Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 8138
We got machetes!
Spiste 18x mogadon igår (5mg).. fikk ikke noe særlig utav det...
sov godt og ble utkvilt.. starta vell å spise i 7tida.. la meg 1-2..
Har hørt de skal funke så mye bedre an Apodorm.. men person til person?..
eller andre grunner ?

Var jo ikke meninga at jeg sko spise så mange men merka jo ingenting...
så ble bare mer å mer å mer...
Mogadon og apodorm inneholder akkurat det samme såvidt jeg vet. Ingen grunn for at ene skal være mer potent e.l. enn den hin. At du ikke fikk så mye ut av det er ikke rart (du vet det er sovemedisin?)
Hva forventet du, bortsett fra å bli sløv/trøtt/sikkert noe ruset?

Sovemedisiner og beroligende er ikke noe gøy å ruse seg på, Om du er ute etter en opplevelse så ville jeg søkt bredere..
We got machetes!
Trådstarter
va jo meninga å bli sløv... Men ble mer hyper en sløv, og ja jeg vet at apo og mog er samme greia ..
Har bare hørt at folk sier mogadon er mye bedre..
Det er veldig inviduelt. Blir også mer hyper en søvnig av apodorm/mogadon men nå har jeg jo dog alldri prøvd å tatt fler en 4-5 stk om gangen.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Junglemafia Vis innlegg
Spiste 18x mogadon igår (5mg).. fikk ikke noe særlig utav det...
sov godt og ble utkvilt.. starta vell å spise i 7tida.. la meg 1-2..
Har hørt de skal funke så mye bedre an Apodorm.. men person til person?..
eller andre grunner ?

Var jo ikke meninga at jeg sko spise så mange men merka jo ingenting...
så ble bare mer å mer å mer...
Vis hele sitatet...
hva hadde du forventet at du skulle få ute av det?du er klar over at mogadon er innsovningstab og ingen rusmedisin eller?hvis du har tatt 18 stk 5 mg på 5-6 timer og bare sov normalt altså ca 7-8 timer,da må du etter min mening være ganske så hard på bruken av oppkvikkende midler,mest sannsynlig amfetamin(speed),eller adhd medisin i store mengder.er du ute etter rus er det vel bedre og velge type sobril,somadril,paralgin major osv,men det beste er jo uansett og la rusen ligge..tro meg jeg vet....
Kan apodorm dempe angst? Hvis jeg tar sånn ca 10 stk? Jeg tar vanligvis 2 per kveld. Haster litt med å få svar.
Ja de demper angst men for all del IKKE dytt i deg 10 stk fr å dempe angsten. ta 2-3 stk hvis du vanlivis bruker de på kvelden
Jeg prøvde med 10 stk. For jeg fikk ikke noe svar herfra før jeg tok dem. og det funket ikke. Ble ikke trett en gang. Merkelig.
Sist endret av Bellami; 30. januar 2011 kl. 17:41.
Er ikke vits å ta så mange om gangen, man får ikke mer effekt om man tar tre enn ti liksom.

Jeg hører folk sier Apodorm er bedre enn Mogadon fordi:
1. Di har samme styrke og virkestoff, men er mindre enn Mogadon = mindre tilsetningsstoffer og bindemiddel
2. Di er lettere å ta under tunga og la smelte der enn hva Mogadon er
3. Actavis er en mye mer kjent produsent. Jeg har aldri sett noe medisiner fra produsenten "Meda" som står for Mogadon.
Sitat av Cherie Vis innlegg
Jeg hører folk sier Apodorm er bedre enn Mogadon fordi:
1. Di har samme styrke og virkestoff, men er mindre enn Mogadon = mindre tilsetningsstoffer og bindemiddel
Vis hele sitatet...
Dette har ingenting å si. Tabletten vil kanskje løse seg opp marginalt saktere, men mageinnhold vil spille en mye større rolle enn noen miligram ekstra fyllmasse.
Sitat av Cherie Vis innlegg
2. Di er lettere å ta under tunga og la smelte der enn hva Mogadon er
Vis hele sitatet...
Meget mulig.
Sitat av Cherie Vis innlegg
3. Actavis er en mye mer kjent produsent. Jeg har aldri sett noe medisiner fra produsenten "Meda" som står for Mogadon.
Vis hele sitatet...
Det har ingen ting å si. Hvis et legmiddel selges på Norske apoteker kan du være rimelig sikker på at mengden av, og kvaliteten på virkestoffet er som den skal være, uansett produsent.
Jada^^ Men dette er hva jeg har hørt som jeg bare forteller videre. Men jeg hadde heller valgt apodorm da den er mindre, smelter lettere og er fra et mer kjent firma.
Sitat av Cherie Vis innlegg
Jada^^ Men dette er hva jeg har hørt som jeg bare forteller videre. Men jeg hadde heller valgt apodorm da den er mindre, smelter lettere og er fra et mer kjent firma.
Vis hele sitatet...
Så du går glatt med på å videreføre myter og tull selv om du vet at det bare er myter og tull?
Trodde det var Mogadon som smeltet raskere jeg... Apodorm er hardere.
Eller har de endret på dette de siste åra?
Den gangen jeg brukte Mogadon var det Roche som produserte dem.
Men det er flere år siden jeg sluttet med benzo nå (var på rehab).
Myter? At apodorm er mindre? at d er mindre bindemiddel? Ja, veldig myte du.
Sitat av Cherie Vis innlegg
Myter? At apodorm er mindre? at d er mindre bindemiddel? Ja, veldig myte du.
Vis hele sitatet...
Jeg har nettopp forklart hvorfor dette i praksis ikke har noe å si for effekten.
Vil du virkelig la en apodorm smelte under tungen? Den smaker så dritt. . Blæh. . .
Sitat av Bellami Vis innlegg
Vil du virkelig la en apodorm smelte under tungen? Den smaker så dritt. . Blæh. . .
Vis hele sitatet...
Hehe, man kan vel ta en Xerodent ved siden av
Det smaker jo ikke en dritt Har ALDRI sagt at mogadon gir dårligere effekt! Jeg sa at apodorm er mindre = mindre bindestoffer. Smelter fortere under tunga og har en velkjent produsent.