Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 5107
Skal prøve MXE for første gang i morgen, så lurte jeg på om dette ser ut som en grei dose for en førstegangs bruker?

Har dette stoffet et stort avhengighetspotensiale? Eller er det like ufarlig som LSD, fleinsopp og hasj f.eks?

http://bildr.no/image/R3VkblpI.jpeg
Nå er det jo litt vanskelig å se vekta på det som ligger i posen da.
Deftones's Avatar
Trådstarter
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Nå er det jo litt vanskelig å se vekta på det som ligger i posen da.
Vis hele sitatet...
Har dessverre ingenting å veie det på, eller å sammenligne på en bedre måte, med mindre noen har et bedre forslag?
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Hvis det er helt ren vare, så vil jeg tro det er en middels til sterk dose. Kommer litt ann på toleranse og erfaring. Jeg hadde klart å svare deg bedre hvis du hadde laget en liner.

Og ja, det er avhengighetsskapende (psykisk) og potensielt skadelig for kroppen (ved store doser og/eller ved bruk over lengre tid). Det sliter godt på nyrene blandt annet.
Sist endret av Mexxy; 15. mai 2014 kl. 21:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg ville anbefalt deg en dose som passer til din kropp. En normal dose ligger på 50-80 mg (20-50 er en lav dose basert på gjennomsnittet). Hvis du ønsker en kraftig tur er 100+ mg mer enn nok, for å si det mildt. Jeg har selv erfaring med denne dosen, og lagde en rapport om det. Foretrekker lavere doseringer, i grunnen. Hvis du ønsker mer kunnskap om MXE kan du finne det her: http://www.disregardeverythingisay.c...-and-described.

[COLOR="DarkRed"]Fra disregardeverythingisay.com om potensielle helseproblemer, avhengighet og toleranse: [/COLOR]

"The toxicity and long term health effects of recreational MXE use does not seem to have been studied in any scientific context and the exact toxic dosage is unknown. This is because MXE is a research chemical with very little history of human usage. Anecdotal evidence from people who have tried MXE within the psychedelic community confirm that there do not seem to be any negative health effects attributed to simply trying this drug at low to moderate doses or using it sparingly but nothing can be completely guaranteed.

The only known death attributed to simply trying this substance is a swedish man who intravenously injected 100 mg of methoxetamine along with 400mg of MDAI and died due to cardiac problems. The fact that these were both injected and the amount of MDAI was 4 times the recomended dosage when consumed orally does not provide us with any real data. This is especially true when you consider that extremely high dose MXE trips of 200mg + are reported all over the internet without any negative consequences and I have personally consumed doses of 180mg without even experiencing a come down or hang over the next day."


Wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Methoxetamine

Know your Body. Know your Mind. Know your Substance. Know your Source!

[COLOR="DarkRed"]Mvh
Lucy[/COLOR]
Sist endret av Lucy In The Sky; 15. mai 2014 kl. 21:36.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Ta halvparten og vent en halvtime. Hvis du merker/liker effekten og fortsatt tror du vil ha mer, ta resten. Har værti flere som bare ikke liker effekten.
For sikkerhets skyld, men jeg veit ikke hva du ble fortalt når du fikk det. Det er tvilsomt å skulle gjette med bare et bilde, tar du alt for mye så kan du få en kjip tur.

anngånde avhengighetspotensiale vil jeg si det er mye værre enn sopp. Det er alt for lett å bruke hele dagen, for du fungerer stort sett selv om du er helt borte i hodet. Det er ingen hangover og det gir et lite rush når det snortes, så jeg vil si det er veldig vanedannende. Du blir ikke sjuk og gæln hvis du går tom, som med opiater, men det kan bli veldig viktig for deg og ta mye av tia di hvis du lar det.
Sist endret av Bothrops; 15. mai 2014 kl. 21:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Deftones's Avatar
Trådstarter
Takker for svar dere.
Jeg har en litt sånn tankegang at jeg vil kjenne et stort kick med èn gang. Er redd for at jeg bare får halvkjipe turer om jeg tar det i 2 omganger.

Jeg har utrolig mye benzo liggende av alle slag fra Lyrica, Stilnoct, Sobril, Xanax og Rivotril, til og med PF, Tramadol og 2x 100mg Dolcontiner.

