Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 431
mista lappen etter en stygg utforkjøring i 4 måneder, og må ta full oppkjøring og teori på bil, det jeg lurer på er om jeg må ta noe nytt til sneskuterlappen da? der var jo teori avsluttende, så er jaggu ikke sikker, politiet visste heller ikke.
Er ingen automatikk i å få tilbake klasse S selv om teori er avsluttende prøve. Du må nok kjøre opp til klasse B igjen for å ha noe som helst førerkort.
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Er ingen automatikk i å få tilbake klasse S selv om teori er avsluttende prøve. Du må nok kjøre opp til klasse B igjen for å ha noe som helst førerkort.
Vis hele sitatet...
ja det vet jeg, men må jeg ta teori på nytt til klasse S?
Sitat av DassBombe3000 Vis innlegg
ja det vet jeg, men må jeg ta teori på nytt til klasse S?
Vis hele sitatet...
Ikke om du kjører direkte opp til klasse B. Men er du kun på utkikk etter klasse S vil jeg tro du må ta teoriprøven igjen uten at jeg vet dette sikkert. Hovedregelen er at om du kjører opp til den høyeste klassen du har hatt vil du få tilbake resterende lavere klasser. Dvs er du vogntog-sjåfør med CE vil du få samtlige klasser under dersom du tar oppkjøring direkte på klasse CE.
men lavere klasse av B er AM såvidt jeg vet, og tror ikke S er en lavere? beltemotorsykkel tenker jo sikkert staten at det er mer unikt å må tas på nytt. moped får æ når æ tar billappen igjen, det vet æ
S er lavere klasse så det skal du få tilbake.
Jeg fikk iallefall tilbake s t a m osv når jeg tok førerkort på nytt etter 26mnd uten
takk for hjelpa fashen, da vet jeg. 29.februar blir det endelig tut å kjør atter en gang.
rakk bare å ha billappen i 2 måneder før man gjorde en liten whupsie daisie, havnet til og med i VG, https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...-i-en-tragedie
Sitat av DassBombe3000 Vis innlegg
takk for hjelpa fashen, da vet jeg. 29.februar blir det endelig tut å kjør atter en gang.
rakk bare å ha billappen i 2 måneder før man gjorde en liten whupsie daisie, havnet til og med i VG, https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...-i-en-tragedie
Vis hele sitatet...
Ingen som synes det er kult. Alle har venner og bekjente som har dødd i trafikken og du var veldig nær å bli en del av statistikken. Skjønner du hvor lett det er å aldri våkne opp i morgen?


Kjør som om livet er kjært og tenk på at det er en fordel å være funksjonsfrisk i morgen også! 😊