drømmer om. *flau*
Aldri gått i søvne though.
Jeg har gjort uendelig mye rart i søvne, jeg snakker ekstremt mye i søvne, og slikt, men jeg tror det sykeste jeg har gjort er å gå bort til frysern og ta absolutt alt ut av den. Men jeg tror det ligger i familien min å være syke i søvne, broren min, hadde perioder hvor han løp rundt i stua mens han skreik og sprella, og pappa måtte komme å holde han fast.

Btw, ca hver natt, så kommer mamma inn på rommet mitt, mens jeg holder et bilde oppå hodet mitt. Sykt det der.

edit: Jeg har også "latet" som om jeg har våkna på lan, og holdt samtaler med andre, og jeg husker ikke en dritt, mens de jeg har snakket med, de har trodd jeg har vært våken.
Sist endret av bendiks; 23. september 2006 kl. 16:51.
Jeg drømte en gang at jeg skulle skalle ned en fyr , men det jeg skallet ned var kanten på nattbordet..
Våknet morgenen etter med masse blod på puta, senga, håret og littegrann på bordet :P
kansje ikke det villeste , men syyygt ekkelt....har våknet, men kroppen har vert helt lam,klarer ikke og røre en eneste muskel i hele kroppen, når det skjedde så sto tv'n på så den hørte jeg, pluss, jeg prøvte desperat og bevege meg uten noe skjedde. har hatt det tre ganger, har lest om det i illustrertvitenskap, tror det heter søvn-paralyse eller noe lignendes...
Opplevd det same som Wrap mange ganger selv.... er utrolig plagsomt! Har vært sånn halvvåken... så giner vekkerklokka som ligger på andre sida av rommet (sånn at jeg reiser meg for å skur den av).... ligger der å hører på den, men klarer ikke røre meg eller åpne øynene en gang! Utrolig plagsomt....

Det eneste jeg har gjort i søvne er å skru av mobilen :P
Sitat av wrap
kansje ikke det villeste , men syyygt ekkelt....har våknet, men kroppen har vert helt lam,klarer ikke og røre en eneste muskel i hele kroppen, når det skjedde så sto tv'n på så den hørte jeg, pluss, jeg prøvte desperat og bevege meg uten noe skjedde. har hatt det tre ganger, har lest om det i illustrertvitenskap, tror det heter søvn-paralyse eller noe lignendes...
Vis hele sitatet...
Det har jeg oxo hatt, faen så irriterende :P Eneste jeg har gjort i søvne, er og skru av alarmen på mobilen, kom for seint på jobb.
Sist endret av Bob_marley; 23. september 2006 kl. 17:38.
Jeg har svart på meldinger i søvne jeg da "Ja ok dg ågså" Tror ikke de som har sendt meldingen og fått svar har skjønt mye da. Også svart telefonen i søvne, og hatt en kort samtale før de har lagt på og jeg har sovet videre... når de senere har spurt meg om de vekket meg i natt, så husker jeg ikke noe av det.
Jeg er en kløpper på å avtale ting i søvne. Har lagt planer for dagen i søvne uten å huske NOEN ting. Det her har skjedd x antall ganger... En kammerat ringer meg og spør om jeg vil komme opp. Jeg svarer jo alltid ja, så trofast som jeg er Men det er sykt frustrerende å få en telefon klokka 8 om kvelden... "Kommeru opp snart eller?!".
Ellerså var den ene (avdøde) søstera til farfarn min en kløpper på å gå i søvne. Tenk så skremmende å våkne opp på låvetaks-kanten klar til å hoppe :P Aner ikke hvordan ho døde.. ville ikke blitt forundra om jeg fikk vite at ho gikk seg selv i hjel ved hjelp av søvn-vandring.
En gang når jeg sov, så drømte jeg en drøm! :O Kødder ikke engang!
Sitat av blendik
En gang når jeg sov, så drømte jeg en drøm! :O Kødder ikke engang!
Vis hele sitatet...
Jeg gjorde noe lingnendes en gang, bare at jeg "drømte, at jeg lå og sov, der igjen så drømte jeg om at jeg drømte..."
Haha! Jeg prøvde vist å onanere fineren til typen min i søvne en gang. Han lo godt av meg da jeg våknet...
jeg har alltid hatt det for å snakke i søvne, og det har i grunn vært forferdelig plagsomt.
overnatta hos en kamerat, og mens jeg sov så snakka han til meg.. og denna dusten som skriver her da, hadde jo kommet med svar av den typen man ikke vil skal komme ut på skolen for å si det sånn ^^,

