Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  213 14609
Finnes det noen interesse for nettpoker blandt brukere på nFF?

Jeg ser for meg at vi samler en gjeng brukere en kveld og spiller poker på nett! Vi kan samles i et privat pokerrom i en eller annen pokerklient og spille.

Jeg selv er medlem av en rekke pokersites som tilbyr slike private turneringer.

Hvilke eventuelle klienter, dato og klokkeslett, kan vi komme tilbake til i tråden!

Håper det er interesse for dette!

-reklame-
Dette er vel noe Scha tidligere har drevet å arrangert med varierende hell..

Joda folk her er glad i å kaste bort pengene sine :P
Jeg spiller endel, men holder meg for det meste til PokerStars. Om det blir arrangert der, og hvis det passer seg slik, så er jeg med.
Jeg trenger ikke pengene mine, count me in.
Host på PokerStars å jeg er sannsynligvis med (Viss jobb tilater det)
VOP
reklame's Avatar
Trådstarter
Virker som det er PokerStars som er mest aktuell forløpig. Vi lar tråden stå noen dager for å se hvor mange som er med før vi kommer med dato og klokkeslett
Jeg er med hvis det mot formodning skulle passe med tidspunktet.
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Jeg er med
Jeg er med, pokerstars her og.


Btw, er med om vi får ordnet en live turnering på sørlandet eller noe sånt ;D
Er klar, har en gammel account hos pokerstars jeg og, "with a fistful of dollars (?) "
Hva vil buy-in være på turneringen?
fet ide. litt mer info.. trenger ikke så enorm buy inn da....jeg er fattig student
Jeg og, så press buy-in opp i taket! Noe må da en fattig student tjene penger på.
Count me in. Trenger penger, så det passer fint.
VOP
reklame's Avatar
Trådstarter
For mitt vedkommende, blir det spenning og mer adrenalinfylt desto høyere buy in er. Det kommer vel også an på hvor mange vi blir til slutt. Igjen henger dette garantert sammen med hva buy in er.

Vi kan jo alltids begynne med 2-5 dollar buy in + en rebuy? Premie til 1,2 og 3 plass?

Er vanskelig å komme med forslag, da jeg ikke vet hvor mange som er med og hva folks vaner er.
Min vane er som følger : satt inn 150 spenn hos pokerstars ifjor, spiller på småbord når jeg spiller/limited og må få tilsendt nytt pw hver gang jeg logger meg inn.. Ligger ca samme beløp på konto etter et år elns, men har ikke spilt mye da.- "poenget med poker er ikke å vinne mye, men å tape lite!" ;sitat "pidget"

Spiller altså for gøy, og for å lære..
Kan med en gang si at det for mitt vedkommende er aktuelt utelukkende om det er NL Hold'em Freeze.
Sist endret av Realist1; 23. oktober 2008 kl. 19:20.
VOP
reklame's Avatar
Trådstarter
Sitat av Realist1
Kan med en gang si at det for mitt vedkommende er aktuelt utelukkende om det er NL Hold'em Freeze.
Vis hele sitatet...
Jepp! Kan nevne at det var det jeg hadde i tankene også! Dersom noen insisterer, kan vi godt for min del ha med 1 rebuy.

Texas Hold'em - No Limit - Freeze Out Tournament!
stillerrrrrr
Jeg er med!
VOP
reklame's Avatar
Trådstarter
Da kan vi ta en forløpig update på hvem som er med:

minigolf

byp4ass

inzane1891

steinarlima

Dannyfugl

Nubeland

pidget

tafsern

Realist1

preboa

wargriff

reklame

12 stk! Vi har plass til mange fler!

Jeg tenker det kanskje er best å ta turneringen en kveld i uken! Hva sier folket om det? Nå er det helg og mange har større planer enn å sitte å spille nettpoker!
Sist endret av reklame; 23. oktober 2008 kl. 21:12.
Vi bør jo også sette en tid/dato. Håper dette ikke blir ikveld, for jeg må snart til sengs, til en forandring
Tanker om dette reklame, hvor mange bør vi ha med? Du er primus motor..
Jeg er med! Men kun på NL Holdem.