Burde jeg ta MXE rent første gangen? Vil helst ikke få noia når jeg prøver det, noen som har erfaringer med å ta noe av det jeg listet opp ovenfor for å kanskje få en bedre tur, om ikke en litt mindre angstfullt tur?

Ber ikke om konkrete legeanbefalinger, men erfaringer fra andre.
Sist endret av Deftones; 15. mai 2014 kl. 22:26.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av Deftones Vis innlegg
Takker for svar dere.
Jeg har en litt sånn tankegang at jeg vil kjenne et stort kick med èn gang. Er redd for at jeg bare får halvkjipe turer om jeg tar det i 2 omganger.
Vis hele sitatet...
Mexxy går fint ann å redosere. Effekten begynner allerede etter 10-15 minutter og varer i 4-6 timer, så du har god tid til å øke mengden før trippen går over. Jeg bruker vanligvis å ta linere på 30-50mg hver 20-30 min til jeg har oppnådd ønsket effekt.
Deftones's Avatar
Trådstarter
Sitat av Muradi Vis innlegg
Mexxy går fint ann å redosere. Effekten begynner allerede etter 10-15 minutter og varer i 4-6 timer, så du har god tid til å øke mengden før trippen går over. Jeg bruker vanligvis å ta linere på 30-50mg hver 20-30 min til jeg har oppnådd ønsket effekt.
Vis hele sitatet...
Ok, la oss si det jeg fikk fra kompisen min i zippy'n der er 100% rent, hvor mange MG tror du det er i zippy'n?
Jeg hadde startet veldig lavt.Mxe er veldig potent.Jeg merker god effekt av så lite som 25-30mg. Hadde angra som faen om jeg hadde tatt 100mg første gang,om det er helt rein mxe du har.50 mg for meg er en sterk dose av den typen jeg har liggende.Kompis av meg som er nesten 2meter å godt over 100kg blei helt paralysert av ca 60mg jeg ga han.
Synes å det funker best når man tar det oralt.
Sist endret av JayHova; 15. mai 2014 kl. 22:39.
Deftones's Avatar
Trådstarter
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Jeg hadde startet veldig lavt.Mxe er veldig potent.Jeg merker god effekt av så lite som 25-30mg. Hadde angra som faen om jeg hadde tatt 100mg første gang,om det er helt rein mxe du har.50 mg for meg er en sterk dose av den typen jeg har liggende.Kompis av meg som er nesten 2meter å godt over 100kg blei helt paralysert av ca 60mg jeg ga han.
Vis hele sitatet...
Ok, best å ta det utgangspunktet om at det er 100% rent, så slipper vi å bli overasket med en evt. overdose.
Tror jeg deler det opp i 2 doser og prøver meg frem.

Men er det best å snorte eller å ta det oralt?
Sist endret av Deftones; 15. mai 2014 kl. 22:42.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av Deftones Vis innlegg
Ok, la oss si det jeg fikk fra kompisen min i zippy'n der er 100% rent, hvor mange MG tror du det er i zippy'n?
Vis hele sitatet...
Lag ei stripe av alt pulveret, så kan sikkert både jeg og flere andre gi et cirka svar. Meget vanskelig å dømme vekten når det ligger i en zippy.

Men det er uansett sterkt anbefalt å bruke en vekt eller bare ta litt og litt om gangen til du har ønsket effekt.

Sublingvalt er bedre enn både oralt og nasalt. Rektalt, IM og IV er jo selvfølgelig enda bedre, men det er vel kanskje ikke ønskelig inntaksmetode hos de fleste.
Sist endret av Mexxy; 15. mai 2014 kl. 22:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg var allerede godt på, med MG vektdosering, 90/120 mg. Så raste speilet mitt i gulvet, med sikkert 150-190mg, jeg tenkte (eller ikke)
at her må jeg snorte i meg alt ellers forsvinner det om jeg skulle tørka det opp, eller støvsuga..
snakka DubStep språk de neste 6 timene.
Totaly awesome om du er kjent med faarout shiet
Sist endret av Eyeamare; 15. mai 2014 kl. 22:51.
Deftones's Avatar
Trådstarter
Ble det bra?

http://bildr.no/image/dDRwenpC.jpeg
Sitat av Deftones Vis innlegg
Ble det bra?

http://bildr.no/image/dDRwenpC.jpeg
Vis hele sitatet...
Uten mg vekt så kan ingen si om det er for mye eller for lite..
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av Deftones Vis innlegg
Ble det bra?

