Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  104 9288
søkte litt rundt, men fant ingen tråd som gikk på denne biten, har vi diskutert dette før?

Har vi noen offisiell nFF-wallpaper? har vi hatt det? dvs, jeg sitter her på jobb og vil gjerne ha en søt wallpaper av forumet jeg bruker. Er dette en teit idé?

Uansett hadde det vært fett med noen wallpapers til forumet, mener JEG da
Dette hadde vært en kjempe fin idé egentlig. Har aldri tenkt over det før men når du sier det så hadde det vært tøft med en nFF Wallpaper. Siden my lack of Illustrator/Photoshop kommer ikke jeg til og gjøre det. Men som sagt like idèn.
Sentrer logoen midt på skrivebordet da ;p
å ha en jævlig nFF logo rett i trynet syns jeg ikke er så veldig appetittvekkende, dvs jeg ville heller ikke brukt et helt logo som bakgrunn nårsomhelst. men mangler liksom et fett nff wallpaper, som ikke bare er logoen, men den kan være endel av wallpaperen.
Så iallfall tror jeg at de fleste grafikere som vil prøve, vil trenge logoen i vektor. Hvor får vi tak i det?
Om eventuelt vi skulle hatt logo'en i wallpapern må vi "piffe" den opp litt. Den er kjedlig nå.
Høres morsomt ut. Få lagt ut en vectorversjon så kan vi i det minste komme med noen forslag.

Luric: Hehe, vi kommer nok på noe...
logoen kan sikkert genereres i 3d for eksempel, og laget noe fancy ut av det? we need a graphical bomb ;p
Det var en tråd om det før, hvor det ble laget en hel drøss sucky wallpapers :P Hvor den/de har blitt av, vet jeg nå ikke.
Det virker ikke som om det var en tråd som er verdt og dra opp igjen .
Sitat av IvIoyner
Vis hele sitatet...
"grøss" for noen fæle wallpapers
No offence
Mange her er nok da mer erfarne enn for 2 år siden - det kan jo være gøy å starte konkurransen på nytt og se hvor "bedre" vi er blitt.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Kjør på!
Premien er heder, ære og respekt fra alle deres mednerder
Sitat av nso
Kjør på!
Premien er heder, ære og respekt fra alle deres mednerder
Vis hele sitatet...
Og med respekt mener han kritikk av antallet photoshopfiltre
Sitat av nso
Kjør på!
Premien er heder, ære og respekt fra alle deres mednerder
Vis hele sitatet...
Du fikser da ein vektor-logo?
Lover ikkje eit bidrag - men kanskje...
HAHAHA!
Mekka denne nå i photoshop.

http://www.home.no/ripz911/nff.jpg

Den er akkurat så rå at den blir harry!

eidT: ser nå at selve menyen ble litt svær, får fiksere en bedre versjon i morra.
Sist endret av gæærn; 10. desember 2005 kl. 23:42.
Sitat av gæærn
HAHAHA!
Mekka denne nå i photoshop.

http://www.home.no/ripz911/nff.jpg

Den er akkurat så rå at den blir harry!
Vis hele sitatet...
Og der har vi grunnen til at den forrige konkurransen var mislykka
Sitat av gæærn
Den er akkurat så rå at den blir harry!
Vis hele sitatet...
Ikke rå. Bare harry.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Og enda en grunn til å hate menneskeheten
Kan vi prøve å gjør denne tråden til noe seriøst, ellers ser jeg at crew stenger den med glede, noe jeg har full forståelse for da dette nærmer seg flaut nivå

Vet vi har gode designere med skarpe hjerner her, og vil man spre ordet om nFF rundt er tøffe wallpapers en god måte å gjøre det på uten å leke pr-horer, jeg for min del vil bare ha noe å personliggjøre jobb-pc'n min på, da nFF tar deler av min tid i hverdagen.

let the games begin?
hadde vært litt artig med nFF wallpaper ja.
liten logo i 3d, med litt fancy greier rundt, som ikke blir rotete.
Kansje litt "gele" / "tegnefilm" struktur
Laget et kjapp en..
nff.zip
Sitat av ne0
Laget et kjapp en..
nff.zip
Vis hele sitatet...
Den var ganske så fin...Litt for hvit for min smak, men liker mange lyse bakgrunner er den bra!

