Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1093
Har ekspremitert med ghb i ca 2 uker. Jeg korker bokstavelig talt hele dagen, og kan fint ta to bruskorker på halvannen time. Sånn sitter jeg hele dagen. Har til og med gått så langt å skutt det. Føler nå at jeg må legge det på hylla. Men jeg har også lest folk som har brukt det mye lenger enn meg, som fint klarte seg uten abstinenser, så jeg har ikke klart å gjøre meg noe klokere på det, så da spørr jeg heller andre korkere med lignende erfaring.
Har også hatt andre avhengigheter som alkohol og heroin. Siste kork var klokken 16 idag.

Følelsen jeg sitter igjen med er hodepine, småkvalm og skjelven. Litt deprimert og en maur i kroppen som på heroin. Men maurinen er hakket sterkere enn på heroin. Er også kald i kroppen, selv om det er 25 grader i rommet. Svetting kommer i bølger.

Så jeg lurer på om det er noe som hjelper på formen. Benzo er ikke en løsning da det bare vil skape en ny avhengighet, og det trenger jeg ikke nå. Setter pris på alle svar, selv om ghb kanskje ikke er det mest omtalte rusmidle her inne.
Sist endret av Ghbisnotcool; 11. februar 2023 kl. 02:26.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har ingen erfaring med ghb, men nok erfaring med abstinenser.

Det høres ut som abstinenser for min del, og tenker jeg er helt naturlig. Det er fint lite man kan innta hele dagen hver dag i to uker uten å merke noen abstinenssymptomer. GHB skaper glede, da er det naturlig med litt depressive følelser når man slutter tenker jeg. Når det gjelder de fysiske er jeg ikke kjent med dette stoffet som nevnt, men det vil alltids være individuelle forskjeller, at noen ikke har erfart abstinenser etter lenger bruk kan ha å gjøre med alt fra hvor mye man inntar i løpet av en dag til genetikk (jeg bare antar at genetikk spiller en rolle, det gjør som oftest det)

Når det gjelder å hjelpe på symptomene, og du ikke vil bytte ut rusmiddelet med et annet (lurt), så gjelder vel Paracet og Ibux, holde seg hydrert og få i det det av mat du måtte klare. Yoghurt, Biola, smoothies, Farris og juice er livreddende for min del når jeg går gjennom abstinenser, som hovedsakelig har vært etter bruk av opiater
Hva har du holdt på med disse to ukene? Spør av nysgjerrighet.
Her har du noen andre gode tråder med erfaringer
https://freak.no/forum/showthread.ph...old+turkey+ghb
https://freak.no/forum/showthread.php?t=311147
https://freak.no/forum/showthread.php?t=317645

Bodde en tid med en fyr som var avhengig av speed og GHB. Han slutta med GHBen på et tidspunkt og det er visst ganske jævlige abstinenser. Men tror ikke de er så ille hvis du bare har holdt på i 2 uker.
Tar du mer en en kork i timen skal jeg love deg du fort får abstinenser ja...jeg har tidligere erfaring med dette. Tipper du sliter med søvnen uten også? Fikk ikke sove på to uker når jeg kutta ut, måtte hive inn på piller for endelig å få sove litt. Var helt jævlig faktisk. Tror neppe du kan finne noe utenom piller som hjelper deg over den kneika når du først har korka så mye som du sier. Sorry
Takk for svar folkens. Vel, jeg korker også er jeg sosial med ei frøken eller så sitter jeg i leiligheten sammen med en kamerat og snakker samt spiller musikk. Har merket en ekstrem trang til å være sosial og angst er helt borte.

Klarte ikke å gi meg på det. Dagen etter tråden følte jeg meg deprimert og ting var forbanna kjedelig. Utover dagen begynte jeg å skjelve og det var nok til at jeg måtte ta en ny kork. Hadde kun skutt GHB en gang, men idag har jeg skutt det tre ganger.
Klarte å korke over idag tidlig også.

Søvn har ikke vært et særlig problem da jeg har Seroquel.
Skal sies at kork-smaken er noe av det verste jeg har smakt. Men med sprite så går det overraskende greit ned.

Er det andre som har brukt GHB iv? Jeg hadde effekt litt som en mild heroin rus, men hadde tatt en eller to korker cirka 20 minutter tidligere så vet ikke om det var den kicka inn rett attmed skuddet.

Anbefaler ingen å skyte det. Tok en relativt stor dose med 3 bruskorker på siste skudd, og fikk en brennende følelse i åra og det var forbanna voldt. Gikk bort etter ett kvarter.