det værste er jo det at hvis du har overnatta hos noen, og våkner med et mårrasbrød
- da kan du jo tenke "Hva faen har jeg sagt i natt"
når jeg var liten pissa jeg i lomma til en jakke til faren min, pissa i kjøleskapet og pissa i søplebøtta xD
stebroren min skulle vist opp å gå i søvne ei natt, plutselig hører jeg et DUNK og AAAAAAU så åpenr jeg døra hans og skrur på lyset men ser bare teppet hans og en del blod :S så går jeg ut i gangen og der er det feite blodspor opp til kjøkkenet og videre inn til doen, der sitter han på dasslokket med et svørt kjøttsår på leggen (ca. 5cm. brei åpning) og er fortsatt i søvne! jeg løper opp og henter foreldra våres som kjører han til sykehuset, han måtte sy noen sting. det som hadde skjedd var at han skulle gå ned stigen på køyesenga men hang fast beinet i teppet så han falt ned på en åpen pc han hadde holdt på med på dagen og kutta beinet no jævlig! (ja det blei mye tekst :P )
Lå på hotell i berlin sammen med en kompis. Han sovna først, mens jeg lå og leste en bok. Etter kanskje en time ble jeg også skikkelig trøtt og skrudde av lyset. I det jeg slår av lyset merket jeg en brå bevegelse på andre siden av rommet. Jeg skvatt som helvette og slår på lyset igjen i en fart. Der ser jeg kompisen min stå i en slags armhevnings stilling i senga si. Armene hold overkroppen opp og hodet var bøyd langt bakover, mens alt fra abdomen og ned lå flatt i senga. Så kommer den værste brakfisen jeg har opplevd, hvorpå han utbryter "NÆÆI! det DER går ikke" Det siste som skjedde var at han datt rett ned og fortsatte å sove. Haha jeg ble passe perpleks i noen sekunder, så brøt jeg ut i krampelatter. Han merka ikke en dritt, og tror meg ikke den dag i dag.

Hehe jeg ler enda når jeg tenker på det, skulle likt å vite hva som gikk gjennom hue på han akkurat der.
Hehe, mange morsomme historier her. Skal se om jeg husker no mer spennende jeg har gjort i søvne, imens kan jeg skrive hva en kamerat gjorde på LAN:

Jeg lå vedsiden av en kamerat på lan (på madrasser på golvet). Plutselig hører jeg "Jeg banker deg faen meg lett", jeg skvatt litt siden han fyren er meget stor. Kort tid etter han sa det løftet han hånda si og slo etter meg, og traff meg i magen. Etterpå ble det stilt, jeg måtte bare slite med å få sove grunnet snorkingen hans resten av natta.
Jeg pissa i, og ødela, en forsterker og en mobiltelefon en gang. I tilleg til dette kastet jeg en masse klær og saker utover gulvet. Alt dette på samme 'økten'.
Ellers husker jeg ikke annet enn at jeg en gang skal ha-sånn halvveis- fått med meg en samtale mellom min mor og min far om at min yngre bror hadde falt ut av sengen i søvne. Som resultat av dette begynte jeg og le, med en slik grotesk og psykotisk latter, i søvne.
Har hatt sex i søvne, der jeg startet det hele..
Har gått flere ganger i søvne..men ikke ut av huset som jeg vet.. Men har våknet opp andre plasser enn jeg la meg.

