Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  206 20420
BRAND ∞ STRONG
Sitat av RapTouR Vis innlegg
..da ser man nok igjnennom fignerene pga klientell
Vis hele sitatet...
De fikk det som de ville.
Mener å huske det var Christen Sveaas (13,00mrd formue 2022) han pratet om.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
De fikk det som de ville.
Mener å huske det var Christen Sveaas (13,00mrd formue 2022) han pratet om.
Vis hele sitatet...
hvem vet jeg ikke. Se nå i påska i år. da kom det noen fra Singapore til fjellheimen å drakk vin for 400k og dro igjen. var på nyhetene om du fikk med deg- tviler sterkt de sa mye om vinen var en grad for for varm da.
Sitat av Jerna Vis innlegg
Hvis det å gro cannabisplanter ble lov så hadde landbruket i Norge fått en ny renessanse. Også med industri rundt det som kunne laget forskjellige typer tekstiler eller andre produkter.
Vis hele sitatet...
Det har vært lov. Hamp.
En statsleder burde ikke være overvektig.
Trådstarter
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Pedofile kan bli kjemisk kastrert.
Vis hele sitatet...
Hvordan fungerer det?
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
En statsleder burde ikke være overvektig.
Vis hele sitatet...
hva har det med saken å gjøre ? jeg bryr meg lite om en en fet eller ikke. de kan være like flinke til sin jobb uansett
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
En statsleder burde ikke være overvektig.
Vis hele sitatet...
Hva er viktigst for deg, at statsleder er flinkest mulig til å styre landet, eller om statsleder er overvektig? Og hvor mye overvektig er for mye overvektig?..
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Tolga-saken f. eks.


Når de 3 brødrene var registrert som psykisk utviklingshemmet fikk vell kommunen ekstra penger eller noe i den duren om jeg ikke husker feil.
Vis hele sitatet...
For lat til å orke google, men utifra det jeg husker var det snakk om 500 000 kr per bror per år ekstra til kommunen.


Sitat av Rautrii Vis innlegg
At verden ble et dårligere sted etter internettet ble oppfunnet
Vis hele sitatet...
Ikke fra mitt ståsted. Verden ville vært fullstendig jammerdal uten internett.

Sitat av vindaloo Vis innlegg
Jeg er drit lei av å høre kokker prate om fett. Det har vært Flavor of the Month (pun intended) de siste fem årene.
Fett this and fett that, bla bla. Alle vet at fett gir smak, du trenger ikke lære oss det.
Men det har en ekkel konsistens som man bør mangle tenner for å sette pris på. Fettmarmoreringen inne i kjøttet,
den som smelter og gjør det saftig, ja takk. Ellers nei.
Vis hele sitatet...
Hm er du virkelig en av de som fjerner fettranden på svinekotelettene? Eller som står med filetkniv og renskjærer ribber av storfe kjemisk fri for alt fett? Da velger du kanskje også "familieribbe" på julaften? Og du foretrekker kanskje kyllingbryst fremfor lår eller vinger? Og hva er prosessen for andebryst forresten?

Om jeg har rett da kan du se frem til mange kulinariske opplevelser fremover om du er galen nok til å utfordre synet ditt på fett.


Sitat av kamelia Vis innlegg
Ramadan er tilbakestående, å ikke spise eller drikke vann på dagtid en hel måned er direkte helseskadelig.
Vis hele sitatet...
Kjenner ikke veldig godt til ramadan, men såvidt jeg vet spiser og drikker de etter at solen er gått ned. I praksis faster de jo ikke da. Og de har spesiell tillatelse til å spise selv der det er sol døgnet rundt, uten at de synder.

Personlig tror jeg fasting er bra, og de fleste av oss burde faste et par perioder i året. Lengden på fasten og hvem som faster vil jo variere. Noen har kanskje ikke helse til å faste, men de som har det får en positiv helsegevinst av faste sies det. Og historisk sett har faste vært regnet som noe som gir helsegevinst. Det er så mange som prater varmt om faste at et universitet i usa skal forske på effekten av faste.

Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
En statsleder burde ikke være overvektig.
Vis hele sitatet...
Det bryr jeg meg null om. Om du tenker på hun feite fra Bergen så var det jo ikke vekta hennes som gjorde at eg ofte ristet på hodet når hun fikk en mikrofon i kjeften. Det var jo rælet som rant ut av kjeften hennes jeg reagerte på.
Sist endret av _abc_; 14. april 2023 kl. 21:09.
Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Hva er viktigst for deg, at statsleder er flinkest mulig til å styre landet, eller om statsleder er overvektig? Og hvor mye overvektig er for mye overvektig?..
Vis hele sitatet...
Det viktigste for meg er at en statsminister viser gode lederegenskaper og tar avgjørelser som er det beste for folket og går foran som et godt eksempel. For feit er for feit, syntes jeg personen ser overvektig og usunn ut, så er det nok.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Hm er du virkelig en av de som fjerner fettranden på svinekotelettene?
Vis hele sitatet...
Nei, men jeg spiser den ikke.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Nei, men jeg spiser den ikke.
Vis hele sitatet...
Gi den en sjanse, du kan bli overrasket.
Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Hva er viktigst for deg, at statsleder er flinkest mulig til å styre landet, eller om statsleder er overvektig? Og hvor mye overvektig er for mye overvektig?..
Vis hele sitatet...
Overvekt er et symptom på mange problemer, deriblant kvaliteter en god leder ikke burde ha. Kanskje det blir et problem for oss andre, kanskje ikke. Utseende er også en del av vurderingen av en person, og det kan si mye.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Gi den en sjanse, du kan bli overrasket.
Vis hele sitatet...
Problemet er først og fremst konsistensen.
Det er en av grunnene til at jeg har vanskeligheter med en del asiatisk mat også.
At ting er mer "kokt" og "mykt" i stedet for stekt.
Ok.... Må gå i dekning etter å ha sagt dette høyt..

Apple produkter er lavkvalitets drittprodukter som er designet til å feile (25års+ erfaring som reparatør av elektronikk, PC og telefoner) og at det er kun idioter med for mye penger som kjøper dem.. Å hele selskapet er kundefientlige dritthull.

Hvis det ikke er en upopulær mening så vet da faen jeg
Sitat av Lattergal Vis innlegg
Apple produkter er lavkvalitets drittprodukter som er designet til å feile (25års+ erfaring som reparatør av elektronikk, PC og telefoner)
Vis hele sitatet...
Nja, direkte designet for å feile ville jeg ikke si, men de har mye dårligere systemer for å fjerne varme, så de vil ikke vare like lenge som en luftigere PC. Jeg har fått flere eldre iMac til å bli som 'nye' pluss litt til med SSD samt en vifte som blåser luft på baksiden av skjermen. I likhet med hvis man setter en SSD i en eldre PC og fjerner alt støvet samt gir den ny kjølepasta vil den også bli som ny pluss litt til. Pussig det der.

Sitat av Lattergal Vis innlegg
og at det er kun idioter med for mye penger som kjøper dem.. Å hele selskapet er kundefientlige dritthull.
Vis hele sitatet...
Alle som kjøper fra X produsent fordi det er en merkevare og ikke fordi det gir best nytte for pengene er idioter. Hvis man kjøper Appleprodukter fordi det er det man er vant med og synes det gir grei nytte for det det man skal bruke det til, så er man ikke idiot.

Sitat av Lattergal Vis innlegg
Hvis det ikke er en upopulær mening så vet da faen jeg
Vis hele sitatet...
Du må nok ut av freak / ut av norge for å finne de virkelig fanatiske Apple-tilhengerene.

