Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  204 28368
er 99% sikker på at de eneste konsekvensene her er at idioten får som fortjent.

Og saken til op, Kan man heller ikke kalle å tyste, Siden tysting kommer av utrykket Informant som også blir kalt "Snitch"

http://en.wikipedia.org/wiki/Informant
Informants are commonly found in the world of organized crime.
By its very nature, organized crime involves many people who are aware of each others guilt, in a variety of illegal activities.
Quite frequently, confidential informants (or criminal informants)will provide information in order to obtain lenient treatment for themselves and provide information, over an extended period of time, in return for money or for police to overlook their own criminal activities.

Etter som jeg forstod så har ikke OP gjort noe galt.
Og har retten på hans sin side. Og om han skryter av og anmelde det så får går det jo selvfølgelig tilbake på han.
Det er jo ikke snakk om Al Capone/Lucky Luciano han skal sladre på.
Er jo som jeg forstod en drittunge på videregående som ikke klarer å oppføre seg normalt og terger andre det er snakk om..

Jaja dette blei vell kanskje 50/50 off/topic

Op har sikkert ordnet problemet sitt anyways
Jeg mener at man må tenke konsekveser før man handler. Op blir jo plaget av Tosken fra før om han ikke skal gjøre det verre for seg selv om han melder han til politiet.
Gå til lærere, rektor og helsesøster å fortelle hva som foregår. De er mennesker som kan slike ting. Å da får Op støtteapparat og videre oppfølging hvis det er ønskelig. Og Tosken får som fortjent.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av navnløs Vis innlegg
Man må tenke på konsekvensene dette kan føre til. Velger vedkommende å tyste og dette kommer ut på en eller annen måte, kommer situasjonen til å bli enda verre. Det smarteste vedkommende bør gjøre, er å gjøre minst mulig. Det kan fort hende at det blir en veldig dyr pris å betale for en liten hevn?
Vis hele sitatet...
Hadde anmeldt karen på flekken jeg. Søppelkriminelle idioter bør ikke få lov til å rave rundt og gjøre som dem selv vil.
Sist endret av Bombasa; 24. mars 2011 kl. 18:18.
Sitat av navnløs Vis innlegg
Jeg mener at man må tenke konsekveser før man handler. Op blir jo plaget av Tosken fra før om han ikke skal gjøre det verre for seg selv om han melder han til politiet.
Gå til lærere, rektor og helsesøster å fortelle hva som foregår. De er mennesker som kan slike ting. Å da får Op støtteapparat og videre oppfølging hvis det er ønskelig. Og Tosken får som fortjent.
Vis hele sitatet...
Navnløs kommer med vise ord om å legge seg ned for å bli tråkket på enda mer! *SARKASME!*
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Anmeld han til onkel blå, og hold HELT kjeft om hva du har gjort.
Ikke engang bestekompisen din skal få vite det.
Ta deg også opp med rektor/ lærer på skolen og få han utvist.

Eller, gjør livet surt for han med et lite trisk jeg liker å gjøre..
Ring på døra hans og løp.