Og..når jeg nettopp hadde blitt sammen eksen min, så gikk jeg i søvne da jeg overnattet hos han..gikk self å satte meg på do..og der satt jeg.. han bare sto å ventet, før han til slutt måtte bære meg opp, ta på meg og få meg i seng igjen.. Ikke flaut nei..

Gjør egentlig mye teit i søvne..prater noe sinnsykt.. ligger det noen ved siden av meg, kan vi føre en lang samtale. Og det er vanskelig å skal ha noe hemmeligheter, da jeg kan fortelle alt når jeg sover..spør folk, så får de et ærlig svar iallefall..

En venn av meg gikk i søvne å bæsja i storesøsterens smykkeskrin da han var yngre..

Sitat av pastasoppen
Heh å gå i søvne er noe jeg gjør flere ganger i uken. Bortsett fra å pisse på naboen bil så har jeg vel trasket rundt i nabolaget i boxer X antall ganger. Kommer allltid tilbake som en trofast katt da!
Vis hele sitatet...
Pass på å ikke legge deg naken ei natt da..
Sist endret av Incubo; 24. september 2006 kl. 05:49.
en som jeg kjente gikk i søvne og stilte seg i trappa og pissa ned. deretter gikk han opp på lofte la seg nedi en koffert som var meget stor og begynte og prøve og bre på seg lokket
Denne er creepy; Søskenbarnet mitt hadde vært i en butikk der de hadde en gjemt gjenstand et eller annet sted inne i butikken sin, og den/de som fant den ble belønnet med sydentur til en verdi av 15k. Den natta drømte hu om dette, og hun drømte faktisk at hun gikk inn på bakrommet på denne butikken, leitet i noen blader, før hun fant premien nederst i bladbunken.

Dagen etter gikk turen til butikken igjen, mest for moroskyld. Hun gjorde akkurat det samme som hun hadde drømt om, og fikk nok sitt livs sjokk da hun så premien ligge under bladbunken, inne på bakrommet..
Søsteren til en venn av meg er god i å gå i søvne, en gang hadde hun gått ned trappa og bort til vasken, skrudd av og på krana mens hun sa: Jodda, den funker. Også gått opp igjen.

En annen gang hadde hun gått ned trappa igjen gått inn i stua der hvor vennen min og moren satt og så på TV, pekt opp i taket og ropt: DET ER EN FLADDERFLOPP I TAKET!!!

Merkelige greier...
Det eneste jeg gjør er å prate/skrike i søvne.
En gang så skreik jeg "IDIOT!", og eksen som lå ved siden av meg våkna og skjønte ikke hva hu hadde gjort galt
Sist endret av Grimdoc; 24. september 2006 kl. 13:38.
jeg har også våkna opp endel ganger, uten å kunne bevege meg, uten å kunne snakke - uten noe kontroll. Det er jævlig scary, for de gangene jeg pleier å våkne opp sånn, så ligger jeg utrolig vondt. Så en dokumentar på TV for noen år sia, og der nevnte de denne diagnosen. Husker ikke navnet på sjukdommen, men det var ganske likt eplepsi.
En kompis av meg kom hjem fra fest, full og jævlig, og gikk og la seg. Han drømmer at han er innestengt i en kasse(som var rommet hans), og for å komme ut så måtte han løfte opp veggen. Dette "gjorde" han. Da han fant ut at veggen var for tung mistet han den ned og det kom jævli med bråk. Neste morgen våkner han opp, godt redusert. Da ser han TVbordet ligger rett ved sengen(var hjul på), og TV-en ligger på gulvet, delvis ødelagt.

Morsomme greier
Det rareste? Jeg har tuslet bort til PC'n, samt klart å skru den på før jeg våknet av støyen som oppsto.. ^^