Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 756
For noe tid siden kjøpte jeg meg et nytt kamera. Nikon D70s. Jeg er kjemepfornøyd med kameraet, og tar masse bilder. Problemet mitt er at jeg aldri selv blir fornøyd med bildene jeg tar. Selv om jeg får skryt, blir jeg aldri helt fornøyd. Jeg linker dere derfor til galleriet mitt på deviantart.com, og ber dere komme med konstruktiv kritikk til bildene mine i denne tråden.
All kritikk er god kritikk, og jeg setter pris på alt.

http://joakimesp.deviantart.com/gallery/

(Se bort ifra den orange blomsten og selvpotrettet.)
Skal knækkes
Golder's Avatar
Trådstarter
Dette er ikke for å vise frem deviantarten min, men for å få kritikk. Ellers takk.
Bruk http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=28052 til sånnt.

Bildene du tar er "art" på engelsk, altså kunst. Deviantart

Hvis du laster opp kunsten din på deviant, så blir kunsten din deviantkunst = deviantart.



Men jeg likte veldig godt bildene!
Spesielt rosen og vannet som drypper.
Vel, Old memories, The sea, the shore, the forest og End of the summer er alle ganske standard og kjedelige bilder, og je gføler ikke at jeg trenger å si noe spesielt mer enn det om dem.

Water rly er ganske bra, det kunne vært bedre om du hadde fått dråpene litt mer ut til siden og gjort det mer usymmetrisk. Men veldig originalt til å være det berømte dråpebildet (jeg har ikke fått til noe særlig der, akkurat). På "Rose" så er temperaturen alt for høy; altså fargene er for røde. Også et helt standard blomsterbilde. Samme gjelder det aller første bildet. Det er noe spesielt med fargene på det, men jeg klarer ikke helt å sette fingeren på nøyaktig hva det er.

Light from the clouds er et "kjedelig-pent-bilde". Dette er en kategori som 99,546% av alle jesuslys- og solnedgangbilder går under.

Men, sånn sett som en helhet så har du en bra start, mye bedre enn mange andre jeg har sett. Bare fortsett, så kommer det seg!