Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 1657
Tidligere var jeg vitne til en utrolig vakker solnedgang på oslofjorden (av alle steder! :P) og tok såklart et bilde som jeg i ettertid syns er veldig varmt og fint! Er ingen hobbyfotograf, så ikke være så har på kritikken!

Solnedgang
Pen solnedgang!
Fint bilde
Fint bildet det der, ser du fikk deg din egen post isteden for å "stjele" min
Skulle jeg beskrevet det med et ord, Nydelig
Som jeg ville sagt det: Dritfint!!
Jeg syntes det var kjempefint, hadde blidd bra hvis du beskjærte bildet oppe og nede der det bare er svart.
Likte godt bølgene som var i forgrunn

Edit: Skriveleif
Fiksa litt på bildet! Kutta det til!

Solnedgang 2
Det der var et enormt fint bilde, fikk på et eller annet vis litt savanne-følelse, av den fargen på solnedgangen. Dessuten hadde bildet egnet seg serdeles godt på veggen.
Oi, var ikke det første bildet photoshopa? Det ser jo helt magisk ut =)
Det bilde ser ut som noe du kan finne på sommerbilder på VG fra proffiser altså. Meget meget meget pent bilde.
Tusen takk for all kritikk.. *Bukker dypt*
Det var veldig pent ja
Flott bilde..! Har du det i større format? Kunne vært et fint bakgrunnsbilde..
utrolig fint, mista pusten der et sekund
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Det var sinnsykt pent! Kan vi få litt mer info? (Kamera, evt hvis det er speilrefleks: Hvordan blender og lukker?, objektiv osv)
-totto
Veldig pent bilde! har du fotografert lenge?
Utrolig pent bilde. Som regel er solnedganger så jævlig langt fra pent, verre en fjortizzpiCzo sider; men denne var faktisk pen. Utrolig nok(!!).
Hvis noen vil ha bilder, bare send PM...

Kamerat er faktisk et Sony CyberSHot 5MP. Og nei, har ikke fotografert lenge...
fikk lyst til å hoppe uti når jeg så det
Pent, men det blir enda bedre om du retter det opp...sånn som det står nå er horisonten skeivere enn homsepatruljen
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av moridin
Pent, men det blir enda bedre om du retter det opp...sånn som det står nå er horisonten skeivere enn homsepatruljen
Vis hele sitatet...
Som han sier, du burde ha rettet opp horisonten, men ellers må jeg si bildet var supert!
Fin solnedgang, men skjev horisont er noe alle pirker på, derfor gjør jeg det også nå; "rett opp horisonten!".