http://bildr.no/image/dDRwenpC.jpeg
Vis hele sitatet...
Er det alt? Har du kakket det skikkelig ut? Vil tro det er over 50mg, men under 100mg. Jeg hadde nok bare tatt alt.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Er det alt? Har du kakket det skikkelig ut? Vil tro det er over 50mg, men under 100mg. Jeg hadde nok bare tatt alt.
Vis hele sitatet...
This+titegn
ALLTID ha MG vekt når du kjører RC! Don`t do as we do, do as we say..
Sist endret av Eyeamare; 15. mai 2014 kl. 22:59.
Deftones's Avatar
Trådstarter
Sitat av Muradi Vis innlegg
Er det alt? Har du kakket det skikkelig ut? Vil tro det er over 50mg, men under 100mg. Jeg hadde nok bare tatt alt.
Vis hele sitatet...
Det er alt ja som var i zippy'n, nå var dette bare en smaksprøve jeg fikk av en kompis bare for å prøve.
Så du tipper rundt 60mg?
Sist endret av Deftones; 15. mai 2014 kl. 23:01.
Sitat av Deftones Vis innlegg
Det er alt ja som var i zippy'n, nå var dette bare en smaksprøve jeg fikk av en kompis bare for å prøve.
Vis hele sitatet...
Kompisen din burde kunne si hvor mye det faktisk er..
Deftones's Avatar
Trådstarter
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
This+titegn
ALLTID ha MG vekt når du kjører RC! Don`t do as we do, do as we say..
Vis hele sitatet...
Dette er første gang jeg prøver RC, men jeg forstår poenget ditt.
Hadde jeg brukt RC fast så hadde jeg nok investert i ei vekt, men det er jo bortkasta innkjøp hvis jeg finner ut at dette ikke er helt min kopp med te.
Sist endret av Deftones; 15. mai 2014 kl. 23:05.
Sitat av Deftones Vis innlegg
Dette er første gang jeg prøver RC, men jeg forstår poenget ditt.
Hadde jeg brukt RC fast så hadde jeg nok investert i ei vekt, men det er jo bortkasta innkjøp om jeg finner ut at dette ikke er helt min kopp med te.
Vis hele sitatet...
Enda større grunn til å ha en søt liten vekt liggende
Du vet aldri hva tydeligvis, som kommer din vei
da er det greit å kunne dobbeltsjekke.
koster ca. 350,- billig forsikring
Sist endret av Eyeamare; 15. mai 2014 kl. 23:08.
Deftones's Avatar
Trådstarter
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Enda større grunn til å ha en søt liten vekt liggende
Du vet aldri hva tydeligvis, som kommer din vei
da er det greit å kunne dobbeltsjekke
Vis hele sitatet...
Holder meg vanligvis kun til ting som kommer fra apoteket, da føler jeg meg trygg mens jeg tar mine forskjellige godterier.

Egentlig så har jeg lite lyst å prøve MXE, siden jeg har alltid sagt til meg selv at jeg ikke skal prøve noe annet enn apotekvarer og cannabis.

Så jeg håper for guds skyld at jeg ikke får sansen for dette, og at jeg ser på det på samme måte som å ha røyka en joint en helt vanlig kveld.

Venter fortsatt på svar fra kompisen min om hvor mange MG han ga meg, men tviler på at han husker det da han var helt neddopa da han ga det til meg.
Sist endret av Deftones; 15. mai 2014 kl. 23:16.
Sitat av Deftones Vis innlegg
Holder meg vanligvis kun til ting som kommer fra apoteket, da føler jeg meg trygg mens jeg tar mine forskjellige godterier.

Egentlig så har jeg lite lyst å prøve MXE, siden jeg har alltid sagt til meg selv at jeg ikke skal prøve noe annet enn apotekvarer eller hasj.

Så jeg håper for guds skyld at jeg ikke får sansen for dette, og at jeg ser på det på samme måte som å ha røyka en joint en helt vanlig kveld.