Savner info om buy-in, og freeze/rebuy
Sist endret av Pelle55; 23. oktober 2008 kl. 21:19. Grunn: halla
VOP
reklame's Avatar
Trådstarter
Dato: Onsdag 29.oktober
Klokken: 21:00
Klient: PokerStars
Rom: Informasjon kommer på senere tidspunkt i tråden.
Spill: Texas Holdem Poker, No Limit, Freezeout Tournament.
Buy-In: Ubestemt. Mellom 2-5 dollar.
Sist endret av reklame; 23. oktober 2008 kl. 21:22.
Jeg håper PartyPoker er skrivefeil`?
Sitat av reklame
Dato: Onsdag 29.oktober
Klokken: 21:00
Klient:PartyPoker
Rom: Informasjon kommer på senere tidspunkt i tråden.
Vis hele sitatet...
Count me out..
VOP
reklame's Avatar
Trådstarter
Fikk redigert det i siste liten! Selvsagt, PokerStars.
Jeg er med.. 2-5$ freeze NL holdem
PKR-klienten hadde vært fetere å spille med, siden du kan lage egne spillere så den ligner på deg..
Har du anledning til å lage denne turneringen da? Så vidt jeg har forstått er det ikke hvem som helst som kan sette opp turneringer hos PS.
Sitat av Kramer
PKR-klienten hadde vært fetere å spille med, siden du kan lage egne spillere så den ligner på deg..
Vis hele sitatet...
usæriøst.
Det krever 500mb download og masse unødvendig ressurser. 28 ganger lettere å bruke pokerstars. Det er 52 kort og fire farger uansett hvor du spiller
VOP
reklame's Avatar
Trådstarter
Sitat av Realist1
Har du anledning til å lage denne turneringen da? Så vidt jeg har forstått er det ikke hvem som helst som kan sette opp turneringer hos PS.
Vis hele sitatet...
Jeg skal undersøke dette nærmere. Jeg tror ikke det er noe stress, etter noen google-søk.


Oppdatert deltakerliste:

minigolf

byp4ass

inzane1891

steinarlima

Dannyfugl

Nubeland

pidget

tafsern

Realist1

wargriff

reklame

Kramer

heykey

Info:

Dato: Onsdag 29.oktober
Klokken: 21:00
Klient: PokerStars
Rom: Informasjon kommer på senere tidspunkt i tråden.
Spill: Texas Holdem Poker, No Limit, Freezeout Tournament.
Buy-In: Ubestemt. Mellom 2-5 dollar.
Er ikke -sikkert- jeg kan til den tiden. Jeg trener om onsdagene, vanligvis fra 20:00 til 21:30, så tar det minst 15 min å komme hjem, og så må jeg selvfølgelig i dusjen etterpå. Men det har blitt en slags trend nå i det siste å begynne onsdagstreningene klokken 19, og at vi dermed er ferdig 20:30 istedenfor. Men jeg vet ikke hvordan det blir med den kommende onsdagen, da.
Joiner lett om det ikke er for høy buy-in.
VOP
reklame's Avatar
Trådstarter
Trening < Poker ! Dette er enkel barneskolematte! (krokodillegapet)

Sendte mail til PokerStars ang. privat rom! Tviler på det blir noen problem.

Sitat av typisk
Joiner lett om det ikke er for høy buy-in.
Vis hele sitatet...
Mellom 2-5 dollar. Altså, mellom 12-30 kroner.
Sist endret av reklame; 23. oktober 2008 kl. 21:53.
Hehe, joda. Hadde gjort det sånn dersom det var min gamle klubb jeg spilte for, men etter at jeg ble plukket opp av et satsende elitelag har det blitt litt strengere med slike utskeielser. Men vi får se. ;-)