Og til soppen som kom med den harry bakgrunnen: Det er jenter på dette forumet også. Vi vil ikke at nFF skal oversvømmes av sånt tull. Må dere absolutt ha damer på bakgrunnen, ha 2 versjoner. Så får guttene en bakgrunn med nakne damer, og vi en versjon med naken Robbie Williams eller noe sånt .
Sitat av ne0
Laget et kjapp en..
nff.zip
Vis hele sitatet...
Syntes faktisk den var veldig pen. Kort og enkel, ikke noe som ødela.
Sitat av ne0
Laget et kjapp en..
nff.zip
Vis hele sitatet...
Hvis du på en eller annen måte hadde klart og fått "delt" den opp. "kappe" ut den ytterste blå linja og legge på skygge osv hadde vært konge!
når logoen lå på skrå slik fikk jeg sånn telenor-logo følelse av den.
usertitle import
bleh's Avatar
en versjon for de litt mer tvilsomme.
Laget noe enkelt her - rakk bare å rendere testversjon på 800x600:
http://img210.imageshack.us/img210/8...800x6004gv.jpg

Kan rendere større imorgen hvis noen vil ha
Sitat av marsboer
Laget noe enkelt her - rakk bare å rendere testversjon på 800x600:
http://img210.imageshack.us/img210/8...800x6004gv.jpg

Kan rendere større imorgen hvis noen vil ha
Vis hele sitatet...
paint?(10tegn)
Syns den neO var fin. Rene og fine linjer. Ikkje noe som ødela som Sture Dingo sa.
Venter på flere bidrag...
Keep up the good work
Sist endret av Oddgeirf; 11. desember 2005 kl. 05:18.
Sitat av Tierra
når logoen lå på skrå slik fikk jeg sånn telenor-logo følelse av den.
Vis hele sitatet...
Samme her, det var det første jeg tenkte på.
Sitat av devotio
paint?(10tegn)
Vis hele sitatet...
Skjønte ikke?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av marsboer
Skjønte ikke?
Vis hele sitatet...
marsboer: det var fordi devotio ikke klarte å formulere seg med mer enn 10 tegn, og da blir det lett kluss.


Forøvrig vil jeg gjerne legge ut en liten sak jeg skrapte sammen på noen minutter. Den er bare laget i 1024x768, men den er nå heller ingen Picasso.
"Simpel" og grei den nso. Men det blir litt for "Lyst" for meg. Evt. noen som vet om hvordan jeg kan forandre fargen teksten under ikonene / snarveiene på skrivebordet, hvis dette i det hele tatt går. Helst uten noen for for ThemeXp o.l.
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Sitat av nso
Forøvrig vil jeg gjerne legge ut en liten sak jeg skrapte sammen på noen minutter. Den er bare laget i 1024x768, men den er nå heller ingen Picasso.
Vis hele sitatet...
Det er helt klar en wallpaper etter min smak. takk!
Sitat av nso
marsboer: det var fordi devotio ikke klarte å formulere seg med mer enn 10 tegn, og da blir det lett kluss.


Forøvrig vil jeg gjerne legge ut en liten sak jeg skrapte sammen på noen minutter. Den er bare laget i 1024x768, men den er nå heller ingen Picasso.
Vis hele sitatet...
marsboer: lurte på om du hadde laget den i paint.

nso: Den var laget på noen korte minutter antar jeg, greit nok med flaggstanga, men fargene (på min skjerm i alle fall) var ikke spesielt vakkert, heller ikke gradient fra den blåfargen til hvit. Hvit på skrivebordet blir litt kjipt.
Sitat av dirtyp0p
mekka en rask en her

nffback 1280x1024

nffback 1024x768
Vis hele sitatet...
fin den. men .no ?
Da må jo jeg også komme med et bidrag... og med mine MAD-skillz i Photoshop er det vel ikke akuratt vanskelig å kåre en vinner.

Anyways, her er mitt bidrag:
http://www.home.no/ekstern-ftp/bilde...t/nff-logo.jpg
Haha, var bra den, på en morsom måte! Men ord deling da effie?
Sture Dingo: hehe, måtte ta igjen litt på de strenge forumreglene... ord deling er digg! (nei)

btw: noen som veit om en bra gratis guide om photoshop på nettet?
Sist endret av effie; 11. desember 2005 kl. 22:11.
Sitat av effie
Da må jo jeg også komme med et bidrag... og med mine MAD-skillz i Photoshop er det vel ikke akuratt vanskelig å kåre en vinner.

Anyways, her er mitt bidrag:
http://www.home.no/ekstern-ftp/bilde...t/nff-logo.jpg
Vis hele sitatet...
Ganske morsom, men langt i fra pen å se på.
Sitat av nso
marsboer: det var fordi devotio ikke klarte å formulere seg med mer enn 10 tegn, og da blir det lett kluss.


Forøvrig vil jeg gjerne legge ut en liten sak jeg skrapte sammen på noen minutter. Den er bare laget i 1024x768, men den er nå heller ingen Picasso.
Vis hele sitatet...
Syns den ble litt for enkel jeg. Og litt for lik i fargen, ingen variasjon hvis du skjønner.

Mange fine her...
Blir det en vote denne gangen også? Selvsagt må det jo gå noen dager da, slik at folk rekker å lage seg noe.

Mange bra forslag her forresten!
Sitter her med kun onscreen-keyboard og en mus, men lagde et raskt forslag uansett.
http://musikk.ath.cx/bilder/nff/nff.jpg