Jeg er PC-person og vant med å bruke Windows, så det er hva jeg holder meg til. Jeg skulle gjerne hatt en Mac bare for å lære meg mer om de, men ikke for daglig bruk.
Sist endret av meitemark; 14. april 2023 kl. 23:30.
Sitat av Nøddy Vis innlegg
At det å lære seg å leve uten noen som helst rundt seg er lurt og sunt.

Når man klarer det, så kan man skaffe venner.

Når man plutselig står der helt alene og mister alle bekjente, da frister døden. Bare fordi man ikke skjønner hvordan man skal klare seg alene.
Vis hele sitatet...
Frister med hva? Skal du ta livet ditt?
Sitat av _abc_ Vis innlegg


Det bryr jeg meg null om. Om du tenker på hun feite fra Bergen så var det jo ikke vekta hennes som gjorde at eg ofte ristet på hodet når hun fikk en mikrofon i kjeften. Det var jo rælet som rant ut av kjeften hennes jeg reagerte på.
Vis hele sitatet...
Da hjelper det ikke akkurat å stå å vagge som en antibiotika resistent høne, gjør det vel?!
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Da hjelper det ikke akkurat å stå å vagge som en antibiotika resistent høne, gjør det vel?!
Vis hele sitatet...
Haha beste jeg har hørt
Sitat av Lattergal Vis innlegg
Ok.... Må gå i dekning etter å ha sagt dette høyt..

Apple produkter er lavkvalitets drittprodukter som er designet til å feile (25års+ erfaring som reparatør av elektronikk, PC og telefoner) og at det er kun idioter med for mye penger som kjøper dem.. Å hele selskapet er kundefientlige dritthull.

Hvis det ikke er en upopulær mening så vet da faen jeg
Vis hele sitatet...
Har gitt bort en gammel pc med Intel i7 2700k.
Den har vannkjøling men bråker noe helt forjævlig nå i forhold til da jeg kjøpte den.
Må man bytte væsken i vannavkjølingen?
Har støvsugd alt av støv men det hjalp heller lite.
Har ikke veldig lyst til å bytte kjølepasta men tror du det har veldig mye å si?

Den er for 2012
Sitat av ID-Brikke Vis innlegg
Har gitt bort en gammel pc med Intel i7 2700k.
Den har vannkjøling men bråker noe helt forjævlig nå i forhold til da jeg kjøpte den.
Må man bytte væsken i vannavkjølingen?
Har støvsugd alt av støv men det hjalp heller lite.
Har ikke veldig lyst til å bytte kjølepasta men tror du det har veldig mye å si?

Den er for 2012
Vis hele sitatet...
Kjølepasta er alltid greit å bytte hver 2-3 år utifra bruk. Husk kjølepastaen på skjermkortet også i samme slengen

Hvilket bråk? Viftestøy? En gruslyd er ofte pumpen på vannkjøleren. Kan ikke gjøre noe med den hvis det er en aio enhet.
Viftene ellers kan du skru hastighen på som gjør underverk for støy.
Hvis det er en gammel spinnedisk så lager disse ofte klikkelyder som kan plage vettet av noen.

Utifra alder så ville jeg ikke brukt noe mer enn max 5-600 på en cpu kjøler i tilfelle vannkjøleren er defekt.
Tusen takk!
Det er viftestøy fra cpu og gpu som bråker. Girer opp noe jævlig med den minste belastning. Får spandere på den litt kjølepasta
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Problemet er først og fremst konsistensen.
Det er en av grunnene til at jeg har vanskeligheter med en del asiatisk mat også.
At ting er mer "kokt" og "mykt" i stedet for stekt.
Vis hele sitatet...

Ex'n kunne ikke fordra sopp i mat og mente jeg måtte droppe sopp. Noe jeg ikke kunne gjøre både pga vitaminene, antioksidantene, sporstoffer, mineraler og ikke minst smaken av sopp.

Hun mente at konsistensen var "sleip" tror jeg var ordet hun brukte.

