Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3255
Jeg har fått 2 kapsler med Neurontin (600mg) og lurte på om man kan få rus ut av disse? Han jeg fikk dem av sa at tabelettene kunne sammenlignes med benzodiazepine. Han sa også at jeg burde ta en halv øl med kapslene, noen tanker bak dette?
Blir vel bare i fyllahumør uten å være full tenker jeg
Bare glem det? Vist du har tatt mye piller i ditt liv så vil du ikke få noe rus ut av dem.
Du får absolutt ikke noe rus ut av dem. Kanskje du blir litt trett hvis det er første gang. Sorry altså, du er nok blitt lurt.
Okei, Takker for svar iallefall!
hehe kommer jo helt ann på hvor my man tar.. 1 gangen jeg prøvde det så tømte jeg 3 slike i et shot glass å helte litt vann oppi å styrta det.. rus er det på disse men det er ikke artig før man er oppe i 10 stk ca syns jeg.
pleier å ta noen slike i kombinasjon av hasj for å bli mer surrete med stor suksess