Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1629
Hei..
Nå har jeg akkurat lastet ned Let Me Rule! og det var noen ting jeg lurte på...

1. Hva skal jeg skrive i den ''host''en får å begynne? serverens IP? min IP?

2. Funker det å få Norton Anti Virus til å ikke slette de filene, fordi Norton tar det som virus og sletter det automatisk... Så nå har jeg tatt Norton på ''Auto-Protect Disabled''

Jeg har Let Me Rule v2.0 BETA 8.2

Takk på forhånd
hva er Let Me Rule (jeg antar det er en form for hacke program)
Opprinnelig postet av Link\\m00
hva er Let Me Rule (jeg antar det er en form for hacke program)
Vis hele sitatet...
det er en trojan
1. den du skal hacke..
2. forstår ikke helt spørsmålet ditt. Men du kan ta "exclude" i norton for å ekskludere filene når den skanner hd'en..


edit: post nr. 300... yohoo
Slik jeg ser det spør du om norton tar det om du har "disablet auto-protect".
nei, det gjør det ikke. Når du har av auto-protect tar den ingenting.
I alle fall ikke som jeg har erfart.
Du må først infisere en PC. Da må du sende han filen som heter "Server.exe". Så må du få tak i hans IP-adresse som du skal skrive i "Host".

lettere blir det ikke :P
utenfor ditt vindu
larsforstyrret's Avatar
Har hørt rykter om at programmet som skal styre LetMeRule -servern også inneholder en trojan.
Trådstarter
81 2
Oi, faen...
Jeg trykka på server.exe
Har jeg driti meg ut nå?

Og det jeg mente med Norton var det at jeg tok den ut av auto fordi jeg ikke ville at den skulle fjerne filene min!
Åssen/Hvor exluder jeg filene i Norton?

Skal jeg skrive inn IP'en til den jeg skal hacke?
Hvis du har trykka på server.exe så er vel det ikke direkte smart nei Da var det bare for oss å finne din ip! hehe
Trådstarter
81 2
Vær gang jeg loader opp let me rule, så styrer den sin egen pc, og ikke de på nettverket!
er det fordi jeg trykket på server.exe ?
hva må jeg gjøre får å få vekk server.exe fra pc reggen?
(bytter på mellom en lap-top og min egen vanelige stasjonerte maskin...)
Trådstarter
81 2
http://svgs.no/fredrik/lmr.jpg
Jeg ville bare vise dere at den kobler seg opp til meg, og ikke til noen av de andre maskinene :S
Tror denne trojanen også har eget forum på lik linje med alle andre kjente bølleprogram!

BTW du er vel ikke tilfeldigvis 14år? :P
very impotent freak
Delusional's Avatar
Opprinnelig postet av Fredrik
Oi, faen...
Jeg trykka på server.exe
Har jeg driti meg ut nå?

Og det jeg mente med Norton var det at jeg tok den ut av auto fordi jeg ikke ville at den skulle fjerne filene min!
Åssen/Hvor exluder jeg filene i Norton?

Skal jeg skrive inn IP'en til den jeg skal hacke?
Vis hele sitatet...
Slik jeg ser det er du 13-14 og har lyst på makt, og du har surfet sol og google for learn to hack, og kanskje funnet noe,men det varkjedlig å lese så det dreitdu bare i. Det virklige problemet ditt er nå å bli kvitt trojanen du på en så utrolig smart måte har installert på maskinen din *hurra for deg*

Hvordan kvitte deg med trojanen?
Kjør for ekesmpel et spyware removal software, det vil mest sansynlig oppdage infeksjonen.

Vanlige plasser å finne slikt er:
win.ini filen
registeret
oppstartsfilen

slett serverprogrammet fra maskinen din. Ingen server ingen ingang til

Opprinnelig postet av CrazyWeb
Har hørt rykter om at programmet som skal styre LetMeRule -servern også inneholder en trojan.
Vis hele sitatet...
Clienten blir bare sett på som en trojan av f.eks. norton antivirus, for å skremme folk fra å bruke den. Og dette er og en grunn til atmange trojaner inkuderer kildekode, så man kan se om det ernoe shit med den, så kan man lage den selv, gjøre små modifikasjoner, det er derfor det kan være lurt å kunne litt om programering dersom du skal inn i et slags "black-hat" miljø. Min anbefaling til deg er å sette deg ned slette ale trojaner og slikt du har og lære deg å programere VB eller C++ (og lære deg assembly). For så å kunne finne dine egne xploits og lage dine egne programmer, og dersom du fortsatt vil det, gjøre skade på andre maskiner. Du vil da vite hva du gjør, og være mye mer forberedt på konsikvensene av det du gjør. Lykke til.

Edit: det ser forresten veldig newb ut å ha winXP defult theme.
Å si at dette er ett hackeprogram, blir vel som å si at Sven-O er deilig.
Opprinnelig postet av vidder
Å si at dette er ett hackeprogram, blir vel som å si at Sven-O er deilig.
Vis hele sitatet...
No sånt ja.. hehe
Fredrik: Ja, du dreit deg ut da du klikket på server.exe ...
For å fjerne filen kobler du til deg selv, så klikker du på "Server" og til slutt Remove Server.

For dere som tror at Klienten også er en trojan, så tar dere feil. Jeg kjenner ReSoiL...
Trådstarter
81 2
StyleXP gikk akkurat ut i går... det er derfor det er deafult, dessverre :P
Dessuten bruker jeg også meg selv (et bilde av meg selv) som boot screen (stolt :P)

Ja, jeg er fjorten
Ja, jeg vil ha makt
Nei, jeg søkte ikke etter ''Lear to hack'', jeg leste det i en tidligere post her, noe med at Let Me Rule! rulte :P

Men, mest får å kødde med broren og faren min
-----------------------------------------------------------------
Sånn, fått tilbake StyleXP
bevis : 1337?
Sist endret av Fredrik; 21. desember 2003 kl. 02:36.
very impotent freak
Delusional's Avatar
Opprinnelig postet av Fredrik
[...]mest får å kødde med broren og faren min
-----------------------------------------------------------------
Sånn, fått tilbake StyleXP
bevis : 1337?
Vis hele sitatet...
Det er ikke så jævlig lurt å legge det in på maskinen til faren og broren din, da har ikke bare du tilgang til maskinen deres.

Og som en 1337 h4x0r burde vel du være mer opptatt av å ha mer systemresurser ledig istedenfor tullete og i ditt tilfelle stygge grafiske duppeditter.
Huff og huff, nå er jeg lei dette maset. Du blir ikke hacker med en trojan, du får ikke makt med en trojan, du har selv klart å infisere din egen maskin, du bruker StyleXP for å være 1337.

Jeg gleder meg så inderlig til den dagen du faktisk blir voksen nok til å innse at alt det du har skrevet i denne tråden var idiotisk, slik at du blir så flau at du griner deg i søvne i en mnd.

Hvis du vil kødde med maskinen(e) til faren og broren din, skru dem opp og napp ut strømkabelen til cd-romen eller harddisken, og skru dem igjen. Så skal du se på fortvilte tullinger. Eller enable remote connection, og koble til med det og "hack" så mye du vil.

Av helt åpenbare grunner er denne tråden stengt.