Venter fortsatt på svar fra kompisen min om hvor mange MG han ga meg, men tviler på at han husker det da han var helt neddopa da han ga det til meg.
Vis hele sitatet...
yupp, enten liker du fucked up shiet, eller ikke
Men det er ikke sånn at om du liker det så er du hekta..
Uansett greit å vite HVOR mye/HVA/NÅR/wot is gonna go down... sånn CA.
Jeg ville aldri gitt fra meg RC`s til kompisen min, uten å selv vite hvor mye av hva fikk han..
Sist endret av Eyeamare; 15. mai 2014 kl. 23:20.
Deftones's Avatar
Trådstarter
Ja, nå har jeg tatt linern for ca. 15 min siden. Føler ikke så mye annet enn lett forvirring.
Hvor lang tid tar dette? Hva skjer videre?
Sitat av Deftones Vis innlegg
Ja, nå har jeg tatt linern for ca. 15 min siden. Føler ikke så mye annet enn lett forvirring.
Hvor lang tid tar dette? Hva skjer videre?
Vis hele sitatet...
Balansen din vil dra på ferie en stund. Du kan føle deg som en full sjømann i måten du prater og går på, det er bare artig som regel. Du vil kanskje smile litt etter hvert som du kjenner det mer, før et varmt pledd av nummenhet legger seg rundt deg. Røyk gjerne litt cannabis om du har, men vær forberedt på en psykedelisk og enda mer intens opplevelse.

Legg deg ned og lukk øynene. Føl, tenk, drøm
Sist endret av Quasar; 17. mai 2014 kl. 00:56.
Deftones's Avatar
Trådstarter
Sitat av Quasar Vis innlegg
Balansen din vil dra på ferie en stund. Du kan føle deg som en full sjømann i måten du prater og går på, det er bare artig som regel. Du vil kanskje smile litt etter hvert som du kjenner det mer, før et varmt pledd av nummenhet legger seg rundt deg. Røyk gjerne litt cannabis om du har, men vær forberedt på en psykedelisk og enda mer intens opplevelse.

Legg deg ned og lukk øynene. Føl, tenk, drøm
Vis hele sitatet...
Skulle ønske jeg hadde noe grønt, men har dessverre ikke.
Har mengder av Lyrica, Stilnoct, Sobril, Xanax, Rivotril, Tramadol, PF og Dolcontin. Noe av det som burde sparke i gang ting? Har fortsatt ikke noen spesiell følelse av å være påvirket av noe.
Sitat av Deftones Vis innlegg
Skulle ønske jeg hadde noe grønt, men har dessverre ikke.
Har mengder av Lyrica, Stilnoct, Sobril, Xanax, Rivotril, Tramadol, PF og Dolcontin. Noe av det som burde sparke i gang ting? Har fortsatt ikke noen spesiell følelse av å være påvirket av noe.
Vis hele sitatet...
Jeg vil råde deg til å ikke innta noe annet enn MXE i dag, så kan du heller lese litt rundt stoffet og kombinere med annet gøy senere. Om du må ta noe er benzo det tryggeste av det du har, men vet ikke om det vil bli noe bedre. IKKE ta Tramadol i hvert fall! Det er rapportert dødsfall av MXE og Tramadol. Ditt valg er det jo uansett, men vær smart
Sist endret av Quasar; 17. mai 2014 kl. 01:22.
Deftones's Avatar
Trådstarter
Fikk ikke noe særlig funk i går, så endte med at jeg bare gikk å la meg.

Nå har jeg en høy toleranse på opiater, kan det være grunnen?
Jeg fikk pulveret fra en kollega/kompis som en smaksprøve, og når man får smaksprøver så gir man jo ikke bøff heller, for formålet hans var jo å prøve å selge det til meg hvis jeg likte det og trengte mer.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Kanskje en gjerrig smaksprøve. Samtidig så pleier ikke RC å være dyre.
Deftones's Avatar
Trådstarter
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Kanskje en gjerrig smaksprøve. Samtidig så pleier ikke RC å være dyre.
Vis hele sitatet...
Han sa at jeg kunne få det til 1000kr grammet, men etter litt leting på nett så tror jeg det var et pent forsøk på å prøve å lure meg for penger. Hadde han vært pro så hadde han nok gitt med A+ vare som test sample, men det kan godt hende at det var det, bare at jeg ikke fikk funk? Jeg tok hele linern på bildet.
1000 kr grammet er lureri. Før i tiden fikk du for 100kr grammern over Silkroad, er dog noe dyrere nå. Det er enklere å få funk om du legger det under tungen, men er vel ikke noe å tenke på nå. Godt å høre at det ikke skjedde noe negativt da
Bare det ikke begynner å funke 48 timer senere som når Steve-O begynte å røyke pcp.
Sist endret av eyecandy654; 17. mai 2014 kl. 20:36.