Jeg stekte noe kjøtt, grønnsaker og fin sopp og hun prøvde. Falt ikke helt i smak men gikk ned. Så jeg fortsatte å få henne til å ta en liten prøvesmak av stekt sopp og etter en håndfull ganger eller så ble hun skikkelig fan av sopp.

Vet ikke om dette vil virke for alt for alle men verdt å prøve.

Når du steker koteletter neste gang kan du jo forsøke å steke fettranden på alle sidene, selv om det betyr at du må holde koteletten på høykant.

Eller kjøp inn andrebryst og start der.
Sitat av ID-Brikke Vis innlegg
Tusen takk!
Det er viftestøy fra cpu og gpu som bråker. Girer opp noe jævlig med den minste belastning. Får spandere på den litt kjølepasta
Vis hele sitatet...
Hvorfor svarte du aldri med grunnen til meningen om at det å være døv er verre enn å være blind?
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Tråden heter jo "Hva er din mest upopulære mening". Ikke "Hva er din mest upopulære mening, nå forsvar den."
Snut i uniform er ikke folk.
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Gjelder det ikke pedofile som har hatt sex med barn, eller bare pedofile, pedofile som ikke har sex med barn også?

Blir litt som å kappe av hånda til alle som har hatt en oppvekst med mye vold (fordi de statistisk sett vil med stor sannsynlighet utøve vold selv)

Å hvordan gjør vi det med kvinnfolka, syr igjen fitta?

Hvis man har blitt seksuelt missbrukt hele oppveksten som barn så vil man mest sannsynlig få pedofile lyster når man vokser opp, skal vi ta snoppen før de kommer i puberteten?

Helt tullete upopulær mening med null begrunnelse.
Vis hele sitatet...

Jeg mener selvsagt de som har utført seksuelle overgrep. Spesielt de som gjør det igjen og igjen og igjen, men de burde få hjelp før de utfører det eventuelt, for jeg har lest de som har blitt friske av tett samtaleterapi med psykiater.

Men jeg har faktisk ikke noe til overs for de som har gjort det mot babyer, barn og tenåringer. De kan dra til helvette.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Tråden heter jo "Hva er din mest upopulære mening". Ikke "Hva er din mest upopulære mening, nå forsvar den."
Snut i uniform er ikke folk.
Vis hele sitatet...
Nja. Akkurat som den ikke heter "hva er din mest upopulære mening som ingen skal få lov å kommentere", heller. Dette er jo et diskusjonsforum.
Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Hva er viktigst for deg, at statsleder er flinkest mulig til å styre landet, eller om statsleder er overvektig? Og hvor mye overvektig er for mye overvektig?..
Vis hele sitatet...
Belgias helseminister. Hun er et dårlig forbilde for folket sitt og jeg ville aldri tatt henne seriøst.
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Veldig nysgjerrig på hvorfor du tenker det. Hva er det vi andre ikke har satt oss inn i?
Vis hele sitatet...
Sitat av brokkolireddik Vis innlegg
Hva begrunner du det med? Selv ville jeg helt klart vært døv istedenfor blind. Mye enklere å navigere i verden med synet i behold.
Vis hele sitatet...
Sitat av ruskelusk Vis innlegg
Hvorfor svarte du aldri med grunnen til meningen om at det å være døv er verre enn å være blind?
Vis hele sitatet...
Grunnen til at jeg aldri fikk svart på det er at jeg synes det er vanskelig å ordlegge det ordentlig.

Først og fremst så er jeg enig i at det må være mye lettere å navigere livet som døv enn som blind.
Det er både mer praktisk og mer man kan gjøre som seende enn som hørende.

