Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 881
Har noen bilder jeg vill ha komentarer på her,

Bilde 1

Bilde 2

Bilde 3

Bilde 4

Bilde 5

Kamera er ikke det aller beste så ikke klag får mye på kvaliteten

Hadde vist tatt med samme bilde 2 ganger fant jeg ut bilde 5 er nå et nytt ett.
Sist endret av CrimsonSunrise; 2. september 2006 kl. 19:00.
Bilde 1 var det fineste, ser fort at du ikke er noe mesterfotograf med tanke på skjev horisont.
Bildet med skoene var ikke noe å skryte av i det hele tatt.
Prøv neste gang med litt lengere lukkertid eller større blenderåpning, så blir det bra
takk for svar ja vet, horisonten ble sjev og att den ikke skal være det.. men har ikke stativ så må sette den på bakken som ikke alltid er så rett som den ser ut i mørke
derfor fikk jeg ikke horisonten rett på noen av de egentlig..
Tenk litt mer på komposisjon.. Få med noe som er fett og relevant.. Bilde 3 har for mange mørke områder uten at det er noe sentralt interessepunkt.

Bilde 1 har greiest komp. men det er jo fortsatt bare en mørk skog.. Det er greit med noe budskap, eller i alle fall pent å se på.. Litt kult med snøen, men det blir mest en forstyrrende forgrunn sånn som bildet er nå.

Bilde 2 er vel kanskje det feteste, men det er jo veldig skeivt da.. Hadde vel også kutta bort lyset helt til høyre.

Bilde 4 og 5 er jo bare søppel, men ser jo ut som du koser deg..
takk Vanquish fant ut att 4-5 var like så har skiftet ut det ene nå som det skulle være, bilde 5 er nå et nytt ett.
Ja koser meg alltid når jeg er der
Må si jeg er en veldig Amatør, så tar gjerne imot tips også.
Er heller ikke noe flink til og rediere bilder, så bildene er Orginale!
Fine bilder;D Er dem tatt i Larvik?? Hvis noen av bildene blir mørke kan du kjøre dem gjennom Photoshop CS2 eller noe.
Hadde bilde 5 vært rett hadde det definitivt vært det beste, men ble litt skrall i magen av skjeivheten! '

takk, Bilde nr 5 er tatt i Larvik, resten av de er tatt rett på innsiden av lyngør. er faktisk lyngør fyr som du ser lyser på bilde nr 2.
Jeg har Photoshop CS2, men klarer ikke bruke det noe serlig
Bilde nummer tre kunne vært mye mer spennende hvis det hvite lyset fra månen som speiler seg i vannet hadde vært mer mot sentrum enn det er nå. Tanken var veldig god, og det er faktisk ganske spennende som det er nå. Jeg synes du er på god vei til å gjøre noe bra her. Synes du skal fortsette å ta bilder!
Bilde nr. 5 var facinerende!