Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 506
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei har kjøpt meg en 8mg burprenofin lurte på hvor mye jeg trenger for å få en grei feel, er vandt til oxy trenger kanskje 40-50mg for en bra oxy rus, snorta kanskje 0.3 sub nå, hvor lenge bør jeg vente før jeg tar mere og hvor mye mere isåfall?
Anonym bruker
"Leken Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Utifra hva du er vandt med så prøv 2mg. Vent litt og ta 1-2 til viss du føler for. Ville vertfall eg gjort. Brukt opiater i åresvis. ��
Anonym bruker
"Leken Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Funker fort, 15-30 min ca
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
takk for svar. jeg delte 2mg opp i 6 striper igår og tok to av dem. det tok 2-3 timer før det sparket ordentlig,men jeg ble pisse skev, klarte nesten ikke holde øynene oppe. dette var i 2-3 tiden igår. hvor mye kan jeg redosere med idag?
Start m en strippe sånn som i går og se an formen. Nå vet du hvor lang tid det tar ca 2 til 3t før det kicker.
Jeg synes det er vanskelig å konvertere toleranse på den måten, fordi jeg har opplevd at folk reagerer annerledes på ulike typer opioider uavhengig av toleranse.

Hvor mye du kan ta idag spørs jo helt på hvilken rus du vil oppnå, men nå har du jo en viss peiling på hvor mye du tåler. Jeg ville prøvd å tatt 1 linje til å begynne med - det lureste er jo å prøve å ta så lite som mulig og se an formen. Du kan alltid kan ta mer, du kan ikke ta mindre.