Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 786
Anonym bruker
"Sikker Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, hvordan går man fram når man skal skyte xanax bikkjebein??

Tenker og brekke den i 2 og skyte den

Kan jeg bare ta knuse den litt og putte i ett kokekar og røre rundt med enden av sprøyten og litt kaldt vann også filtrere den ut med sigg filter

Takk
Jeg søkte det opp nå, og virkestoffet i xanax er ikke spesielt løsbart i vann står det. Da har du egentlig 2 alternativer, og det er å enten bruke en større sprøyte (3ml eller 5ml f.eks) eller så kan du ha noen dråper alkohol oppi blandingen din. Bare husk å vær forsiktig så du ikke har oppi for mye, for da vil det bli sterkt til blodårene dine.

Jeg søkte ikke opp nøyaktig hvor mye man kan løse opp i vann, så mine anbefalinger rundt størrelser på sprøyter ble tatt mest på følelsen.
Anonym bruker
"Sikker Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av tasmus82 Vis innlegg
Jeg søkte det opp nå, og virkestoffet i xanax er ikke spesielt løsbart i vann står det. Da har du egentlig 2 alternativer, og det er å enten bruke en større sprøyte (3ml eller 5ml f.eks) eller så kan du ha noen dråper alkohol oppi blandingen din. Bare husk å vær forsiktig så du ikke har oppi for mye, for da vil det bli sterkt til blodårene dine.

Jeg søkte ikke opp nøyaktig hvor mye man kan løse opp i vann, så mine anbefalinger rundt størrelser på sprøyter ble tatt mest på følelsen.
Vis hele sitatet...

Ja okey takk for svar, hvis jeg lager en smell med ett halvt bikkjebein og 0.1 dop vil det smelle godt? Eller ville jeg merket mer av og svelge halve og skyte bittelitt dop
Propylenglykol, kan kjøpes der du kjøper ting til ecig. Omtrent alle benzo er løselig i det, usikker på hvordan du går frem når det er piller tho..
Har inntrykk av at det funker med bare vann også, altså at partiklene av virkestoffet blir små nok til at du får litt effekt, klarer ikke å skjønne annet siden det virker som folk får effekt av å koke opp ksalol sammen med minus

Jeg ville smeltet den under tungen, trygt og sikkert
Sist endret av DrDeath; 21. februar 2023 kl. 15:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja okey takk for svar, hvis jeg lager en smell med ett halvt bikkjebein og 0.1 dop vil det smelle godt? Eller ville jeg merket mer av og svelge halve og skyte bittelitt dop
Vis hele sitatet...
Er det heroin du tenker på? Du vil nok merke det ja. Selv synes jeg at benzo gir en litt diffus form, men det siger nok på ja. Bare husk å vær forsiktig når du kombinerer heroin og benzo, for det er jo kjent for å gå galt til tider, selv om 2mg og en moderat dose sikkert går helt fint.

Selv er jeg der at jeg foretrekker å spise benzo. Når formen uansett er litt diffus så ser jeg ikke helt poenget i å skyte de, men nå er ikke jeg så veldig glad i benzo i utgangspunktet heller sånn at det kan jo være du får mye større glede av det enn hva jeg fikk.
Although you can inject Xanax, it doesn’t mean you should. Those who are addicted to alprazolam may consider “shooting up” Xanax pills, which is another way to increase the intensity of the high.

The standard form of Xanax is a small tablet that’s taken orally. However, people who abuse this drug may shoot up Xanax by crushing up the tablets and dissolving it into a solution to be injected with a needle. Also referred to as intravenous (IV) Xanax use, shooting Xanax is done to get one dose of the drug to rush into the brain all at once and produce an intense, euphoric high.

Injecting benzos like alprazolam may also increase the typical side effects of the drug, such as feelings of relaxation and calm. However, this burst of euphoria is short-lived and doesn’t last as long as the effects of taking Xanax orally.

høres ut som det vil smelle litt hardere ja. men har aldri prøvd å skyte dette opp i samme sprøyte selv.