Det er derimot ikke sånn at du er helt hjelpeløs som blind heller.
Sto bonus er jo å få seg en blindehund
En firbent hjelpende venn som hjelper deg rundt og som du kan ha koselig med.
Det er også ganske åpenbart for folk at du er blind så du får hjelp til det meste og det er sikkert mye du slipper å gjøre


Når det først og fremst gjelder menneskelige interaksjoner så føler jeg det ville blitt veldig dødt å ikke høre familiemedlemmers/venners stemme.
Det er en mye "bredere dimensjon" å høre bli kjent med de gjennom lyd enn syn hvis det gir mening.
Ja det er flott å se de og men det ville blitt veldig "døllt" uten å kunne feste lyd til det de gjør.

Tenk deg du sitter ute på byen med en gjeng venner og drikker øl.
Det er helt musestille du ser bare folka.
Ja du kan lese lapper og lepper for den sakens skyld men det blir jo jævlig dødt?
Det ville kjedet ræva av meg fullstendig.
Å sitte der uten å se men å høre og snakke ordentlig med de gjennom en kveld hadde gitt meg mye mer.

Så kommer du hjem god og full uten muligheten til å høre på favorittmusikken din? Nei takk.

Føler jeg ikke trenger å forklare så mye når det kommer til musikk.
Det er en av de største gledene i livet mitt. Å gå rundt uten å noen gang kunne hørt på det igjen, ville vært tortur for meg.
Trene uten musikk er jo helt umulig for meg.


På mange måter tror jeg også det hadde åpnet seg en helt ny verden som blind.
Jeg TROR også det hadde vært sunnere på mange måter.
I dagens tid når vi kontinuerlig blæster hjernen med stimuli, så tror jeg det ville vært sunt å blitt tvunget til å nyte musikk, lydbøker, gå rolig tur og generelt roe ned litt på aktiviteten i hverdagslivet.




Det er sikkert mye mer jeg ikke har fått ned her nå.
Jeg kunne levd uten å se. Jeg kunne lært meg til å navigere livet på en grei nok måte til å få det til å gå rundt.
Å aldri høre på musikk, høre folk jeg er glad i igjen eller gå rundt i mutter kjedelig stillhet resten av livet tror jeg hadde blitt forferdelig.

Kan hende jeg tar helt feil da hvem faen vet.
Jeg hater katter.
Jeg synes ribbe svor smaker best når den er seig, og ikke sprø.
Sitat av Neipådeg Vis innlegg
Jeg synes ribbe svor smaker best når den er seig, og ikke sprø.
Vis hele sitatet...
Det er grader av seig vel? Selv foretrekker jeg svoren straks føre den har poffet helt opp og blitt superkrisp. Men seig? Du skal få ha seig svor helt ifred for meg.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Neipådeg Vis innlegg
Jeg synes ribbe svor smaker best når den er seig, og ikke sprø.
Vis hele sitatet...
Sprø eller ikke noe.
Seig hud har jeg ikke tid til.
Sist endret av vindaloo; 16. april 2023 kl. 20:52.
Sitat av ID-Brikke Vis innlegg
Grunnen til at jeg aldri fikk svart på det er at jeg synes det er vanskelig å ordlegge det ordentlig.

Først og fremst så er jeg enig i at det må være mye lettere å navigere livet som døv enn som blind.
Det er både mer praktisk og mer man kan gjøre som seende enn som hørende.

Det er derimot ikke sånn at du er helt hjelpeløs som blind heller.
Sto bonus er jo å få seg en blindehund
En firbent hjelpende venn som hjelper deg rundt og som du kan ha koselig med.
Det er også ganske åpenbart for folk at du er blind så du får hjelp til det meste og det er sikkert mye du slipper å gjøre


Når det først og fremst gjelder menneskelige interaksjoner så føler jeg det ville blitt veldig dødt å ikke høre familiemedlemmers/venners stemme.
Det er en mye "bredere dimensjon" å høre bli kjent med de gjennom lyd enn syn hvis det gir mening.
Ja det er flott å se de og men det ville blitt veldig "døllt" uten å kunne feste lyd til det de gjør.

