Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 659
Better than thou.
Hei. Jeg har lyst på et objektiv til mitt EOS 300 (ikke D). Har tenkt mest på et 50mm, men kanskje jeg vil ha et 18-50 eller 24-50? Kom gjerne med anbefalinger.

Uansett, jeg så på fotovideo.no og kom over dette som for meg ser helt okay ut, men kanskje det ikke er det? Ser at det står for dårlig lys og makro, men betyr dette at jeg ikke kan bruke det i dagslys? Er mest interessert i å fotografere mennesker og benytter meg stort sett av sort/hvitt-film. Er ikke keen på å bruke for mye penger da jeg snart skal ut og reise til et skummelt sted nærri sør dær.

Alle konstruktive innlegg mottas med takk. :)
Sist endret av Carlo; 10. september 2006 kl. 22:02.
En 50mm med 1.8 eller 1.4 er alltid kjekk å ha. Veldig billig og utrolig skarp. Nesten en no-brainer, 1.8. Om du vil gi litt mer penger får du 50mm 1.4 for ca. 3000kr, da med USM og mye bedre byggekvalitet. Du kan fint bruke begge i vanlig lys.