Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1217
SHARKFACEGANG
mkey's Avatar
Hei, igjen er det tid for at jeg ønsker respons på mine kreasjoner (Eller hva det nå heter nå til dags).

Her har jeg da tatt ett bilde av hunden vår Tussi, og ønsker noen tilbakemeldiger på hva som er bra/dårlig. Har modifisert bildet i photoshop, så det er ikke uredigert. Men hva syns folket?

Bildet.

Så ut som en uskyld engel-hund i himmelen med den redigeringen din Søtt bilde.
Stilig bilde, ser litt ut som "død og fordervelse" på venstre side og "grønt og fint" på høyre side, fin kontrast.

Søt hund da
Første som slår meg er at du ikke har sittet i samme høyde som bikkja, dette gjør at du ser "ned" på den, som ser både litt dumt og du dominerer selv bikkja. Den ser utrygg ut; "Hva skjer? Hva skal jeg gjøre nå? WOFF kameraet ligger i magen dens."

En annen ting er fokusen, man kan tydelig se at bikkja ikke har fått riktig fokus, eller så har du gjort den "mykere", softening som man kan kalle deg på engelsk. Dette gjør at oppmerksomheten fort faller bort fra bikkja, og det vil man vel ikke?

Noe annet som er litt forstyrrende er overeksponeringen på pelsen og busken bak. Også er det saturasjonen, jeg merker at du har desaturert det litt, det burde heller vært litt mer saturert for å få frem finere farger

Det er egentlig det jeg har å skrive, ja jeg vet det er mye men når jeg først er igang så tar jeg de theller grundig istedet for sløvt.

0.02$
SHARKFACEGANG
mkey's Avatar
Trådstarter
Sitat av Lundern
Første som slår meg er at du ikke har sittet i samme høyde som bikkja, dette gjør at du ser "ned" på den, som ser både litt dumt og du dominerer selv bikkja. Den ser utrygg ut; "Hva skjer? Hva skal jeg gjøre nå? WOFF kameraet ligger i magen dens."

En annen ting er fokusen, man kan tydelig se at bikkja ikke har fått riktig fokus, eller så har du gjort den "mykere", softening som man kan kalle deg på engelsk. Dette gjør at oppmerksomheten fort faller bort fra bikkja, og det vil man vel ikke?

Noe annet som er litt forstyrrende er overeksponeringen på pelsen og busken bak. Også er det saturasjonen, jeg merker at du har desaturert det litt, det burde heller vært litt mer saturert for å få frem finere farger

Det er egentlig det jeg har å skrive, ja jeg vet det er mye men når jeg først er igang så tar jeg de theller grundig istedet for sløvt.

0.02$
Vis hele sitatet...
Du er god. Du er virkelig god. Har gjort nettop det du sa. Men, kanskje du kan prøve deg på orginalbildet, slik at jeg for se hvordan du syns det bør gjøres?
Orginalen.
Var jo bare helt syk grafik på det bilde!
Hvilket kamera bruker du da? Grafikken er jo dritbra.
http://foto.lundern.net/matz0r.jpg

Jeg ville såklart ha gått ned på høyde med bikkja, men jeg har gjort så mye jeg kunne for at det skulle evt. forbedres. Brukt burn tool bakerst (der hvor det var overeksponert), naturlige farger, blur osv osv.
SHARKFACEGANG
mkey's Avatar
Trådstarter
Jeg bruker ett Sanyo Xacti E6 kamera.

Takk Lundern for bra konstruktiv kritikk, og inspirasjon
Morro, bikkja vår heter også Tussi! :P
Synes det var litt forstyrrende at hunden satt I muren, burde har plassert den litt vekk fra muren.
Sitte stillingen så også litt rar ut, så ut som en slappfisk

(+ det lundern sa)
Det redigerte bildet så nesten ut som det var tatt straight outta et Final Fantasy-style spill!