Tenk deg du sitter ute på byen med en gjeng venner og drikker øl.
Det er helt musestille du ser bare folka.
Ja du kan lese lapper og lepper for den sakens skyld men det blir jo jævlig dødt?
Det ville kjedet ræva av meg fullstendig.
Å sitte der uten å se men å høre og snakke ordentlig med de gjennom en kveld hadde gitt meg mye mer.

Så kommer du hjem god og full uten muligheten til å høre på favorittmusikken din? Nei takk.

Føler jeg ikke trenger å forklare så mye når det kommer til musikk.
Det er en av de største gledene i livet mitt. Å gå rundt uten å noen gang kunne hørt på det igjen, ville vært tortur for meg.
Trene uten musikk er jo helt umulig for meg.


På mange måter tror jeg også det hadde åpnet seg en helt ny verden som blind.
Jeg TROR også det hadde vært sunnere på mange måter.
I dagens tid når vi kontinuerlig blæster hjernen med stimuli, så tror jeg det ville vært sunt å blitt tvunget til å nyte musikk, lydbøker, gå rolig tur og generelt roe ned litt på aktiviteten i hverdagslivet.




Det er sikkert mye mer jeg ikke har fått ned her nå.
Jeg kunne levd uten å se. Jeg kunne lært meg til å navigere livet på en grei nok måte til å få det til å gå rundt.
Å aldri høre på musikk, høre folk jeg er glad i igjen eller gå rundt i mutter kjedelig stillhet resten av livet tror jeg hadde blitt forferdelig.

Kan hende jeg tar helt feil da hvem faen vet.
Vis hele sitatet...
Gode poenger det, nikket anerkjennende til et par av de.
Tar du blind over stumhet også? Da kan du verken kommandere eller tjatte med.
Astrologi er ekte
BRAND ∞ STRONG
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Ex'n kunne ikke fordra sopp i mat og mente jeg måtte droppe sopp. Noe jeg ikke kunne gjøre både pga vitaminene, antioksidantene, sporstoffer, mineraler og ikke minst smaken av sopp.

Hun mente at konsistensen var "sleip" tror jeg var ordet hun brukte.
Vis hele sitatet...
For sopp bruker jeg lang tid.
Først over middels varme med salt til alt vannet har fordampet. Når panna har blitt tør og det steker,
ikke koker, så har jeg i olje og steker de gyldene. Siste minuttene har jeg i smør og pepper + mer salt
hvis det trengs.

Funker for all sopp jeg har vær bort i.
Sitat av boiled taco Vis innlegg
Jeg hater katter.
Vis hele sitatet...
Kom deg ut herifra 🤣

Du kan ikke stole på en eneste romener som tigger på gata.

Flåklypa er tidenes verste film.

Verden trenger en verdenskrig eller en svartedauden, kun for å få ned antall mennesker.

Psykopater som er slemme mot dyr burde henrettes.
Sist endret av ronniba; 17. april 2023 kl. 21:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av ronniba Vis innlegg
Flåklypa er tidenes verste film.
Vis hele sitatet...
Det kan du ikke mene.
Hva med Dis
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Det kan du ikke mene.
Hva med Dis
Vis hele sitatet...
Jeg får gjøre det om til en av. Dis hadde gått i den delen i hjernen jeg aldri leter 🤣
Sitat av vindaloo Vis innlegg
For sopp bruker jeg lang tid.
Først over middels varme med salt til alt vannet har fordampet. Når panna har blitt tør og det steker,
ikke koker, så har jeg i olje og steker de gyldene. Siste minuttene har jeg i smør og pepper + mer salt
hvis det trengs.

Funker for all sopp jeg har vær bort i.
Vis hele sitatet...
I know. Og for ekstra piff benytter jeg gjerne samme panne som jeg har stekt kjøtt i til å steke sopp. Da trekker soppen til seg all fond, biffsmak og stekeskorpe som er igjen i bunnen av pannen.