Ble forresten litt nysgjerrig nå her. Er det noen av dere som har noen "pokermeritter"? Altså store turneringsseire eller gode plasseringer, eller kanskje stolte over noen enkelthender? Er helt blank på hvordan pokernivået er her inne, så kunne vært artig å hvertfall stukket nesa under overflaten og sett sånn helt overfladisk på dette her. ;-p
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Vant 3000kr i en poker turnering en gang, men ingen offesiell turnering.
Sist endret av Sgt. Pepper; 23. oktober 2008 kl. 22:07.
Hva slags turnering var det da?
VOP
reklame's Avatar
Trådstarter
Det meste jeg har dradd, var 1500 i en freeroll. Glemte jeg hadde meldt meg på, og etter 1,5 time, var jeg liten som fy. Gikk all in noen ganger, og vips, jeg var plutselig stor
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Sitat av Realist1
Hva slags turnering var det da?
Vis hele sitatet...
Kompis turnering, 12 spillere, 500kr buy-inn

6 spillere på 2 bord.

1 plass: 3000 kr,-
2 plass: 2000 kr,-
3 plass: 1000 kr,-
Er med (10 tegn)
Skulle gjerne vært med om det ikke hadde vært ordentlige dineros.
Ekte dinarer er et must. Takler ikke spille playmoney. Alt for mange idioter som ikke bryr seg.
Jeg tror jeg er med. Problemet er at jeg snart blir atten, så har ikke noe visakort. Må jeg da go'snakket med mammaen min da eller? Har jo nettbank hvis det hjelper noe.
VOP
reklame's Avatar
Trådstarter
Sitat av Max-Mekka
Jeg tror jeg er med. Problemet er at jeg snart blir atten, så har ikke noe visakort. Må jeg da go'snakket med mammaen min da eller? Har jo nettbank hvis det hjelper noe.
Vis hele sitatet...
Jeg tror du må ha VISA eller et annet type kredittkort for å registrere deg! God snakk med mamma du

Ellers litt info når det gjelder private turneringer på PokerStars:

Mailen jeg sendte, ble videresendt til norsk kundesenter. Jeg vet faktisk ikke om PokerStars lar "hvemsomhelst" lage private turneringer, men de fleste pokersites jeg har vært innom, kan alle gjøre dette. Noen som vet det? Eventuelt sitter på programvaren og kan sjekke? (jobben er streit når det gjelder adresser som inneholder poker)

Så snart jeg får svar, skal jeg selvsagt legge ut det her! Nå venter en hel natt med "Guitar Hero World Tour".

Peace out!
Sist endret av reklame; 23. oktober 2008 kl. 22:58.
Count me in om det spilles via Pstars
Omtrent hvem som helst får hoste turnering på stars, allt for at du skal føle deg velkommen til siten deres Rimeli hyggelig på den måten
VOP
reklame's Avatar
Trådstarter
Takk for din interesse i å lage private turneringer på PokerStars. På dette tidspunktet er muligheten til å lage private turneringer reservert til spillere som har tjent 2.000 FPP eller mer på PokerStars.

Du har tjent 0 FPP hittil (inkludert de du allerede har brukt), og har altså 2000 FPP igjen. Når du har tjent det nødvendige antall FPP, vil vi gledeig gi deg dette privileget. Du kan også be en av spillerne i din gruppe som har disse poengene om å kontakte oss slik at vedkommende kanopprette disse turneringene på vegne av resten av gruppen. Disseturneringene kan være passord-beskyttede.

Vi håper å høre fra deg angående dette i den nærmeste fremtid når du har tjent nok FPP. Lykke til i våre spill, og takk for at du velger PokerStars. Ikke nøl med å ta kontakt med oss igjen dersom du har behov for ytterligere assistanse.
Vis hele sitatet...
Noen som har disse poengene? Visst ikke, må vi vurdere en annen poker site.
Klarer du minne meg på det innen rimlig tid (ca rett før) er jeg med, også på Pokerstars.
Jeg er med!
Bruker Betway mest, men har NETELLER-konto med en god del cash også

edit: Bruk Unibet eller Betway, tror de er bra på sånt.

Sjekket nå, det er gratis å create hos Betway.
Sist endret av enanthate; 24. oktober 2008 kl. 00:07.