Greia hennes var jo at hun ikke turte smake all maten jeg lagde, feks i starten plukket hun alt av sopp. Men når hun turte smake så likte hun jo det.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Askar Vis innlegg
Hvordan fungerer det?
Vis hele sitatet...
Man gir de Lupron. Samme som man gir personer som er trans. Og der kommer min upopulære mening:

Det er uetisk å gi medisinsk kjønnskorrigerende behandling til personer under 18år.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Det er uetisk å gi medisinsk kjønnskorrigerende behandling til personer under 18år.
Vis hele sitatet...
Vi gir de jo ellers, med noen få unntak som f.eks porno, retten til å bestemme over egen kropp og seksualitet fra de er 16.
At alle andre er noen selvopptatte egoister som bare tenker på seg selv
Mens jeg er den eneste som tenker på meg

Kan muligens leses med en smule ironi..
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Vi gir de jo ellers, med noen få unntak som f.eks porno, retten til å bestemme over egen kropp og seksualitet fra de er 16.
Vis hele sitatet...
Please ikke start vindaloo lol
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Please ikke start vindaloo lol
Vis hele sitatet...
Var nå du som starta
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Det er uetisk å gi medisinsk kjønnskorrigerende behandling til personer under 18år.
Vis hele sitatet...
Her ser man hvor "pro" lhbt+ freak brukere egentlig er. Ønsker ikke at mindreårige med tydelige symptomer for kjønnsdysfori retten til å undergå kjønnsskifte, «mEn dU FåR LoV TiL Å VæRe dEg sElV AsSa». Så fint at vi ikke operer på logikken til mannen i gata, men følger gjennomtenkte medisinske standarder utviklet av kyndige fagfolk.

Bare min upopulære mening
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Var nå du som starta
Vis hele sitatet...
Please ikke DU også Expialidocious lol
Sitat av Sjefen Sjæl Vis innlegg
Her ser man hvor "pro" lhbt+ freak brukere egentlig er. Ønsker ikke at mindreårige med tydelige symptomer for kjønnsdysfori retten til å undergå kjønnsskifte, «mEn dU FåR LoV TiL Å VæRe dEg sElV AsSa». Så fint at vi ikke operer på logikken til mannen i gata, men følger gjennomtenkte medisinske standarder utviklet av kyndige fagfolk.

Bare min upopulære mening
Vis hele sitatet...
Din upopulære mening er at det er greit å tungekysse barn.
Sitat av ID-Brikke Vis innlegg

Din upopulære mening er at det er greit å tungekysse barn.
Vis hele sitatet...
Fatality!
Sitat av Sjefen Sjæl Vis innlegg
Her ser man hvor "pro" lhbt+ freak brukere egentlig er.:
Vis hele sitatet...
Hvis person A under 18 år skal få lov til å bruke hormon X så bør vel person B også få lov til å bruke hormon X?

Altså. Vi bolere (som tar derivater av testosteron) blir sett på på lik linje med en heroinmisbruker av samfunnet. Staten driver også med propaganda hvor farlig dette testosteronet er. Gjerne da at man kan havne i en dyp depresjon, bli suicidal og få hjerteinnfark.

Det samme testosteronet skal da Frida på 15 starte med, etter hun har byttet navn til Frank. Er brått ikke testosteron så farlig da, bare fordi Frida byttet juridisk kjønn og dro til fastlegen sin for å hente sin månedtlig dose med testosteron.

Poenget med myndighetsalder er at de kan ikke stå til ansvar for egne handlinger fram til da. Da er det foreldrene som bestemmer.
Statistisk sett så er Frida allerede deprimert og suicidal så et hjerteinfarkt blir vel mer et "i morgen problem".

Det er vittig at en som er "cis" må vente til han er 25 med å sterilisere seg men Frankern får det i konfirmasjonsgave.

Shit nå er det jeg som begynner. Du har dårlig innvirkning på meg superspurv!